קרדיט תמונה FREEPIK

ארץ ישראל הקטנה השתבחה במגוון רחב של נופים ואחד מהם הוא הדרום. אנשים רבים מכירים נקודות ציון זעירות באזור זה, אך יש לו כל כך הרבה להציע מעבר. בכתבה זו תקבלו מידע על אטרקציות באזור מפורטל קרמל – פורטל הפנאי של ישראל.

נעים להכיר, דרום הארץ

אזור הדרום נחשב לאזור הגדול ביותר בארץ והוא כולל את מישור החוף הדרומי, הנגב והערבה. רוב האזור מאופיין באקלים מדברי ויש בו מספר ערים גדולות בניהן אשקלון, אשדוד, באר שבע ואילת יחד עם מגוון גדול של יישובים, מושבים וקיבוצים. באזור יש טבע מפואר וייחודי ובו תוכלו להנות מחולות צהובים והרים עם מגוון צבעים, מעט צמחיה מדברית, היסטוריה יהודית ענפה, נחלים והמון אטרקציות בדרום לכל המשפחה שכדאי להכיר ולבקר בהן.

אטרקציות חינמיות בדרום החם – מה חשוב לדעת?

כל חובבי הטיולים ישמחו לדעת כי בדרום החם שמזג האוויר הזה מאופיין לו בעיקר בקיץ, יש המון מסלולי טיול קסומים וחינמיים לגמרי! בין המסלולים תמצאו את נחל גרר, אזור ניצנה, עין עבדת, מכתש רמון, נחל צאלים ועוד. בתוך פורטל קרמל תוכלו למצוא מידע נרחב על מסלולי טיול מגוונים בכל אזור הדרום. לפני שיוצאים לטיול בדרום, חשוב לבדוק שלא מדובר בשטחי אש של צה"ל ואם כן, לקבל אישור לטייל שם. כמו כן, אם הגעתם לטיול בסתיו או בחורף, חשוב לבדוק עם השירות המטאורולוגי שלא מסתמנים שיטפונות שעלולים להיות מאוד מסוכנים עבור מטיילים.

אילו אטרקציות בתשלום מומלצות?

הדרום מאפשר למטיילים להנות גם מאטרקציות מגוונות בתשלום המיועדות למבוגרים, משפחות וילדים. בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות בדרום לפי גיל ואזור. בין האטרקציות תמצאו טיולי טרקטורונים בדרום המאפשרים לכם להנות מבילוי אקסטרים מלא אדרנלין בחולות הפודרה המאפיינים את האזור. כמו כן, יש מספר חוות ופינות ליטוף עבור משפחות עם ילדים קטנים, טיולים למקומות היסטוריים כמו צריף בן גוריון ועוד רבים וטובים. כנסו לפורטל ותתחילו לתכנן את ימי הבילוי שלכם באזור המשגע הזה.

מהי העונה המומלצת ביותר לטיול בדרום?

עונת האביב ועונת הקיץ הן העונות המומלצות ביותר לטיול באזור הדרום. אם הגעתם בעונת האביב, תוכלו להנות מפעילות קטיף בדרום באחד מהיישובים או הקיבוצים המציעים זאת. קטיף באזור זה הוא חוויה לכל המשפחה ומציע מגוון רחב של פירות וירקות. עונת הקיץ בדרום היא עונה חמה תרתי משמע ומשפחות רבות בדרך לאילת עוצרות עם הילדים במגוון אטרקציות מגניבות ומסלולי טיול ייחודיים. אם הגעתם לדרום בעונת הקיץ, קחו בחשבון שמאוד מאוד חם ולכן תדאגו לכל מטייל לכמות מים כפולה מהרגיל.

אטרקציות בתשלום – הדרך לרכישה משתלמת

חופשה משתלמת היא כזו שההורים לקחו בה בחשבון את העלויות של האטרקציות השונות ומצאו פתרון חכם להוזלה. כולנו מכירים את מועדוני הצרכנים השונים כמו חבר או הסתדרות המורים, אך לא לכולנו יש את האפשרות להשתמש בהם. עם פורטל קרמל, מהיום כל משפחה יכולה להנות מקופונים והנחות. אנו בפורטל קרמל – פורטל הפנאי של ישראל בעולם השוברים השקנו לאחרונה את מערכת השוברים שלנו ואנו מאפשרים לכל משפחה שנרשמת לפורטל לרכוש אצלנו שוברים וקופונים בהנחות של עד 50% לאטרקציות מגוונות ברחבי הארץ. בצורה כזו אנו מנגישים את האטרקציות השונות לכל משפחות ישראל וכבר במעמד ההרשמה לאתר תוכלו להנות מקוד קופון XXX המאפשר לכם לקבל 5 ₪ הנחה למימוש ראשון באתר. המערכת מאפשרת לקבל את ההנחות באופן מיידי גם מהמחשב וגם מהנייד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *