אימות יעזור למחלקה להבטיח ששולם סכום המס הנכון על ההחזר ויסייע לנו לחשוף החזרי מס במרמה. אנו מעבדים החזרות שהוגשו אלקטרונית עם תוכנת מחשב במקום להגיש אותן על הנייר.

כדי להגיש בקשה להחזר ורמונט ולעכב תשלום מס צפוי, עליך להגיש החזר מס הכנסה באמצעות טופס 11.1 של ורמונט. יש לך שלוש שנים ממועד פירעון החזר המס, כולל הארכת המועד האחרון, להגיש בקשה לתשלום יתר של המסים המגיעים.

אם המידע בהחזרתך אינו תואם את המידע הקיים במשרד

ההחזר שלך יתעכב. השאר לפחות 30 יום לקבלת ההחזר שלך אם תגיש דוא"ל החזר ללא שגיאות. להחזרת נייר, עליך לאפשר לפחות שלושה חודשים לקבל החזר כספי אם תגיש החזר ללא שגיאות. שים לב לזמן העיבוד כדי לקבוע מתי תוכל לבדוק את מצב ההחזר. אנא הכן עותק של החזר המס שלך כדי לבדוק את מצב ההחזר בטלפון.

השתמש ביישום ההחזר שלי עד כה לדווח על סטטוס ההחזר שלך

תוכל גם להשתמש בבקשת ההחזר שלנו כדי לבדוק את מצב ההחזר שלך עבור השנה הנוכחית. השתמש בהחזר הכסף שלי כדי לבדוק את המצב של החזר מס הכנסה פרטני או את ההחזר המס הכנסה האישי המתוקן, שהגשת בשנה שעברה.

וודא שמצב הקובץ שלך ב- SSN וסכום ההחזר המדויק שלך שימושיים בעת בדיקת ההחזר הכספי שלך

ניתן לבדוק אם אתה במצב החזר מס על ידי ביקור בדף מידע על החזר כספי של רשויות המס. למידע נוסף על החזרי מס ממשלתיים וכיצד לבדוק את מצב ההחזרים שלך בדף זה.

תוכל לבדוק את מצב החזר מס ההכנסה שלך במרילנד לשנה הנוכחית על ידי ציון מספר הביטוח הלאומי שלך ואת הסכום המדויק של ההחזר שלך

כפי שמצוין בדוח המס שלך. על ידי בדיקת סטטוס ההחזר שלך באופן מקוון, תוכל לקבל החזר מס בגין התשלום ששילמת כמה מס.

על מנת לקבל מידע על החזר מס הכנסה של השנה הנוכחית

יש להזין את מספר הביטוח הלאומי הנכון שלך ואת סכום ההשבה המדויק כדי לקבל את מצב ההחזר הנוכחי שלך. אם יש לך את מספר הביטוח הלאומי שלך ואת מספרי הביטוח הלאומי של בן / בת הזוג שלך, זו חייבת להיות החזר מס משותף ובן הזוג שלך חייב לרשום את שני מספרי הביטוח הלאומי, וזה גם חייב להיות הסכום המדויק של ההחזר המבוקש וצוין בהכנסה שלך מקונטיקט. החזרי מס.

אם ברצונך לדעת מה מצב ההחזר שלך לאחר שמשרד ההכנסות באילינוי השלים את עיבוד ההחזר שלך

תוכל לשאול את מבקר אילינוי כיצד להשיג את ההחזר באמצעות המערכת. לבדיקת סטטוס ההחזר שלך 24 שעות ביממה, התקשר למערכת האוטומטית שלנו 800-382-9463 בקונטיקט או צור קשר עם הרטפורד רבתי: אזור שיחה בטלפון 860-297-5962.

באופן מקוון

אתה יכול לבדוק את מצב החזר מס הכנסה ממך כדי לבדוק שמדינתך קיבלה את החזר המס שלך על ידי המדינה. בעמוד הראשון תוכלו לראות אם החזר המס שלכם התקבל או לא על ידי רשות המסים של המדינה. המידע הנדרש לאימות הסטטוס שלך הוא ה- SSN שלך, מצב ההרשמה והמיקוד שלך לאותן שנים. לאחר שתגיש את החזר המס שלך, תוכל לבדוק את הסטטוס באמצעות MyVTax, מערכת התיוק המקוונת שלנו.

אנו נשלח לך מכתב המסביר את ההתאמות שביצענו וכיצד הן ישפיעו על ההחזר שלך. בדוק ואמת שההחזר שלך הוחזר באמצעות התהליך שלנו. לאחר שתגיש את החזר המס שלך, תוכנת המס שלך תשלח לך אישור שקיבלנו את החזר המס שלך.

אם אנו חושדים כי בוצעו עבורך הונאה, אנו נשלח לך מכתב המבקש ממך לאמת את זהותך. למרות שאנו עשויים להשתמש במידע מזהה למטרה זו, הוא אינו נשמר לאחר השלמת החיפוש שלך.

עמוד המצב להחזר מס הכנסה בצפון דקוטה הוא המקום הנכון לבדוק את החזר המס שלך. לחץ על הקישור באמצע הדף להזנת ה- SSN שלך והזן את סטטוס החזר המס המדויק. בחר באפשרות "החזר מס פרטני" בשדה "ההחזר שלי".

לכל מדינה יש מערכת מס הכנסה מקוונת המאפשרת לך לבדוק את מצב החזר המס שלך. כל מדינה משתמשת במערכת אחרת כדי לאפשר לשלם המסים לבדוק את החזר המס שלהם.

בשלב זה

מחלקת ההכנסות בנברסקה (DOR) אינה יכולה להוציא החזרים כספיים. אם אתה חייב כסף לממשלות מחוז וירג'יניה, בתי משפט, סוכנויות מדינה אחרות, מס הכנסה או סוכנויות פדרליות מסוימות בארצות הברית, אתה שומר על חלק מההחזר להסדרת החוב. במקרים כאלה, לא נשלח החזרים למסננים המגיבים לבקשת מידע.

למידע נוסף בתחום של החזר כסף מהמדינה עליך לגלוש לאתר nfinance.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *