קרדיט תמונה
www.istockphoto.com

בכל הנוגע לחסכונות, נראה שלמרות הריבית הנמוכה יחסית ונעילת הכספים לפרק זמן ממושך, ציבור החוסכים בישראל עדיין מעדיף את הפיקדונות הבנקאיים על פני כל אופציה אחרת, בעיקר בגלל חוסר מודעות. אחת החלופות שכדאי להכיר היא פוליסת חיסכון – אפיק שגם משאיר את הכספים שלכם זמינים, גם יכול להניב לכם תשואות טובות יותר וגם מסוגל לספק לכם עוד הטבות רבות.

אלטרנטיבה לחיסכון ולהשקעה

אם תמיד מלווה אתכם התחושה שהכסף שלכם יכול לעשות בשבילכם הרבה יותר, אתם לא לבד. כיום, ישנם אלטרנטיבות טובות יותר מהפיקדונות הבנקאיים. עד לפני כמה שנים פוליסת החיסכון כיכבה לבדה בתור אחת החלופות הפופולריות ביותר לפיקדונות, הודות לשפע יתרונותיה. אך בנובמבר 2016 נכנס לתמונה אפיק חיסכון אטרקטיבי נוסף, שנקרא קופ"ג להשקעה, שנתן "FIGHT" לפוליסת החיסכון מאחר ופתח הזדמנויות נוספות לחסכון במטרה להגדיל את הקצבה החודשית הצפויה לחוסכים בשנות הפנסיה. אך קיימים מספר הבדלים המרכזיים בין שתי החלופות האלה: בקופ"ג להשקעה קיימת תקרת הפקדה שנתית לכל אדם (כ -72,000 נכון לשנת 2022), וניתן פטור ממס בעת משיכת החיסכון כקצבה עם הפרישה לגמלאות (משיכת הכסף טרם גיל פרישה כרוכה בתשלום מס רווחי הון בגובה 25%). לעומת זאת, פוליסת חיסכון מאפשרת הפקדה חד פעמית בכל סכום שהוא וללא תקרה, וניתן למשוך את החיסכון בכל עת, בכפוף לתשלום מס רווחי הון של 25% מרווחי התוכנית. למרות יתרונות אלה, כאמור, רוב הציבור עדיין מעדיף את הפיקדונות הבנקאים כדי לחסוך את כספיו. דווקא בשנת הקורונה, החליט הציבור להגדיל את הפיקדונות ב- 20%, כך שמופקד בהם סכום של 1.5 טריליון ₪, שרק גדל מדי שנה. לו הציבור היה מפקיד את כספיו בהשקעות מניבות כמו פוליסת חיסכון או קופ"ג להשקעה, הכסף היה נשאר זמין עבורו וגם מסוגל לצבור רווחים משמעותיים יותר ובמקביל מאפשר לחוסכים ליהנות מיתרונות רבים נוספים.

מהם היתרונות של פוליסת חיסכון?

עדיין מתלבטים מה הכי נכון בשבילכם?

מאחר ואנו חיים בעידן שיש בו כל כך הרבה חלופות טובות לפיקדונות בבנק, ולכל אחת מהן יש את היתרונות הייחודיים שלה, המידע בהחלט עשוי להציף ואף לבלבל. אם יש לכם עדיין שאלות, ספקות וחששות, אל תשאירו אותם לעצמכם. פנו עוד היום אל סוכן ביטוח שמתמחה במוצרי חיסכון כדי לקבל ייעוץ מקצועי.

אנחנו מזמינים ואף מעודדים אתכם לפנות עוד היום אל אחד המומחים של פתרונות עדיפים, שיכיר אתכם ואת צורכיכם ויתאים לכם את הפתרון האידיאלי, בדיוק כמו שאנחנו דואגים להעניק ללקוחותינו כבר למעלה מ- 20 שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *