פעם היה כדאי לתכנת אתר מאפס, אך כיום כמעט כל מפתח ומעצב מקצועי משתמש בו ליצירת אתרים. קשה להאמין שזה בחינם, וזה בדיוק מה ש- Coi היא מערכת בניית אתרים וחינמית.

הרבגוניות של בוני אתרים בחינם לא אומרת שאתה צריך לבחור את השירות הראשון שתיתקל בו

מציאת בונה האתרים הטוב ביותר תלויה בצרכים הספציפיים שלך. Wix, Weebly ו- Squarespace, שיש להם תקופת ניסיון בחינם למשך 14 יום, הם בהחלט המועמדים הטובים ביותר כשאנשים בוחרים באתר freemium – הקבלן. כולם מציעים את היכולת להשתמש בכלי גרור ושחרר לבניית אתרים בחינם, מה שהופך אותם ליוצרי האתרים הזולים ביותר ברשימה זו. התהליך יכול להיות מוחץ אם אתה מפתח מקצועי, מעצב, מעצב אתרים או אפילו סתם מפתח אתרים.

כמובן

ישנן דרכים אחרות לעצב אתרים שאינם עובדים ישירות עם קוד המקור של האתר. לשם כך תוכלו להשתמש בבונה אתרים, המכונה גם ארגז הכלים של אתרים. אתה יכול גם להשתמש ביוצרי דפי אינטרנט גרור ושחרר אינטואיטיביים כדי ליצור עיצובים משלך או לכתוב תוכן בעמוד אינטרנט משלך מאפס.

אם אינך רוצה להיות קשור למנוי

אתר X5 מציע בונה אתרים בחינם קל לשימוש, אך עליך לשדרג לתוכנית בתשלום. אם אתה רוצה שיוצרי האתר הטובים ביותר יעזרו ביצירת האתר שלך, תוכל להתחיל לעבוד עם WordPress באמצעות Bluehost. וורדפרס הוא עוד יוצר אתרים בחינם, ואם ברצונך לחבר שם דומיין מותאם אישית, הוא זמין בחינם. שמות הדומיינים ואירוח אתרים חייבים לחיות ולקבל אתר שמחירו בדרך כלל נע בין $ 1,000 ל -2,500 $ לחודש עבור מנוי לשנה.

אם כבר מדברים על יוצרי אתרים בחינם, יש לי אתר מושך, אבל נראה שזה לא נראה טוב עם Wix או Weebly לבנות. הדף שיצרתי עם WeEBly נראה הרבה יותר טוב מהאתר שאבנה עם פלטפורמה אחרת לבניית אתרים.

החיסרון של בניית אתרים בחינם זה הוא שאתה יכול להתחיל וליצור אתר בחינם, אך הם מציגים מודעות זירו באתר שלך. אתה יכול להוציא על פרסום פרימיום – אתרי אינטרנט בחינם אם אתה אוהב את מה שאתה רואה ביוצרי האתרים החינמיים.

מבין כל יוצרי האתרים החינמיים

אפשרות התוכנית החינמית של Weebly היא אחת הנדיבות ביותר, ומחירה דומה למתחרים כמו Wix ו- Squarespace. אם תבחר בונה אתרים כמו Squarepace, תוכל להשיק את האתר שלך תמורת 12 $ לחודש, ששווה ערך ל -150 $ לשנה. אתה יכול להתחיל רק בעוד כמה חודשים עם רק 10 דולר לשבוע למשך 12 חודשים, אך עליך לשלב מיתוג משלך באתר שלך לפני שתעבור לתוכנית בתשלום. זה נותן לך את היתרון של היותך בונה אתרים מבוסס ענן שיש לו גישה לכל התכונות והשירותים.

בונה האתרים החינמי כולל גם תבניות אתרים שהוכנו מראש כך שתוכלו להתאים אישית את התבניות שבחרתם בקלות ולהתאים אותן לצרכים שלכם. מורגש שיש אפשרות לבחור נושא לאתר שלך, המאפשר לך ליצור אתר עם תבניות המותאמות לגדלי מסך שונים.

הצמיחה והמורכבות של ענף בניית האתרים פירושה שיש לך יותר אפשרויות מתמיד. אם אתה עסק קטן שמחפש בונה אתרים בחינם, יש לך הרבה אפשרויות לבחירה. תוכלו למצוא בקלות את בוני האתרים הטובים ביותר המותאמים לצרכים ולרצונות שלכם.

אם אין לך ידע בתכנות

אינך יכול ליצור אתר חדש, גם אם תבחר בזהירות, אך תשכח מהקטע המהנה: עיצוב אתר משלך. כדי להקל עליך, ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש בכדי לקבל החלטה טובה לגבי בונה האתרים הטוב ביותר בכדי שתוכלו להתכונן ולהתחיל לעצב. המשך לקרוא כדי למצוא את 16 יוצרי האתרים החינמיים הטובים ביותר, כך שתוכל ליצור את האתר שלך בחינם מבלי לאבד את האיכות. אני מקווה שאתר זה – Builder Review יעזור לך לגלות מה הכי מתאים לצרכים שלך ולתוכנה שלך.

סיפקנו לך רשימה של מיטב יוצרי האתרים בחינם, מה שישאיר לך מעט זמן ליצור אתר מקצועי.

אם אתה צודק ביצירת אתר

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת במהירות ובחינם היא להשתמש בכלי כמו בניית אתרים בחינם. אם אתה צריך לבנות במהירות אתר מקצועי עם תוכן באיכות גבוהה וחווית משתמש טובה, אין דרך טובה יותר מאשר להשתמש בבונה אתרים זה. אז אם אתם מחפשים מדריך מהיר וקל כיצד ליצור אתר במינימום מאמץ, עליכם להשתמש בבוני אתרים טובים אלה.

 
בכדי לשמוע פרטים מורחבים על מערכת בניית אתרים בחינם באפשרותך לבדוק ב-

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *