אני כאן כדי לספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל אימונים, אילו תרגילים אתה עושה, וכיצד להקשות עליהם או להקל עליהם ואיפה למצוא אימונים בחינם.

אז אתה צריך לא רק את היסודות, אלא גם את הטיפים והטריקים כדי לדעת מה טוב בשבילך, כדי שתוכל להתחיל תוכנית אימונים נעימה ומאתגרת שתלווה אותך לאורך זמן.

מאמר זה נותן לך את כל מה שאתה צריך בכדי להתחיל את שגרת האימון שלך ולקבוע את יעדי הכושר שלך

אם הזמן הוא בעיה קריטית עבורך, אפשר לעשות תרגילים בבית במקום ללכת לחדר כושר, אבל בדרך כלל מומלץ להתאמן בחדר כושר מסודר עם מאמנים מוסמכים וסביבה תומכת.

מבחינת כמות האימונים, אפשר להתחיל מהחל מ3-4 ימים בשבוע הראשון, צאו לריצה של 10-15 דקות כל בוקר, ותרגול יוגה של חצי שעה. ואז להקדיש חצי שעה נוספת בכל בוקר לבצע תרגילי מתיחות ועבודה עם משקל גוף.

אם לא היית פעיל זמן מה

התחל בתוכנית אימונים חדשה ותן לגופך זמן להסתגל לפעילות. אם תחליט להתחיל להתאמן, בנה את משטר האימונים שלך והתחל לאט, במידת הצורך, בבדיקה רפואית. לאחר שהחלטת להתחיל להתאמן וסיימת את הבדיקות הרפואיות שלך, תוכל להתחיל ולבנות עליו על פי הצורך.

לא משנה באיזה תרגיל אתה מתחיל

וודא שזה תרגיל שאתה באמת נהנה ממנו, או לפחות לא שונא יותר מדי. נסו סוגים שונים של תרגילים שוב ושוב ומצאו פעילויות ושגרת אימונים שישמחו אתכם. אל תבחר לעשות פעילויות כמו ריצה או משקולות בחדר הכושר רק כי אתה חושב שאתה צריך, אלא תוודא עם מאמן שזה באמת מה שאתה צריך.
למידע נוסף על מאמני כושר אישיים ואיך כדאי להתחיל להתאמן נא לבדוק ב- guf1.co.il

אם עדיין לא הקפדת לקרוא את המאמר שלי על איך להתחיל הרגל באימון כשאתה ממש לא כשיר

יש לך כמה טיפים קטנים כיצד להתחיל. תרגילים טובים קראו על אילו סוגי תרגילים עליכם לכלול, כמה קשה לא להתאמן ואיזה סוג אימונים וכמה אתם יכולים וכמה מעט אתם יכולים לעשות.

שימוש ב- Apple Watch באימונים

אם אתה פשוט מתחיל תרגיל ועוקב אחריו בעצמך, Apple Watch שלך יזכיר לך להתחיל אותו. אל תשכח לזכור להתחיל את התרגילים לאחר מספר דקות – השעון יעקוב אחר התרגיל שלך ברגע שאתה מתחיל.

אם אתה עושה תרגילי משקל גוף בלבד

תוכל לעבור אימון גוף יעיל באמת אם אתה שוקל תרגילי תנועה ועבודה שעובדים על מספר קבוצות שרירים בו זמנית. ישנם שינויים שניתן להשתמש בהם לבניית חוזק רגליים, או למי שרוצה להתאמן בבית במקום בחדר הכושר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *