בכל הנוגע ליצירת אתר קהילתי, פורומים הם בדרך כלל לא הדבר הראשון שעולה בראש, במיוחד בהקשר של רשתות חברתיות.

אבל אם אתה נותן להם את הזמן ואת תשומת הלב שהם צריכים, אתרי פורומים יכולים לפרוח, וקהילה גדולה וידידותית תעזור לך ללמוד את כל מה שאתה צריך כדי להקים אותם ולתחזק אותם. בין אם אתה רוצה ליצור אתר פורום כמו Reddit או Tripadvisor או פשוט להוסיף פורומים לאתר הקיים שלך, החדשות הטובות הן שקל ללמוד כיצד ליצור אתר פורום. במאמר זה נדבר על הדרך המהירה והקלה ליצור אתר פורום ומה צריך לעשות נכון. אם אתה עושה הכל נכון ומשקיע מעט מאמץ וזמן, בונה האתרים שלך יאפשר לך ליצור את אתר הפורום שלך תוך כמה דקות או אפילו פחות מיום.

אם כבר יש לך אתר WordPress בו ברצונך להוסיף פורומים, תוכל לדלג על חלק זה אם עדיין יש לך שאלות כיצד ליצור פורום בוורדפרס. אם ברצונך למכור מוצרים ולבנות קהילה סביבם, תבנית פורום מבוססת לוח המחוונים הזו יכולה לעזור לך ליצור כאלה.

אם אתה מוכן להתחיל, המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על יצירת פורום משלך בוורדפרס ואיך זה עובד.

מציאת תבנית הפורום המתאימה לוורדפרס שלך היא הצעד הראשון להוספת פורום לאתר שלך. לפני שנמשיך לרשימת תבניות הפורום של bootstrap, בואו נסתכל על הצעדים הבסיסיים ליצירת פורום מצליח.

הזן את שם הפורום החדש שלך בתיבת הטקסט ואז לחץ על הלחצן "צור פורום חדש". מערכת זו מאפשרת לך להקים אתר פורום נפרד המשתמש בתת-הדומיין של הפורום (forum – site.com) ליצירת האתר שלך. שם הדומיין החדש שלך יקושר אוטומטית לאתר הפורום שלך, שם תוכל ליצור אותו.

אם ברצונך להשתמש בפורום שלך למטרות אינדיבידואליות, חשוב ליצור לוגו משלך ולשלב אותו בפורומים שלך. אם יש לך ידע CSS וגישה למפתח, אתה יכול ליצור תת-עריכה מעוצבת לחלוטין עם מראה ותחושה של אתר. למידע נוסף על אופן עריכת העיצוב של תת-העריכה שלך, עיין בסעיף "עיצוב של תת-עריכה" בפוסט בבלוג זה.

הקפידו לא ליצור יותר מדי חוטי דיון שונים ולחלק את הפורום לחלקי משנה כך שתוכלו לדון בעיצובים, לקבל עזרה בפיתוח בשפות תכנות באינטרנט, להשתתף בתחרויות וכו 'תוך כדי יצירת נושאים מרובים ו פורומי משנה היא דרך נהדרת לארגן פורום, זה יכול להוביל גם לפורומים שקשה או מבלבל לשימוש. ישנן דרכים רבות למלא פורום גדול עם חלקים על אירוח אתרים וניהול אתרים, אז אל תהססו לחקור אותו. אחת הבעיות הנפוצות ביותר ביצירת שרשורים היא שהיא קלה מדי ליצירת פורומים וקשה מדי לניהול.

אחת הדרכים הקלות ביותר לעזור היא לבקר בפורומים פופולריים לעיצוב אתרים כדי לראות מה מזמזם בקהילה ולהגיב על כך.

פורומי הרשת מספקים הדרכות שימושיות, שאלות שיווק וקידום אתרים, משוב באתר האינטרנט שלך, שיווק, שאלות קידום אתרים ועוד. – שלא כמו תכונות אחרות של בונה אתרי Wix, הקמת פורום היא פשוטה, אינטואיטיבית וחינמית. אמנם פורומים כאלה משמשים את מעצבי אתרים, אך ישנם פורומים שתוכננו במיוחד עבור אנשי מקצוע בתחום עיצוב אתרים לעבודה. לחשבון ה- Weebly שלי יש פורום עמק-קי, אז פשוט העתקתי את הבלוג והוספתי מיד forum.be חשוף כי אין דרך למחוק את הפורום לצמיתות ברגע שתפעיל אותו באתר שלך.

כעת, כשיצרתם כמה פורומים, הגיע הזמן להציג אותם בחזית אתר הוורדפרס שלכם. ישנם מספר ערכות נושא שונות של WordPress בהן תוכל להשתמש בפורום שלך, ולרעיונות נוספים, עיין ברשימת 14 הנושאים הטובים ביותר בוורדפרס שניתן להתאים אישית כך שישמשו כפורום באתרים שלך. לאחר שהתאמת אישית את הפורומים שלך, נוכל להתחיל לשלוח הזמנות לפורום להקים קהילה מקוונת.

פשוט צור חשבון באחת הפלטפורמות הללו, צור פורום וצור קוד HTML להוספה לאתר שלך.

לפני שתתחיל לבנות את הפורום שלך, תחילה עליך לבחור אחד ולקבל שם דומיין ואחסון. אם כבר אירחתם אתר וורדפרס ושם דומיין, קפצו לשלב שכותרתו "מה שאני צריך לאחר התקנת phpBB ויצירת פורום." לאחר מכן, התקן את תוסף הפורום, בחר נושא, התאם את הגדרות הפורום באתר האינטרנט שלך, הפעל את אתר הפורום שלך או התקן תוספי פורום. תוכל למצוא תוכנות פורום חלופיות, בחינם ובתשלום, שבהן PHPBB משתמשת ליצירת פורומים ותוכנות קוד פתוח. לקבלת מידע נוסף על הקמת פורום, עיין בתוכנת פורום חלופית.

 

איך יוצרים פורום ברשת
איך יוצרים פורום ברשת צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *