קרדיט תמונה FREEPIK

מערכת היחסים שבין לקוח לבין ספק שירות יכולה להיות קיימת בין סוגים שונים של אנשים. הלקוח לא חייב להיות אדם פרטי שעומד בפני עצמו ולפעמים גם חברות או אפילו תאגידי ענק הם לקוח בפני עצמם. יתכן והם שוכרים שירות כזה או אחר מחברה אחרת שהיא הספק שלהם ובדיוק באותה המידה של מערך שירות לקוחות גם במקרה שכזה צריך לאפשר ערוצי יצירת קשר שיהיו נוחים ויעילים עבור כל הצדדים. אתר אינטרנט חדשני ומעניין ששמו שירות בקליק מסייע לכל הלקוחות מכל הסוגים לעשות סדר ולמצוא בדיוק את מי או את מה שצריך כדי להפנות שאלה, בירור או בקשה לקבלת מידע. כאן מפורטים כל ערוצי יצירת הקשר של החברות המובילות והמוכרות במשק הישראלי, אלה שמהוות ספקי שירות לפלח נרחב במיוחד בקרב האוכלוסייה הכללית.

כשגורם בחברה אחת צריך ליצור קשר עם חברה אחרת

כאמור, אין זה חריג שחברה זו או אחרת תהיה לקוח של חברה אחרת. יש מגוון רחב של שירותים או מוצרים (בין אם פיזיים ובין אם וירטואליים) שהחברה תעדיף לשכור אותם ולא לדאוג שיהיו לה משלה ועליה לקבל את השירות שהיא זקוקה לו מפעם לפעם. כספיט שירות לקוחות הוא דוגמא לשירות לקוחות שעומדות לרשותם של עסקים וחברות שעושים שימוש בקופה הרושמת ובשירותי התשלום והסליקה של החברה. מדובר בכלים דיגיטליים מתקדמים המותאמים אישית לכל חברה בנפרד ולכן מי בחברה שעושה שימוש במוצרים אלה צריך לדעת איך לפנות ולקבל מענה מחברת כספיט. כאשר הפנייה לשירות הלקוחות מהירה, נוחה ויעילה – לא צריך להמתין ואפשר להמשיך לעבוד כרגיל ללא תקלות. בדיוק לשם כך האתר של השירות המהיר בקליק מציע הרבה מאד ערוצי יצירת קשר לחברות מגוונות כך שלא צריך לבזבז זמן על חיפוש הדרך הטובה ביותר ליצור קשר.

ליצור קשר ולקבל מענה מהיר

אין ספק שבדיוק על זה מבוססים מערכי שירות לקוחות יעילים יותר או פחות – על מענה זמין ועל מתן תשובות תוך פרק זמן מהיר ככל האפשר כך שהלקוח לא צריך לעצור את הפעילות השוטפת שלו רק על מנת להמתין למענה. לצורך עניין זה אין זה משנה אם מדובר בלקוח שהוא אדם פרטי או אם הלקוח הוא חברה גדולה. יתרה מכך, כיום יש הבנה והפנמה שהצרכים של לקוחות פרטיים כלל לא זהים לאלה של הלקוחות המוסדיים או העסקיים וברוב המקרים יוקמו שני מערכי שירות לקוחות נפרדים על מנת לתת לכל סוג של לקוח את המענה הטוב ביותר שמתאים לו ספציפית. כך זמן ההמתנה עשוי להיות קצר יותר והמענה יהיה הרבה יותר נוח ויעיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *