תאי גזע יוצרים שומן חום במקום שומן לבן כשהם קרים, על פי מחקר חדש. קל להגביר את חילוף החומרים ולשרוף שומנים לבנים כשאתה צובר שומנים חומים, אך כאשר הם מצטברים, זה לא תמיד קל. מחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת Nature Scientific Reports של Nature מצא כי חשיפה לטמפרטורות קרות יותר עשויה לשנות את סוג השומן המיוצר בגוף, ואף לסייע בשריפת עודפי שומן בגוף. בניגוד לתאי שומן לבנים רגילים, שתפקידם העיקרי הוא לאגור קלוריות לשימוש עתידי, תאי שומן חומים מסייעים בשמירה על טמפרטורת גוף יציבה על ידי ביצוע ההפך: שריפת קלוריות על ידי יצירת חום.

כיבוי התרמוסטט בבית בכמה מעלות או יציאה החוצה במזג אוויר קר

היא אחת הדרכים האחרות לקרר את הגוף ואולי לייצר עוד שומן חום. אם אתה בוחר להצטנן – הליכה במזג אוויר גרוע – עדיף להתחמם ולוודא שאתה מרגיש צונן על ידי שריפת פחות קלוריות מאשר אם אתה יוצא החוצה במזג אוויר קר.

ניתן להשתמש בחשיפה לקור להגברת חילוף החומרים ושריפת השומנים

ניתן לעמוד בקור ולהגדיל את מאגרי השומן הבריאים בגוף. מקלחת קרה יכולה לעזור לכם לשרוף עוד כמה קלוריות ביום, אך היא לא תפחית את חום גופכם או את כמות השומן החום במערכת שלכם. אתה יכול לחשוף את עצמך שוב ושוב לניסויי קירור בכדי להשמין – תועלת בעירה ומטבוליזם. עם זאת, אלה לא יספיקו כדי להאיץ את אובדן השומן שלך, לכן הקפידו על מינימום והשתמשו במינימום האפשרי.

כל כך קר יכול לגרום לך לשרוף יותר קלוריות ולשרוף יותר שומן מאשר פעילות גופנית במזג אוויר חם

ומדוע ניסיון להתאמן בכוונה תחילה במזג אוויר קר באמת יכול להועיל. כשאתה מתאמן במזג אוויר קר יותר, אתה לא שורף כמות שומן כפי שאתה חושב, אבל אתה מתאמן יותר ממה שהיית עושה אם היית מתאמן במזג אוויר קר.

אבל הגוף שלנו מכיל גם שומן מסוג אחר לגמרי

השומן החום שורף קלוריות כדי לשמור על טמפרטורת הגוף המרכזית שאנחנו צריכים כדי לחיות ולשמור על הבריאות ", מסביר ד"ר דייוויד ל. סמית ', תזונאי ב אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו. תיאוריית ההרזיה נובעת ממחקרים שהראו כי טמפרטורות קרות מפעילות את שריפת השומנים החומים על ידי העלאת טמפרטורת הגוף. בנוסף, מטרת השומן החום היא שריפת קלוריות בגוף לייצור חום דרך חשיבה זו אומרת כי "השומן החום" בגוף קר שורף אנרגיה כדי לייצר חום ולשרוף קלוריות.

כאשר אנו נחשפים לקור

גופנו צריך לעבוד קשה יותר כדי להישאר חם, וכך לשרוף יותר קלוריות. המשמעות היא שריצה במזג אוויר קר לא רק יכולה לעזור לנו לשרוף קלוריות, אלא גם יכולה לשנות את הרכב גופנו. PhenQ שוקלת לכלול ניסוחים תזונתיים תרמוגניים שיכולים להגביר את שריפת השומנים ואחסון השומן. אם אתה גר באזור אקלים קר, ייתכן שתכיר את הרעד מכיוון שהוא יכול להגביר את השומן בגופך – הוא שורף ומחמם אותך בחודשי החורף.

אם אתה יכול לייצר שומן חום במקום שומן לבן

זה יכול לעזור לך לשרוף עודף שומן בגוף. כאשר הטמפרטורות קרות, מספר מחקרים מצאו כי בילוי בקור יכול להפוך את השומן החום לפעיל יותר. שומן חום גורם לגופך לשרוף קלוריות נוספות כדי לחמם אותך, וישנם כאלה שנחשבים טובים מכיוון שהם שורפים קלוריות על ידי חימום הגוף. יתר על כן, ככל שלעתים קרובות אתה נחשף להתפרצויות קרות, כך השומן החום יעיל יותר ככל שנשרף מזון לייצור חום. צמרמורות ושחומות – פעילות השומן מגדילה את צריכת האנרגיה וגורמת לכם לשרוף יותר קלוריות בטמפרטורות קרות. זה מקל על הירידה במשקל, ולפי איגוד הלב האמריקני, פעילות גופנית בקור מובילה לירידה פחות במשקל מאשר פעילות גופנית בטמפרטורות חמות.

עבור מידע בתחום של המסת שומן בקור מומלץ לבדוק כאן: plastic-surgeries.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *