מאמר זה מתאר את השיטות הטובות ביותר להתקנת משאבת חום לבריכה ועוזר לכם להשוות בין חימום בריכה סולארית לבין חימום לבריכת גז כך שתוכלו לגלות את סוגי הבריכות הטובים. משאבת הבריכה מפיצה את מי הבריכה שנלקחו מהבריכה שלכם ומכוונת אותם לבריכת משאבות החום. הוא ממיר את המים מאמבט הדגימה לחום, שנשאב למשאבה ואז חוזר למים שלך.

זה יאפשר לדוד משאבת החום לרוץ לחימום בריכה מהיר במידת הצורך, אך נדרשת זהירות בגודל הבריכה. אם אתם מחפשים חימום בריכה מהיר שמתאים לתקציב החודשי שלכם, אל תחפשו יותר משאבת בריכה עם חימום בריכת גז יעילה ביותר.

 

כדי להפחית עוד יותר את עלות חימום הגז בבריכה, תוכל לחשב את גודל החימום המשוער לבריכה שלך על ידי ביצוע השלבים הבאים אנרגיה. ייתכן שתרצה גם לדעת על הגודל והקיבולת של דודי שמש לבריכה המתאימים ביותר עבורך ועבור הבריכה שלך, בדף המחשבון שלנו לחימום בריכות סולאריות.

אם ברצונך לבחון גם את האפשרויות של חימום בריכה סולארית

שים לב שמתקינים רבים של PV יכולים להתקין גם מערכות חימום בריכות סולריות ולהמליץ על חברות ידועות. תן לנו לייעץ לך בבחירה והתקנה של חימום הבריכה המתאים לבריכה שלך, חימום בריכה ומחמם מים לבריכה. פנה אלינו עוד היום למומחים של חםחכם פתרונות חימום מתקדמים.

חימום השמש של הבריכה משתמש באנרגיה חופשית מהשמש

כדי לחמם את המים במחזור ולהחזירם לטמפרטורה מוגברת בבריכה. משאבות חום לבריכה מוציאות אוויר חם מהאטמוספירה ומשתמשות באוויר לחימום הבריכה בתהליך בעל אנרגיה נמוכה. זוהי טכניקה יעילה ומסורבלת להשתמש במשאבת חום לבריכה לקירור בריכות, והיא אחת השיטות הפופולריות ביותר לחימום הבריכה.

שלבו כיסוי סולארי או טבעת סולארית עם משאבת חום לבריכה והבריכה שלכם תישאר חמה כל עוד תרצו

נקודה חשובה שיש לזכור כאשר אנו מחפשים דרך ידידותית יותר לסביבה לתפעל את בריכת השחייה שלכם ולחסוך בחימום הבריכה היא הגדרת טמפרטורת הבריכה והתרמוסטט. משאבת חום לבריכה חוסכת לך טון בהשוואה לתנור גז ומגינה על הבריכות שלך גם בחורף ושומרת על שחייה ארוכה יותר בעונה. משאבות חום לבריכה ומחממי גז מחממים היטב בריכות שחייה בחצר האחורית והם מחממים בריכות מים מלוחים בצורה יעילה הרבה יותר מאשר תנורי גז.

רוב תנורי הבריכה מתאימים לסוג הבריכה, אך במקרים מסוימים, תנורי חימום מסוימים עדיפים על סוגים מסוימים של בריכה, כגון מים מלוחים, מים מתוקים ומים מלוחים.

זה יכול להיות חשוב לקנות מערכת חימום בריכה ידידותית לסביבה או לעצב את מערכת החימום שלך על פי גודל הבריכה הנוכחית שלך

כדי להבטיח בקרת טמפרטורה אופטימלית. להלן הסוגים העיקריים של תנורי בריכה, אשר מסווגים על סמך המהירות בה הם מחממים בריכה בגודל דומה. מצד אחד, זה עוזר לבריכות השחייה שלך לשמור על החום שמערכת החימום של הבריכה שלך מזינה לתוכה. משאבות חום לבריכה עונות על כל צרכיך, במיוחד בחורף בו אתה גר.

אם אתה קונה תנור בריכה קטן לבריכה שלך

אתה לא צריך לקנות אותו מכיוון שהוא לא יכול לתפקד כראוי או לספק מספיק מים מחוממים וזה בזבוז כסף ומקום לרכוש תנורי בריכה גדולים יותר לבריכה. בסך הכל, אספן חימום דוהני הוא פיתרון ידידותי לסביבה לחימום בריכות שחייה, המיועד להתקנה בכל סוגי וגדלי הבריכות. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה למערכת חימום הבריכה המסורתית של חימום בריכה גדול, אז התבוננו במערכת השמש מבית Fafco, אשר, כפי שהשם מרמז, מיועדת לבריכות שחייה חיצוניות! ישנם סוגים רבים ושונים של גדרות וכיסויים לבריכה שניתן להשתמש בהם כדי לחמם את הבריכה שלך ורבים אחרים.

אם יש לך בריכה גדולה ואתה רוצה לחמם אותה אפילו בשמש

או אם אתה רוצה לחמם אותה גם אם כן. חימום גז הוא הדרך היקרה ביותר לחמם את הבריכה שלך, אך היא הכי צדדית ויעילה. גישה היי-טק גדולה יותר היא להתקין תנור בריכה גדול, כמו אספן חימום דוהני או דוד הבריכה הסולארית Fafco.

זו דרך נהדרת להימנע מעלויות השירות הקבועות הקשורות לחימום בריכת שחייה עם חימום גז או משאבת חום

אם אינך רוצה לחמם את הבריכה שלך לחלוטין עם גז, תוכל להשתמש בה כהשלמה למערכת סולארית לבריכה, מה שמבטיח שהבריכות שלך מחוממות גם ללא אור שמש. כמו בכל בריכה אחרת, חימום בריכה סולארית תמיד יהיה זול ויעיל יותר מחימום גז ומשאבות חום. פשוט אין תקציב יותר – דרכים ידידותיות לחימום בריכות שחייה ממוצעות – לגדולות מאשר להשתמש בבריכות שחייה סולאריות – בריכות שחייה – מערכות חימום.

למידע נוסף על מערכת החימום הביתית שלך או לקבלת עזרה בקביעת סוג החימום המתאים לך, פנה עכשיו למומחים של חםחכם – פתרונות חימום מתקדמים למידע נוסף.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *