כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להחיות את פינת האוכל שלכם בקלות. בעזרת תמונות תוכלו להפיק את המרב מהדברים שאתם הכי אוהבים. זאת על ידי הפיכת פינת האוכל לחלל אטרקטיבי ומהנה עבורכם ועבור המשפחה. תליית תמונות מעשירות וגורמות למראה הרבה יותר נעים וכייפי.

אז איך בכלל איך תולים תמונות בפינת האוכל?

כדי לתלות תמונות על הקיר בפינת אוכל צריך לקחת פשיט ושני מסמרים ולתקוע אותם במקום המתאים. לפני כן, חשוב שתציגו את התמונה על הקיר על מנת שתקבלו תוצאה מדויקת כפי שאתם רוצים. קל נורא לתלות תמונות על הקיר וזה אפילו יכולה להיות פעילות מגבשת בינכם לבין הילדים שלכם.

אם יש לכם תמונות זכוכית תוכלו להיכנס למאמר הבא ולהבין איך לתלות תמונות זכוכית באופן עצמאי: "DIY: תליית תמונות זכוכית עם ספייסרים – כך תעשו זאת לבדכם".

שיטה לשימוש בתמונות ללא קדיחה בקיר –

עבור סוגים שונים של חללים ישנם מספר רעיונות להנחת תמונות קיר. במקום פשוט לתלות ציור או לצייר על הקיר, תוכלו להשעין אותו על הקירות בבית או על סורגי תמונה. לתמונות ארוכות מאוד, כדאי להשתמש בקירות ריקים וכך אפשר להניח את התמונות על הקיר. בשיטה זו תוכלו להנות מקיר שלם ולא תצטרכו להרוס את הקיר בשביל התמונה.

הפריט אמנותי שמשגע כל מעצב פנים

תמונות לפינת אוכל הן פריט אומנותי שאף מעצב פנים לא מחסיר מעיצוב בית. התמונות הופכות את הבית לאמונתי ומלא באור. תופתעו לגלות כמה שונה המטבח שלכם הולך להיות ברגע שתניחו או תתלו תמונה. יש המון סוגי תמונות ותוכלו למצוא מגוון רחב שלהם באתרים השונים.

טיפ: איפה לתלות את התמונות ולמה לשים לב?

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כדי שהעיצוב יהיה יעיל מבחינה ויזואלית. התמונות צריכות להיות במרכז הקיר על מנת ליצור פרופורציה. גודל התמונה צריך להיות על כל הקיר כדי שבאמת יתנו מראה עשיר לבית. אפשר גם לשלב צמחים בצידי הקירות וכך להעשיר את כל המראה של הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *