LMS, פורומי דיון מקוונים יכולים לשמש מוקדי למידה עבור קהילות למידה מקוונות. קבוצות דיון באינטרנט ופורומים הם חלק חשוב מהפופולריות הגוברת של פורומים מקוונים, שממשיכים לקרב מיליוני אנשים כדי להחליף רעיונות, לשאול שאלות ולקבל עזרה כמעט בכל נושא שניתן להעלות על הדעת. פורומים מקוונים מורכבים לרוב מכלים טכנולוגיים שונים, כולל רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, רדיט, גוגל + ועוד.

בהשוואה לפורומים פנים אל פנים, פורומים מקוונים הם לעיתים קרובות גמישים יותר ומספקים זמן לבוא ולהרהר, ומאפשרים לסטודנטים מופנמים ומוחצנים לעסוק בדיונים מקוונים. למורים מקוונים יש אפשרות ליצור תחושה של קהילה ברשת ובכיתה. פורומים הם גם דרך נהדרת לתלמידים לתקשר זה עם זה מבלי שיצטרכו לתקשר פנים מול פנים עם מורה או מורה אחר – אינטראקציה עם התלמידים. בנוסף לפורומי היכרות, שיטות עבודה מומלצות קשורות הן מרחב סטודנטים מיוחד ובלתי פורמלי, בו התלמידים יכולים לדבר ביניהם על כל מה שקשור לקורס, ולא רק עם עצמם. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לבנות ולהטמיע דיונים בין סגל לסטודנטים הסובבים סביב נושאי קורסים ודיונים שהסגל מקווה שסטודנטים ילמדו אחרים.

פורומים מקוונים הם אתרים בהם חברים יכולים לפרסם דיונים, לקרוא ולהגיב להודעות של חברי פורום אחרים. פורומים של אתרים יכולים לספק משוב כנה דרך האתר והם דרך נהדרת לסטודנטים, לסגל ולמרצים לעסוק בפורומים ולהיות חלק מקהילה גדולה ופעילה יותר מפורומים מקוונים מסורתיים. בפורום הדיונים הכללי למעלה מ- 35,000 פוסטים, עם למעלה מ- 1.5 מיליון חברים פעילים ומעל 2,500 חברים בשנה שעברה.

פורום זה הוא מקום פשוט למצוא את עצמך כשאתה מבקר בפורום מקוון, בין אם אתה מבוסס מבחינה גיאוגרפית ובין אם לא, ואפילו חדש לאן להתחיל. זה מקום נהדר לקבל תשובות לשאלות שלך או פשוט לדון בנושאים המועדפים עליך. חלק מהשאלות נענות בפועל, וחלקן עונות בפועל על ידי חברים אחרים באותה קבוצה, כמו סטודנטים, סגל, סגל, פרופסורים וצוות.

אם תוסיף פורום או פורום דיונים לשאילתת החיפוש שלך, תראה שיש פורומים לנושאים קהילתיים אחרים. פורומים מקוונים הם כלים מבוססי קהילה, ואם ניתן לעשות יותר כדי לטפח קהילה בקרב המשתתפים, הפורום יהיה יעיל יותר, אומר Pfleging. אם אתה בכלל חושב לפתוח פורום קהילתי משלך, גלה מי יהיה הקהל הפוטנציאלי שלך ועל מה הוא באמת רוצה לדבר לפני שאתה בכלל חושב להתחיל אותו.

עליך להיזהר שלא ליצור יותר מדי או יותר נושאי דיון, ועליך לבחור מתי להוסיף קישורים לקורס שלך. דרך טובה ליצור פורום היא להיות זמין לכל שבוע ביחידת קורס, למשל אם אתה רוצה שהתלמידים ישאלו שאלות על תכני הקורס השבועיים בפורום שאלות ותשובות כלליות. פורום זה אינו משמש ליצירת שרשורים, תלמידים אינם יכולים לפרסם פוסטים בפורום ולא נוצרים שרשורים. אתה חייב – תכונה זו היא קישור לשרשור בפורום החדש שנוצר לנושא שאתה יוצר.

על פי שרי קפריסין (2010), פורומים מקוונים ידועים גם כפורומים של מדיה חברתית, פורומים של רשתות חברתיות ופורומי דיון מקוונים. פורומים מקוונים (פורומים באינטרנט) הם פורומים שבהם כל המשתתפים יכולים לקרוא את התרומות של כל החברים. לרוב הם פורום שאינו ממוקד במחקר, כגון קבוצת דיונים, פורום דיונים או פורום לסטודנטים.

פורומים מקוונים הם מקומות דיגיטליים בהם המשתמשים יכולים לפרסם שאלות, הערות ונושאים לפי בחירתם. פורומים או פורומים מקוונים הם מקומות ציבוריים שבהם אתה יכול לפרסם הודעה או לדון בנושא ספציפי.

פורומי חדשות הם מקומות ציבוריים שבהם אתה יכול לפרסם חדשות, אירועים, דיווחי חדשות ואירועי חדשות אחרים במהלך הודעה.

פורומי דיון הם ידידותיים באופן טבעי ומקלים על השתתפות הלומדים. פורומים באינטרנט (נקראים גם פורומי חדשות) צצו באמצע שנות ה -90 וזוכים לפופולריות הולכת וגוברת. הם גרסה מודרנית הרבה יותר של קבוצות דיון, אך הם חולקים תכונות נפוצות רבות ומאפשרים לגולשי האינטרנט לפרסם ולהגיב לחדשות באינטרנט. הם לא רק מעניקים לגולשים אפשרות להשתתף בפורומים קיימים, אלא גם נותנים להם אפשרות ליצור פורומים משלהם.

הוספת פורום מקוון לאתר שלך יכולה להגדיל באופן משמעותי את מעורבות המשתמשים ולהרחיב את הקהילה המקוונת שלך. קהילות ודיונים מקוונים הם הדרך האידיאלית לקיים אינטראקציה עם אנשים שאולי לא עוסקים איתך בקביעות. מי שמבלה זמן בביקור בפורומים מקוונים והשתתפות בדיונים יכול לפגוש אנשים אחרים הפעילים בקהילות מקוונות בנישות רלוונטיות.

פורום קהילתי הוא דיון מקוון בו חברים רשומים יכולים לשאול שאלות ורעיונות ולהיכנס לדיון בשרשור הפרסום. פורום הלוחמים הוא קהילה מקוונת חזקה ואנשים שם נוטים לעזור מאוד זה לזה.

 

רעיונות לפורומים ברשת
רעיונות לפורומים ברשת צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *