הבחירה בלימודי אמנות היא לא עניין של מה בכך. מתלבטים? חוששים מתגובת הסביבה? בכתבה הבאה תוכלו למצוא את היתרונות שקיימים בלימודי אמנות. כך שתוכלו לגשת אל ההחלטה ממקום שלם.

בוחרים בלימודי אמנות? תתכוננו לשאלות מתקילות מהסביבה

מרבית התגובות של הסביבה בכל הקשור להחלטה ללמוד אמנות, מתחלקות לשתי תגובות מרכזיות. האחת – פליאה. שאלות מסוג "מה אתם מתכננים לעשות עם תואר כזה? האם אתם רוצים להיות מורים לאמנות? או אולי עצמאיים בתחום? שאלות אשר בדרך כלל יביאו לתחושת בושה מצדכם וחלוקת הסברים ברורים. התגובה השניה לעומת זאת, ניחנת בחיוך רחב ובהערכה כלפיכם על כך שאתם מגשימים את החלומות שלכם. ספק נחמדות ספק התנשאות.

אז רגע לפני שאתם מעניקים תשובות לכל השאלות שהסביבה יורה אליכם, בראש ובראשונה, חשוב שתענו עליהן בפני עצמכם.

בדומה לכל תואר, גם בתואר זה קיימים יתרונות וחסרונות. כאן תיווכחו ליתרונות הבולטים של התואר, כדי שתוכלו לבדוק האם הם שווים את הלחץ הסביבתי והשאלות המציקות.

היתרונות של לימודי אומנות 

בהתאם לסקר שבוצע על ידי האיגוד הלאומי למכללות ומעסיקים נמצא, כי רוב מנהלי הגיוס גורסים שהינם מעוניינים במועמדים אשר מיומנים בתקשורת ובחשיבה ביקורתית.

במידה ותתבוננו מעבר לקריירת האמנות הסטריאוטיפית ותצרו אמנות מופשטת להצגה בגלריות ולהרחבת האופקים שלכם, תשימו לב כיצד הכישורים הנלמדים שלכם במסגרת לימודי אומנות לתואר אקדמי מסייעים בפיתוח החיים האישיים שלכם והפיכתם למוצלחים יותר.

מגמות באמנות עשויות לפתח שלל מיומנויות בהכנה של חומרים ופרויקטים למיניהם. למשל: שיתוף פעולה והתנהלות בקבוצה, עבודת צוות, ללמוד כיצד לקבל ביקורת ומשוב.

כמו כן, לימודי אומנות יקנו לכם כלים בכל הקשור לתקשורת חזותית. תלמדו כיצד לשלב חזון עם ידע. קרי, חלום עם מציאות. תכניות ופרויקטים למיניהם, אשר ילמדו אתכם כיצד לנתב בחכמה את התשוקה למקצוע שבחרתם.

לימודי אמנות
לימודי אמנות, צילום באדיבות pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *