רוב הנשים עוברות לדגדגן כדי להגיע לאורגזמה, וזה לא מפתיע את המומחים בהתחשב במבנה הדגדגן. כשאתה שומע על אנשים שיש להם אורגזמה של נקודת ה G, אין להם אורגזמה של הדגדגן – אלא אורגזמה פנימית. לגירוי פיזי לבדו קשה לגרום לאורגזמה אם אינך מפעיל את איבר המין הגדול ביותר, שהוא הראש שלך. כדאי גם להיות מודע לכך שפחות זרימת דם אל הנרתיק מפחיתה את הרגישות ועלולה להקשות עליכם להגיע לאורגזמה מכיוון שהנרתיק אינו מקבל מספיק דם. ברוח זו אנו בוחנים כאן כמה מהסיבות השכיחות ביותר לכך שנשים מתקשות להגיע לאורגזמה ומה ניתן לעשות בנידון.

בהמשך המאמר נביא מספר טיפים באמצעותם תוכלו גם אתן ללמוד איך להעצים את האורגזמה עד לשמיים. נסקור כאן את שלבי ההתעוררות המינית, נלמד טכניקות ונעניק טיפים לסקס מושלם וסוחף יותר.

המציאות העגומה של הנשים הלא מסופקות מינית

המציאות היא שאנשים רבים לוקים בחשק מיני מופחת ויש גם הרבה נשים שמתקשות להגיע לאורגזמה. יש נשים שמגיעות לקליניקה לטיפול מיני כדי ללמוד ממטפלים מקצועיים כיצד לקבל אורגזמה ובאותה עת מרגישות כמו כישלון מכיוון שהטכניקות המיניות שניסו לא הביאו לכך שהן מצליחות לגמור. ולכן, מפני שהסקס הופך לפרוייקט כה רציני, טעון ומייגע, נשים רבות מוותרות על הגמירה. בעוד שנשים רבות מגיעות לאורגזמות עם בן זוג בפעם הראשונה, אנו מתייחסים גם לעובדה שחלק מהנשים מעולם לא חוו אורגזמות עם בן הזוג שלהן והיינו רוצים לקבל עצה ממטפל מיני לגבי מה שהן יכולות ללמוד על אורגזמות. לפני שנדבר ונרחיב יותר, חשוב להבהיר כמה דברים לגבי אורגזמה נשית באופן כללי.

בנוסף, הפעלת לחץ מצד הגבר ("אין מצב שאת לא גומרת, כל החברות שלי גמרו איתי"), היעדר השקעה בהנאת האישה או קושי של האישה לשתף א תהפרטנר בצרכיה ובהעדפותיה – עשויים למנוע את ההגעה לאורגזמה. למשל, אם כבר במשחק מקדים אנו עוסקים, עניין קטנטן כמו ליטוף חושני או נשיקה טובה בזמן עשיית הכלים, כשאחריה אתה חוזר לענייני סידור הבית, יכולים להדליק את האווירה ולהאיץ את ההתחרמנות כבר מרגע זה.

אנחנו כאן כדי לתת לך את כל העצות שתוכלי ליישם – בין אם כבר מצאת את הדרך לספק את עצמך ובין אם את רוצה להעלות הילוך לסופר אורגזמה.

להלן תוכנית בת ארבעה שלבים כדי לעזור לנשים להגיע לאורגזמות ולקיים חיי מין מאושרים ובריאים. תרגילי הנרתיק האלו, יכולים לסייע בשיפור זרימת הדם לאזור האגן ובהחלט לסייע לנשים להגיע לאורגזמה. תרגול מגע ואוננות גם יעזור להגביר את זרימת הדם לאברי המין וגם יקל עליכם להגיע לאורגזמה!

בטח לא תתחרטו ותגרמו לנשים נוספות ללמוד על אורגזמה של הדגדגן.

ארבעה שלבים להעצמת האורגזמה הנשית

שלב 1: כדי להתחיל, היצמדו לתנוחה המועדפת עליכן, אך כנסו אליה והכניסו את הדגדגן שלכן לפעולה בעזרת גירוי הדגדגן. השתמשו בקצב הנכון לכן ורק וודאו כי אתן משחקות עם הדגדגן והנרתיק במקביל, הישארו בקצב זה כל עוד אתן יכולות. היתרונות הם שאם אתן לא גומרות מחדירה, אחרי גמירה מהסוג הזה יש מצב שתוכלו לנסות, ולגמור שוב, וככה להתאמן גם בזה על הדרך.

שלב 2: דרך יעילה נוספת לנשים להשיג אורגזמה היא להשתמש בתחליפים טבעיים כגון שמנים ייחודים אשר מאפשרים הגברת החיכוך המתקיים במהלך הסקס. באמצעות השמן הרבה נשים מדווחות שהן הצליחו להגיע לאורגזמה תוך כדי חדירה. חשוב לזכור כי לא מעט נשים לא מצליחות להגיע לאורגזמה רק מחדירה, ולכן גירוי הדגדגן והגעה לנקודת הג'י היא חיונית.

שלב 3: משחק מקדים על פי סקסולוגים ומומחים בתחום מהווה נקודת מפתח להגעה לאורגזמה, וזאת בשל העובדה כי בניגוד לגברים, לנשים קשה יותר "להתחמם" לפני רגע קיום יחסי המין. לרוב, כשגברים "גומרים" (שופכים) מסתיים מעשה האהבה. הפין שלהם רוצה מנוחה והם שוקעים לתוך השינה (על כן הרגע הזה נקרא "לגמור"). אבל למה אנחנו עוצרות את עצמנו? הרי כל אישה יכולה להגיע לאורגזמה, ואף למספר אורגזמות באקט מיני אחד.

שלב 4: בפעם הבאה שאתן עומדות להגיע לאורגזמה שימו לב מה קורה לנשימה שלכן ממש ברגעים האלה שלפני האורגזמה. יש המכנים את האורגזמה הגברית, המלווה בשפיכה, "המוות הקטן" (או בצרפתית La Petite Mort ). כך מתארת אחת הנשים את השלב "כשהאורגזמה מתחילה להיראות באופק זה הרגע שבו הכול הופך להיות מאוד אינטנסיבי, אבל זה גם הרגע שבו בקלות משהו יכול להשתבש והאורגזמה תחמוק". לכן חשוב לפתח מודעות לנשימה שבעצם מחברת אותנו לגוף שלנו. מומלץ גם ללכת לחוג יוגה נשית כדי להעמיק את החיבור לגוף.

מידע נוסף אודות האורגזמה הנשית

נשים אשר חוו אורגזמה משולשת או כפולה מסבירות כי מדובר לא רק בתרגול אלא גם הרבה מחשבה, וזאת בשל העובדה כי באמצעות ריכוז מוחלט לגוף שלנו ניתן ואף רצוי להגיע לאורגזמה עוצמתית וחזקה אשר מתבססת לא רק על החיכוך אלא גם על החיבור בין גוף לנפש. זה דורש הרבה מאד איפוק מהצד של הגבר, אבל זה שווה את זה.

גם עם פרטנרים, גם בעינוג עצמי. חשוב שהאישה תהיה מחוברת על ידי אוננות למיניות שלה עם עצמה ולגוף שלה. אישה תדע לענג את עצמה אם היא תוכל לכוון את הפרטנר או הפרטנרית שלה לחוות אורגזמה על ידי המגע הנכון והמתאים עבורה. (נ.ב. אם כבר אוננות, ממליצות לכן לרכוש ויברטור מדליק בחנות סקס ואביזרי מין בשם xtoys).

עד שהיא הופכת לרטובה ומוכנה לקיום יחסי מין – לאישה לוקח כמה וכמה דקות. זו הסיבה שמשחק מקדים המשלב שימוש באביזרי מין כמו גם חיכוך הדגדגן מובטח להביא את האישה לתחושה מועצמת אשר תתבטא מאוחר יותר גם באורגזמה. חוסר ידע מצד בני הזוג עשוי גם הוא לחבל ביכולתה של האישה להינות- למשל במקרה שבו בני הזוג מצפים שהאישה תגיע לאורגזמה באמצעות חדירה בלבד או לחלופין- שהאורגזמה שלה תגיע מהר בדיוק ברגע שבן זוגה חווה אורגזמה – כל אלו עשויות להתברר כפרקטיקות מיניות בלתי יעילות ובלתי נעימות.

דבר נוסף – אורגזמה של הדגדגן היא נעימה ומרגיעה אבל "הבעיה" היא שכאשר אנחנו מתמכרות לסוג האורגזמה הזה קשה לאורגזמיות של שאר הגוף להתפתח ולהיפתח, כי אנחנו כל הזמן עוצרות באותו השלב של אורגזמה הנובעת מהגירוי של הדגדגן (מכונה גם אורגזמה זכרית).

המאמר באדיבות קמגרה ישראל המביאה סיפוק והנאה לנשים וגברים רבים בישראל. <<ספרו לגברים שלכן על תוסף התזונה הזה – ההנאה מובטחת!

תודה גם ל mycity.org.il על מזון חתולים יבש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *