בעלה של בכירה באמזון בפיננסים נידון ביום חמישי ל -26 חודשים מאחורי סורג ובריח בגין סחר פנים במניות אמזון. ויקי בוהרה (37) מבוטל, וושינגטון, הרוויח בינואר 2016 עד אוקטובר 2018 142,8264 דולר, וקנה ומכירה של מניות אמזון באמצעות 11 חשבונות מסחר, המנוהלים על ידיו ומשפחתו. לאחר דוח הרווחים, מייקל גרהם, אנליסט קנאקורד לאמיתות, העלה את מחיר היעד שלו למניות אמזון מ -4,100 דולר ל -3,800 דולר עם דירוג קנייה.

בלומברג ורודה מאוד במניות Amazon.com (AMZN) ומנבאת תשואה לשנה של 68.65%

הכלי לבדיקת מניות IBD מראה שלמניות אמזון יש דירוג IBD Composite של 87. המשמעות היא שאמזון עולה על 87% מהמניות מבחינת הקריטריונים הבסיסיים והטכניים החשובים ביותר לבחירת מניות.

אמזון

היא מניית FAAMG היחידה שאין לה יעדים למחיר אנליסטים, ומחירי השוק הנוכחיים אינם יוצאים מן הכלל. באופן כללי, ההנחיות העתידיות ל -12 חודשים מצביעות על כך שוול סטריט צופה ראלי חזק במחירי המניות של AMZN בשנה הבאה. במילים אחרות, אף אחד בוול סטריט לא מאמין שאמזון תעלה במחיר גבוה יותר השנה.

מניות AMZN יכולות להגיע עד ל -10,000 דולר עד שנת 2023

על פי אנליסטים של נאסד"ק. לדברי גארי גליארדי, מייסד ומנכ"ל מכון המדע לאסטרטגיה, מחיר המניה של אמזון עשוי לעלות ל -3,000 דולר בשנת 2021 אם השוק חלש בדרך כלל. עד שנת 2025 היא עשויה להגיע ל -5,000 דולר, ובשנת 2028 המניה יכולה להגיע ל -100,000 דולר.
על מנת לבדוק עוד פרטים מורחבים על קורס מסחר באמזון עליך לבקר באתר rpgeschool.co.il

מניה בודדת של חברת מניות משותפת מייצגת את מידת הבעלות על החברה ביחס למספר המניות המוחזקות. שברים ממניות AMZN הם כאשר אתה קונה חלק קטן ממניות החברה או מניותיה (כולל אמזון וחברות אחרות) במחיר מניה גבוה יותר.

מניות החברה (חברה מוגבלת ציבורית או חברה) מחולקות במספר המניות. כל מניה מייצגת יחידת בעלות על החברה.
עבור עוד מידע אודות מסחר באמזון למקצוענים וחברה למסחר באמזון כדאי לגלוש לאתר rpgecom.com

אחד המאפיינים של מתווך מקוון

הוא הבורסה אליה יש לו גישה. לא כל המתווכים מאפשרים לך לקנות מניות באמזון מכיוון שאין להם גישה לנאסד"ק. הם מאפשרים לאנשים לפתוח חשבון איתם, אך המתווכים הם יקרים, כך שאם אתה רק רוצה לקנות כמה מניות אמזון מדי פעם, המתווכים הם בחינם.

אם אתה רוצה להסתעף מעט בתיק המניות שלך

איגרות חוב, נאמנות השקעות או מסחר באופציות, כדאי שתשקול זאת. ספר זה מציע דיון מעמיק על אסטרטגיות כגון מסחר בתבניות ABCD, דגלי שוורים, מסחר בדחפים, מסחר הפוך מלמטה למעלה, סחר במגמת ממוצע נע, מסחר ב- VWAP ומסחר תמיכה / התנגדות. עבור סוחרי יום חדש, עליכם להסתכל בספר זה, בו מוסברים יסודות המושגים המסחריים והאנליטיים, המלמדים כיצד ליצור תרשימים, לקרוא ועוד.

ספרים רבים וטובים מתמקדים בניתוחים טכניים

אסטרטגיות וניהול סיכונים, אך לא רבים מתמקדים במורכבות המסחר והפסיכולוגיה. ישנם מספר ספרים לפנות למי שמחפש ספר מפורט המספק ניתוח טכני מפורט ואסטרטגיות מתקדמות, כמו גם מידע מפורט על מסחר יומי סביבם. ישנם מספר ספרים קלאסיים שלא רק מתעדים את מה שעושים סוחרים בעולם האמיתי וכיצד הם עולים לראש, אלא גם משלבים אסטרטגיות שלא ניתן ללמוד בכיתה פיננסית.

ספר זה מלמד אותך להשתמש ביסודות מקרו

ניתוח טכני, פסיכולוגיה בשוק, מיצוב, סנטימנט וקורלציות חוצה שוק לפיתוח רעיונות מסחריים עצמאיים חכמים. זה מדגיש שגם אם תהיה לך האסטרטגיה והמשמעת הטובים בעולם, אתה עדיין תתאמץ להשיג רווח.

ספר זה יעזור לך להבין את עצמך ולהשיג ביצועי מסחר מיטביים. זה ילמד אותך את החשיבות של מסגרת ניהול סיכונים קפדנית ושיטתית. ספר זה הוא מדריך מקיף חד פעמי למי שרוצה לשלוט בשווקי מטבע החוץ ולהשיג הצלחה מסחרית בת קיימא.

רב המכר פורץ הדרך הזה חורג מניתוח טכני ותורת הסחר

וכולל תרשימים וגרפים להמחשת הנקודות שלו. המחבר מציע גם מדריך לימוד הכולל שאלות חידון שיעזרו לך להבין ולעכל את המידע. על פחות מ -200 עמודים, ספר זה קל לעיכול וחובה לקרוא עבור סוחרים מתחילים.

יעד המחירים לקונצנזוס למניות AMZN הוא 4,230 דולר, המהווה פוטנציאל אפסייד ענק של 32%. שים לב שמבין 35 האנליסטים העוקבים אחר המניה ברוברס, 31% חושבים שאמזון היא קנייה חזקה וארבעה% חושבים שהיא חובה לקנות.

אנליסטים של בנקאות השקעות עוקבים אחר החדשות המקרו-כלכליות של החברה ותוצאותיה הכספיות

מבצעים ניתוחים טכניים ומייצרים שינויים במחירים על בסיס הנתונים שהם מקבלים. תוכלו למצוא אותם במדיה מומחית וברעיונות השקעה. הגורמים התורמים להיווצרות הביקוש למניות AMZN הם תחזיות מומחים.

אם אתה רוצה לצלול לשוק בצד השני של העולם

כדאי לך לשקול להזמין שווקים מסוימים בעמוד זה. אם ברצונך לבצע מסחר יומי בבריטניה, אירופה, ארה"ב או קנדה, זה אמור להיות רלוונטי ויישום לשווקים מקומיים. אז אם אתה מסתכל על שוק המניות ההודי, למשל, כדאי להזמין מסחר יומי בהודו.

הכשרה יסודית במסחר השוטף יכולה לחסוך ממך טעויות יקרות ולבנות את הביטחון העצמי שלך

ריכזנו רשימה של כמה ספרים נהדרים שיעזרו לסוחרים מתחילים ומנוסים לשפר את מלאכתם ולנתח מניות לקבלת תשואות טובות יותר. ספרים אלה מכילים שפע של מידע שיעזור לך להתחיל ולשכלל את אסטרטגיית המסחר שלך ליום, אך זכור כי הניסיון הוא המורה הטוב ביותר.

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר וביצועי עבר אינם ערובה לביצועים עתידיים

השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח ביקורות חיוביות על המוצרים והשירותים שלנו. הפרק על RSI הוא מכלול אינדיקטורים שניתן ללמוד ולהשתמש בהם בקריאת הספר, אך סטייה (היפוך חיובי / שלילי של אינדקס מורכב) היא הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *