לא תרצה ללבוש שמלת בית חולים קשיחה כל הזמן, לכן וודא שיש לך בגדים נוחים שלא תתלכלך וזרק בזמן שהייתך בבית החולים. בגדים, תחתונים חד פעמיים אם אתה רוצה להפוך לבגדים שלך. דברים נעימים כמו חלוקי רחצה וגרביים גורמים לסביבת בית החולים הקרה להיראות נוחה יותר.

אם אתה רוצה לחסוך כסף

אתה יכול להביא משככי כאבים ומרככי צואה משלך, ובית החולים יספק אותם כך שלא תצטרך להזיע אם לא תחשוב לזרוק אותם לתיק. בבית החולים יש מוצרי טיפוח אישיים שתזדקקו להם לאחר הלידה, אך אם אתם חושבים שתרגישו טוב יותר, הביאו תחתונים וכריות משלכם.

להלן רשימת פריטי הכנה שכדאי בהחלט להוסיף לתיק בית החולים ולארוז אותם עם הפריטים הדרושים לך ביציאה מבית החולים או ממרכז היולדות.

אף פעם לא מוקדם מדי לאסוף את הדברים החשובים שאתה צריך ללידה וללידה לפני תינוקך

גם אם אינך מתכנן ללדת את תינוקך בבית חולים או במרכז יולדות, עדיין עליך לנסות לארוז תיק עד השבוע ה -36 להריון, שכן לבתי החולים יש הנחיות שונות לגבי מה שאתה יכול להביא ומה אתה יכול לעשות עם תִינוֹק. אם התינוק שלך מגיע מוקדם מהצפוי, כדאי לארגן ולארוז את תיק בית החולים לתינוק במהלך החודש או החודש השמיני להריון, ליתר ביטחון.

ארז שקית עם כל מה שאתה צריך לשהותך בבית החולים לאחר לידת התינוק שלך

אנו ממליצים לך להשאיר מעט יותר מקום בתיק שלך, בין אם מדובר בתיק תינוק, תיק העבודה שלך או תיק ההרפיה, אותו תוכל לארוז או לתת לך בבית החולים. עדיף שיהיה איתך תיק עבודה המכיל את כל הפריטים ללידה וללידה, כמו גם תיק בית חולים ללידת תינוקך ובגדיך בדרך הביתה.
עבור מידע על מה להכניס לתיק הלידה שלך? ותרסיס אלופירסט לאחר לידה מומלץ לגשת לאתר aloe-first.co.il

בית החולים מספק לך שמיכות רבות

כדי לשמור על חום תינוקך, אך יש דברים אחרים שכדאי לארוז מראש. לפניכם רשימת צ'קים של דברים חשובים לשים בתיק בית החולים שלכם כדי להיות מוכנים להגעת התינוקות. בית החולים מספק לך גם את כל מה שאתה צריך אם אתה רוצה לתת לתינוק שלך את השמיכה הראשונה בימים הראשונים לאחר החזרה הביתה.

אתה צריך לשים את התינוק שלך בבגדים אמיתיים כדי לנסוע הביתה ולצלם בבית החולים. התינוק שלך צריך בגד שמתאים לכל דבר אחר, כולל גרביים, נעלי בדים, בגדים שאינם מיועדים רק לכפות הרגליים וכובע רך כשבחוץ קריר.

חלק מבתי החולים ומרכזי היולדות מציעים שמיכות לתינוקך לעטוף עבורך

אך ייתכן שיהיה עליך להביא משלך בכדי להכניס את תינוקך למושב הרכב לנסיעה הביתה. וודא שתלבושת התינוק שלך מיועדת רק לרגליים, לא לשמלת התינוק, למשל, וכי חגורות הבטיחות לרכב יושבות כראוי מעל הרגליים.

ארוז תיק גב או תיק נשיאה עם כל מה שאתה צריך בבית החולים במשך השבוע הקלנדרי ה -36. לך לבית חולים ברגע שאתה צריך לצירים או צירים שלאחר מכן.

להלן רשימת רשימות אריזה לתיקי בית חולים לאמהות ותינוקות למחשבה על כל מה שהופך את שהייתך בלידה לבית החולים לקצת יותר נוחה וקצת יותר כמו בבית

שמלות משלוח אינן בגדר חובה בימינו, אך ישנן דרכים להשיג שמלת בית חולים רכה הנצמדת לגב כדי להקל על גישה לבית החולים ולחטוף בחזית לטפל בה.

כאשר בן זוגך עוטף כרית, שים אותה בכרית צבעונית כדי שלא תתערבב עם זו בבית החולים. מניחים מספר תואם מקסים (אם יש לך תינוק) בכרית, כך שלא יתמזג עם כריות בית החולים.

עבודה ולידה הם תהליך ארוך

ואתה לא רוצה שבן הזוג שלך יחליק לקפיטריה כל 5 דקות. כשאתה אורז את המזוודות, זכור שמלבד עבודה ארוכה, סביר להניח שאתה תשאר בבית חולים רק לילה אחד או שניים. אם אתה עובד שעות רבות, לשותף שלך לא יהיה הרבה מה לעשות.

אם אתה רוצה שהניסיון שלך יהיה קצת יותר, אתה תארז את התיקים שלך מראש. תתכונן לזה כשתחזור הביתה. אינך רוצה לנוח או לטפל בתינוקך מבלי לתכנן כמה שיותר מראש.

הנה מה שאתה יכול לצפות מבית החולים או ממרכז היולדות שלך

בתנאי שתרצה להביא את עצמך, את תינוקך ובן זוגך. יש לנו עוד שלוש רשימות אספקה שכל אמא ובן זוגה יצטרכו: תיק עבודה, תיק מנוחה ותיק שותף, אבל נתמקד באריזת תיק בית החולים שלך עם הדברים החשובים ביותר שאתה צריך עבור התינוק שלך.

עכשיו שאתה יודע מה אתה צריך, להבין איך לארוז תיק בית חולים לתינוק יכול להיות קצת לא אינטואיטיבי. אינך רוצה לוותר על הדברים החשובים מכל סיבה שהיא, כגון הגזמת דברים או הכנסת התינוק לתיק בית החולים, והרשימה הזו מועילה כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *