כדי לעזור לכם להימלט מהמונוטוניות של כרטיסי ביקור מסורתיים, פיתחנו פיתרון לעיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים שיעזור לכם להתבלט מהמותגים. זהו פתרון מבוסס ענן ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים באמצעות דימוי מותג. היישום מאפשר לך ליצור עיצובים רספונסיביים המותאמים למכשירים ניידים.

אתה יכול לשים כמה שיותר או מעט מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שאתה רוצה

ולעולם לא ייגמר לך המקום. אם יש לך גישה לטלפון או למחשב שלך, אתה יכול להחזיק את כרטיסי הביקור הדיגיטליים בכיס שלך בתוך דקות ולא לדאוג שייגמר לך הכרטיס. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך הוא דרך נהדרת עבורך ועבור לקוחותיך ולקוחות פוטנציאליים לקבל את המידע שהם רוצים אודותיך. כל עוד ללקוח שלך, לקוח פוטנציאלי או אפילו לעובדים ולעובדים משלך יש גישה לטלפונים או למחשבים שלהם, לכולם כרטיס ביקור דיגיטלי בכיס.

אם אתה משתמש בכרטיס ביקור מודפס

אתה יכול להשתמש בכרטיס לטובתך על ידי ניצול הקישוריות שהוא מציע. כשמדובר בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך, נייר וכרטיסי ביקור דיגיטליים מצוינים. בסופו של דבר, אנו יכולים לומר שכרטיס ביקור מבוסס נייר או דיגיטלי הוא דרך נהדרת לעשות רושם ולהציג את המותג.

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל פרטי החשבון ויצירת הקשר בתצוגה יחידה, ומאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת. הם תמיד מעודכנים במידע ליצירת קשר וניתן לשתף אותם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט וכו '.- בנוסף, תוכלו לשלב את היכולת להרחיב את העסק באמצעות שימוש עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יחיד. ישנם מספר פתרונות עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים שאינם רק כרטיסי ביקור. במילים פשוטות, כרטיס ביקור דיגיטלי (aka כרטיס) הוא ייצוג וירטואלי של כרטיס ביקור פיזי.

ניתן להטמיע כרטיס ביקור דיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה

כשאתה יוצר רקע וירטואלי, קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והציג את קודי ה- QR. כשמישהו סורק את הקוד, כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיע בכרטיס. משם, מישהו יכול לשמור את הכרטיסים כ- .vcf ואת כרטיסי הקשר שלך ניתן להדפיס כמו כרטיסי ביקור רגילים ולהשתמש בהם בפורמט דיגיטלי.

ישנן תבניות מודפסות לכרטיסי ביקור, אך הן אינן קלות לשימוש כמו כרטיסי ביקור דיגיטליים בשל גודלן ומורכבותם של כרטיסים דיגיטליים.

ניתן להשתמש בתבנית מותג ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

אך ניתן לשלוח אותו בדוא"ל והוא מכונה כרטיס ביקור אלקטרוני. כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים קוד QR מעצב שניתן להדפיס על כרטיס הביקור שלך. מי שמתקשר יכול לסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו ולראות את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

אם אתה מתחבר מרחוק

אתה יכול לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ברשתות החברתיות על ידי העתקה והדבקה של הקישור מהכרטיס שלך. אתה יכול גם להוסיף קצת תבלין לכרטיס על ידי קישור פשוט כדי לתת אותו לחבר, או על ידי הוספת ידית Snapchat או TikTok.

בדרך זו תוכלו להשיג כרטיס ביקור דיגיטלי משלכם, אותו תוכלו לשלוח או לא לשלוח כרצונכם. ניתן לשתף כרטיסים דיגיטליים עם מספר טלפון נייד או כתובת דוא"ל, אך הם מאוחסנים אלקטרונית ואין להם סיכוי להישמר או לאבד.

אם יש לך גרסה דיגיטלית של כרטיס הביקור שלך

האפליקציה הזו, הזמינה לאייפון ולאנדרואיד, היא דרך מהירה וקלה להפצת כרטיסים, כביכול. כרטיסי ביקור דיגיטליים צריכים להיות בבעלות ואחסון, בעוד שאפליקציות מיוחדות עבורם מגבילות את יכולתך לשתף כרטיסים כאלה עם הלקוחות. אפליקציית כרטיסי ביקור וירטואלית בחינם זו מאפשרת לכם ליצור פרטי קשר בודדים שתוכלו לשתף בקלות עם לקוחות ועמיתים פוטנציאליים. האפליקציה של כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרת לכם ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במכשיר הנייד שלכם ולשתף אותם בקלות עם אחרים.

בעוד שחברתי תמיד יישאר דרך נהדרת להגיע לקהל שלך ולקבל משוב מהיר וישיר

אתר האינטרנט שלך יכול להיות גם נקודת כניסה לאנשי קשר ולתפקד כסוג של כרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להיות דרך נהדרת להבטיח שתוכלו ליצור קשר בצורה קלה ונוחה יותר.

ישנם כלים שונים כמו הייסטאק ואיניגו שעוזרים לך ליצור סוג כרטיס ביקור דיגיטלי שאתה רוצה. אם יש לך את המשאבים, אתה יכול אפילו ליצור ולקודד כרטיס ביקור דיגיטלי משלך על ידי הטמעתו בתחום שלך.

עבור פרטים מורחבים אודות איך עושים כרטיס ביקור דיגיטלי באפשרותך לבקר ב- digitalbcard.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *