ל- RPG המקוון המסיבי מרובי משתתפים כמה מהאוהדים המסורים ביותר בתעשיית המשחקים, והפורומים אינם יוצאים מן הכלל. פורומים מקוונים הופכים פופולריים יותר ויותר והם המפגש של פריקים וחנונים במשחק.

פורום החינוך מספק פורום נרחב המכסה מגוון רחב של נושאים, החל בחינוך וכלה במדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. פורומים מסוימים הם ספציפיים לנישה, אך לכולם יש פורומים מלאי חיים ויש להם מאפיינים ותכונות ייחודיים משלהם.

פורום אסגארוס, פורום wpForo ו- bbPress כלולים במדריך שלנו להקמת פורום עם וורדפרס. פורומים אלה הם קהילות קבוצתיות מבוססות אינטרנט בהן תוכלו להתחיל דיונים, לקבל תשובות לשאלות ולחפש הזדמנויות עסקיות חדשות. הם שימושיים מאוד לבניית קהילות בקרבתך, מכיוון שהם נועדו לאפשר לאנשים לדבר ביניהם ולהחליף רעיונות. אתה יכול לגלוש בפורומים הציבוריים או להצטרף לפורומים המאובטחים (במיוחד לאכיפת החוק). מכיוון שפורומים אלה קשורים לעבודה בכיתה, התלמידים יכולים להשתתף בפורומים ולקרוא הערות ולקרוא את ההערות בהם.

הקצב האיטי של פורומים אלה מקל עליהם עד בינוני, והם נוטים להיות בעלי אורך חיים רב יותר מאשר חדרי צ'אט, מכיוון שתוכן הפורומים נשמר בארכיון ובחיפוש על ידי מנועי החיפוש. ניתן ליצור חדר צ'ט – כמו סביבה לסטודנטים וסטודנטים אחרים, המאפשרת גישה קלה יותר ובכך מושכת יותר משתמשים לפורום. ברוב הפורומים, לעומת זאת, יש חוקים מאוד ספציפיים לגבי מה מותר ואסור, במיוחד מבחינת הפרטיות.

ג'ומלה הוא CMS המאפשר לך ליצור כמעט כל סוג של אתר שאתה יכול לדמיין, כולל פורומים מקוונים, ו- ForumPress אידיאלי לכך. Kleo היא גם אפשרות פופולרית כנושא טוב של פורום וורדפרס, מכיוון שהיא מיועדת למי שרוצה לפתוח פורום מקוון עבור הבלוג שלהם או אתרי מדיה חברתית אחרים. למי שרוצה ליצור אתר משלו, בו פורומים מקוונים ממלאים תפקיד חשוב, פורומפרס עבור וורדפרס הוא הפיתרון האידיאלי. אחת המטרות העיקריות של עשרת הפורומים המקוונים המובילים הללו, הכוללים פורומים כמו Reddit, Hacker News, Twitter, Facebook ואחרים, היא לעסוק במשתמשים, ליצור קהילות מקוונות מעניינות הפותרות ועוזרות זו לזו ומציעות פתרונות לבעיות בבלוגים.

הבנה ברורה של איך להגיב להתנהגויות שונות בפורום תעזור לך מאוד להוציא לפועל פורומים מוצלחים של מעורבות מקוונת. פורומים של אתרים יכולים לספק משוב כנה לגבי האתר שלך ולהוות חלק חשוב מחוויית המשתמש הכוללת עבור הבלוג שלך או אתרי מדיה חברתית אחרים. בפורום הדיונים הכללי הזה יש למעלה מ- 35,000 פוסטים והוא המקום הכי קל להתחיל בו, אפילו כמתחיל חדש, שבו השאלות נענות בפועל והפורומים פתוחים לכולם, בין אם הם חדשים באתר ובין אם לא. הפורום המקוון פופולרי כל כך שיש לו למעלה מ -1.5 מיליון חברים רשומים ויותר מ -3 מיליון משתמשים פעילים.

אם ברצונך לקרוא עוד על פורומים בתחום הפשיעה ברשת, תוכל לקרוא את הדוח כאן, כאן וכאן. מודל זה החזיק מעמד למעלה מ -20 שנה, עם למעלה מ -1.5 מיליון משתמשים פעילים ומעל 3,000 פוסטים.

רבים מהאנשים שאתה פוגש בפורומים מקוונים הם יזמים צעירים שאפתנים שרק נכנסים לעולם העסקים. כשאתה פותח פורום מקוון אתה יכול להיות חלק מחברה לבניית קהילות. עם יותר מ -10,000 חברים רשומים, פורום בעלי החיים הוא הקהילה המקוונת הגדולה ביותר עבור בעלי חיים ובעליהם. בפורום יש למעלה מ -1.5 מיליון משתמשים פעילים ומעל 3 מיליון פוסטים, עם למעלה מ -2,500 חברים.

מטרתו של פורום מקוון היא לקיים אינטראקציה ולדון עם אנשים בעלי דעות דומות מכל רחבי העולם. אם תבזבז זמן בביקור בפורומים מקוונים והשתתפות בדיונים, תהיה לך האפשרות לפגוש אנשים אחרים הפעילים בנישה הרלוונטית שלך בקהילה המקוונת. פורומים מקוונים (פורומים באינטרנט) הם קהילות מקוונות בהן המשתתפים יכולים לקרוא את התרומות של חבריהם.

פורום מקוון הוא מקום נהדר לדון בנושא מסוים עם אנשים דומים. פורומים מקוונים ופורומים הם מקום ציבורי שבו אתה יכול לפרסם הודעות ולדון בנושאים מסוימים.

חדר צ'ט דומה לפורום שבו אתה מדבר עם אחרים בזמן אמת שהם מקוונים בו זמנית. ישנם חדרים בהם אנשים יכולים לתקשר בזמן אמת, אך לא כל המשתתפים מחוברים בו זמנית או בחדר צ'ט יחיד.

פורומים אלה נוטים להיות אסינכרוניים, מכיוון שלא כל המשתתפים תמיד מקוונים והדיונים הרבה יותר איטיים, אך הם עדיין פעילים מאוד.

בהחלט ייתכן שתחליט לשמור פורום מקוון בכלי ההוראה שלך כאשר קוביד 19 הוא נחלת העבר. אין צורך לתכנת אישור מראש, מכיוון שמנחי פורומים מקוונים ימצאו בסופו של דבר דברים אחרים שקשורים בחייהם, וישנן אפשרויות רבות אחרות העומדות בפניהם.

פורומים מעניינים ברשת
פורומים מעניינים ברשת צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *