אנו בקבוצת GKT הזדמנו להתקין מערכת אבטחה חדשה שתקח אתכם לביתכם החדש, המצויים כעת, כחלק מהעבודה הקשה שלנו. בין אם אתם חושבים לבנות בית ובין אם אתם בתהליך בנייתו, אנשי המקצוע המנוסים של Southwest Florida Electric ישמחו לעזור לכם להתאים את הבית החדש שלכם לצרכים שלכם.

אם יש לך בעיות חשמל

להוסיף שקעים, לשדרג לוחות למכשירים חדשים, לחווט את הבית החדש שלך או להתקין אוטומציה ביתית חכמה, עליך להזמין חשמלאי אמין ומורשה. השאירו את עבודות החשמל לבעל מקצוע מורשה כאשר חוטים חדשים מתווספים, מחוברים מחדש, מותקנים וחוטית מחדש.

תחומי שיפוט מסוימים מחייבים שחשמלאי יוכל לבצע עבודות חשמל בבית

ובמקומות מסוימים בעלי בתים יכולים להתקין את החיווט בבית. בתחומי שיפוט אחרים נדרש שרק חשמלאים מורשים רשאים להניח חיווט חשמלי. שום דבר לא מונע מחשמלאי, חניך או אדון מורשה לבצע עבודות חשמל תעשייתיות ללא שידוך או רישיון תעשייתי. מדינות מסוימות, כגון ניו יורק, קליפורניה, ניו ג'רזי ומסצ'וסטס, דורשות רישיונות נהיגה ורישיונות חשמלאים תעשייתיים, שהם אופציונליים.
למידע נוסף בנושא של חשמלאי מומלץ 24/7 ועבודות חשמל בכניסה לבית חדש מומלץ להעיף מבט ב- status-master.co.il

חיווט חשמלי מסחרי עולה בין 5 $ ל 12 $ למ"ר, בעלות ממוצעת של 250 עד 500 $. מרבית עבודות החשמל המחליפות כבלים בקירות ושקעי חשמל נדרשות לעמוד בקודים המקומיים ומחירם עולה בממוצע כ -250 עד 500 דולר, על פי משרד האנרגיה האמריקני.

העלות הממוצעת של חיווט לבית חדש

היא בדרך כלל פחות ממחצית מהעלות שלה להחליף או להתקין חיווט בבית ישן. עבור בית בגודל 1,200 מטרים רבועים עולה בין 4500-9,000 $ להסיר צינורות ישנים, להניח צינורות חדשים ולאטום את הקירות באלמנטים חדשים של קיר גבס. אם קירות בחדר פתוחים במהלך שיפוץ מוחלט, עלות החיווט מחדש עשויה להגיע ל -3,400 עד 5,300 דולר למטר מרובע, כמעט מחצית מעלות התקנת החוטים החדשים. קיר הגבס טרם הותקן, כך שהחשמלאי יכול לגשת אליו בקלות במהלך ההתקנה.

אם אתה תוהה היכן הם נמצאים בבית

חפש מתג תאורה למוסך, מזווה, עליית גג, ארון או מרתף. אם אתה יודע שיש לך תוכניות להשלים את המרתף, להתקין פאנלים סולאריים, להוסיף מטבח חיצוני ולעבוד במסגרת התקציב שלך, בקש מקבלן החשמל לשים כבלים וחיווט במקום שאין לך תוכניות. וודא כי החשמלאי מספק לך תיבת שירות חשמלית שיש בה לפחות שישה מיקומים ריקים להרחבה עתידית. במקום להתעסק עם מתגי תאורה כשנכנסים לחדרים חשוכים, כדאי להגדיר מתגי תאורה למוסך ולמזווה, לעליית הגג ולארון ולחדרי המרתף בכניסה.

מבחינה טכנית

אין צורך להסיר את הכפתור והצינור מהבית, רק וודאו שהם מנותקים לפני התקנת חיווט חדש. אם אתם מתכננים לחבר קווים קיימים, שכרו קבלן חשמל מוסמך ומורשה שיעשה את העבודה עבורכם. לעבודה זו אתה זקוק להיתר בניה, אך עבודה זו לא בהכרח חייבת להיות קשורה לעבודה כזו. אישורי הבנייה נחוצים מכיוון שהחשמלאי יכול להשתמש בכמה שיותר מהם שהוא רוצה למשוך את אישורי החשמל שלו.

נדרשות תוכניות לקבל היתר לעבודות חשמל באזורי מגורים אם תפוקת החשמל

היא 400 אמפר ומעלה. אם בית המשפחה שלך הוא המגורים העיקריים שלך ואתה הבעלים או הדייר בדירה, אתה אחראי לקבלת האישור לעבודות חשמל משלך. עם זאת, אם מדובר במגורים ראשוניים, בעל הבית לא יהיה רשאי להיות בעל בית עד שתקבל אישור לעבודות החשמל שלך, אך יידרש היתר חשמל ממיין.

אם אתם מבצעים שדרוג חשמלי מלא

כולל לוח שירות בעל קיבולת גבוהה, יהיה עליכם להזמין חשמלאי מורשה להתקין ולחבר את כל רכיבי החשמל כגון אספקת חשמל, חיווט והפצה. שים לב כי חשמלאים ופקחי בניין עלולים לגלות בעיות אחרות במערכת החשמל שלך בזמן העבודה. שקע קווי לא תקין, מעגל פגום או בעיות אחרות יגידו למפקח אם החשמלאי המורשה עשה את העבודה בשבילכם.

לאחר התקנת השירות והתקנת המונה, נדרשת בדיקה חשמלית של החיווט. אם אתה בודק בית עם מרתף שזה עתה נבנה ומקבל היתר לעבודות חשמל, דוח הבדיקה עובר לפקח הבניין ולא לקבלן החשמל שלך.

מהנדס חשמל

הוא קבלן להתקנת מכשירי חשמל בטקסס ואחראי על התקנה ותחזוקה של כל המכשירים באזור המגורים של מדינת טקסס. חשמלאי שנשכר לעשות עסקים עם חברות חשמל בטקסס. חשמלאי הורים נשכרים על ידי החשמלאי הראשי, האחראי על עבודות החשמל בכניסה לבית חדש. מאסטר חשמלאים הוא הקבלן העיקרי של מתקני חשמל למגורים ומסחר בטקסס ולהתקנת מכשירי חשמל ביתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *