במאמר זה אתן לך את הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי לבנות פורום מקוון ולעבור 6 צעדים פשוטים המפרטים את תהליך בחירת הפלטפורמה עבור הפורום שלך, הגדרת כללים ניהוליים ויצירת הפורום.

לאחר מכן, התקן תוסף לפורום, בחר נושא, התאם את הגדרות הפורום ואתר האינטרנט והתחל את אתר הפורום שלך. הוסף את התוכן שקהל היעד שלך אמור לראות והשתמש בתבנית אתר הפורום כדי ליצור את האתר שלך. השתמש בזה כדי להוסיף את התוכן שאתה רוצה לראות מקהל היעד שלך ולהכניס אותו לדפי האינטרנט של הפורום. ברגע שאתה מוכן לפרסם בפורום, עליך לדעת את הכללים ולוודא שכולם קוראים את ההודעות שלך. כשאתה מתחיל, הקפד ליצור פוסט חדש בפורום שמגדיר את הכללים שלך ולהצמיד אותו לראש הפורום שלך. צור דף לכללי הפורום שלך, השלם את הפרופיל שלך, צור חתימת פורום ופרסם כהודעה לפורומים.

אם ברצונך ליצור פורום תמיכה כללי או פורום דיונים, היכנס לפורום אסגארוס, פורום wpForo או פורומי bbPress. לאחר שהקמת את הפורום שלך, תוכל ליצור פורומי תמיכה משלך, פורומי דיונים ופורומים אחרים לאתר שלך. אם הקמת פורום עם WordPress, נתתי דוגמאות לפורום As Garagos ו- wPForO פורום ב- bBPress. קרא קרא את ההודעה הקודמת שלי על אופן הקמת פורום תמיכה, פורום דיונים ופורומים אחרים בפורומים של bbPress למידע נוסף על אופן פעולתו.

היתרון של קהילות מקוונות הוא בכך שהן עוזרות לבנות אמון לקוחות, להגדיל את התפוקה ולהגדיל את התנועה לאתר שלך, כך שאם אתה מחפש מידע נוסף כיצד ליצור פורום עם קהילת ורינט, אתה עשוי למצוא מדריך זה מוֹעִיל. מדריך זה מראה לך כיצד אנו מקימים פורומים והופכים את כלי פורום הדיונים שלנו לרשות התלמידים. כאשר אתה יוצר את הפורום שלך, תראה מאפיין פורום חדש שהוגדר באזור בצד ימין של הדף. אתה יכול להשתמש בפורום זה כדי לארגן פורום דיונים בדרכים שונות, כגון פורום תמיכה, דיון או צ'אט.

הוספת פורום מקוון לאתר שלך יכולה להגדיל באופן משמעותי את מעורבות המשתמשים ולהרחיב את הקהילה המקוונת שלך. פורומים מקוונים הם מקום דיגיטלי בו משתמשים יכולים לפרסם שאלות, הערות ונושאים לפי בחירתם. הם יכולים לספק למשתמשים תוכן מרתק והזדמנויות ליצור משוב חיובי על המוצרים, השירותים, המוצרים והשירותים שלך ונושאים אחרים. על ידי הוספת פורום לאתר, תוכל להגדיל את מעורבות המשתמשים, להגדיל את המעורבות, לבנות קהילות מקוונות ולהרחיב אותן באופן ניכר.

אמנם תהליך הוספת הפורום לאתר שלך עשוי להיראות מכריע, אך ההתקנה פשוטה למדי. יצירת פורום מקוון היא בעצם שבעה שלבים, וכל שלב כולל מספר שלבים הכרחיים. אם אתה רוצה ליצור לעצמך קהילה מקוונת או פורום חדש, בקר במדריך שלנו ליצירה ויצירה של פורומים. למידע נוסף על אופן הקמת פורום קהילתי מקוון, עיין במאמר שלנו כיצד להקים ולהקים פורומים מקוונים.

אם אתה כבר מקיים אינטראקציה עם מתנדבים בדוא"ל או אורב בפורום מקוון או בקהילה קיימת, אתה יכול לפתוח פורום מקוון עבור המתנדבים הנוכחיים בארגון שלך. אם אינך נמצא ב- VRM, עליך לשכנע את ה- VRM שלך כי הקמת פורום מקוון למתנדבים היא רעיון נהדר. לאחר שיצרתם קהילה או פורום מקוונים משלכם, או אפילו קבוצה קטנה של מתנדבים, עליכם להחזיק ולנהל את הקהילה.

כדי להצליח בפורום או באתר האינטרנט שלך, עליך להבין תחילה שלכל משתמש המצטרף לקהילה מקוונת יש תחומי עניין ומטרות רבים. הבנת איזה סוג של קהילות מקוונות מועילות ביותר למותג שלך היא הצעד הראשון בבניית הקהילה שלך. כשאתה פותח פורום, עליך למשוך כמה שיותר חברים חדשים על ידי קידום הפורום בפלטפורמות חיצוניות. ישנן מספר אפשרויות לשינוי גודל הקהילה המקוונת שלך, כגון מדיה חברתית, רשתות חברתיות ואפילו אתר אינטרנט.

רשתות חברתיות ציבוריות הן קהילות מקוונות שדורשות רק ממישהו שיהיה לו חשבון כדי להיות חלק מהקהילה. קהילות מקוונות הן אנשים המשתמשים במערכות שיתוף פעולה מקוונות כגון פורומים לאירוח אירועים, פורומים ורשתות חברתיות אחרות לאנשים בכל הגילאים והרקעים.

ישנן מספר דרכים ליצור אתר פורומים, אך אנו ממליצים על וורדפרס לצורך צדדיות ונוחות שימוש. לאחר שנרשמתם לאירוח, תוכלו לעקוב אחר המדריך שלנו ליצירת אתר עם הוראות התקנה מלאות. CMS כמו WordPress הוא תוכנת הפורום הטובה ביותר אם ברצונך להקים אתרים ופורומים זה לצד זה באופן קבוע. בעוד שתוסף פורום פשוט כמו bbPress צריך להיות פשוט מספיק ויעבוד אוטומטית עם תוספי חברות רבים, אך נדרש ידע טכני בכדי להגדירו כראוי.

 

המדריך להקמת פורום ברשת
המדריך להקמת פורום ברשת צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *