לסיכון מינימלי השאירו את דלתות ארונות המטבח פתוחים כדי להקרין חום לחלל סביב הכיור, ואם יתקרר אנו ממליצים לנקז את המים מהברז. מים יכולים ליצור ניצוצות שעלולים להדליק שריפה, ובמקרים מסוימים חיווט ובידוד עלולים להיפגע.

אם בעל הבית אינו יכול להזיז את המים

עליו להתקשר מיד לאינסטלטור מכיוון שלחץ המים הקפואים עלול לגרום להתפוצצות הצינור. קולטי אשפה ואינסטלטורים יכולים להשתמש במייבש שיער ברמה תעשייתית כדי לחמם את המים ולגרום להם לזרום. למידע נוסף על אופן הטיפול בצינורות מים קפואים, בקרו באתר משרד החוץ.
למידע נוסף בתחום של איתור נזילות כדאי לבקר באתר mghs.co.il

בנוסף לשירות חורף קבוע

ישנה חשיבות גם להגנת הצינורות מפני הקפאה. סדקים זעירים בצינורות יכולים להשליך מאות ליטרים של מים ולגרום להצפות, נזק לכיריים שלך ואפילו נזק מבני חמור. צינורות מים קפואים מהווים בעיה באקלים קר וחם ויכולים להשפיע על משפחות בחורף.

בקור המקפיא של החורף

צינורות מים קפואים יכולים להיות הסיוט הגרוע ביותר של בעלי בתים. אם תפעיל את הברז בביתך באמצע החורף והולך למים רק כדי לטפטף, זה כמעט מובטח שהצינורות יוקפאו. צינור מים קפוא לא רק שאינו מתאים להפחתה או ביטול אספקת המים לבתים, אלא גם הלחץ המצטבר בצינור יכול לגרום להתפוצצותו ולגרום נזק חמור לתקרה, לרצפה. , קירות וריהוט כמו גם את התיקונים הנחוצים והיקרים.

אם המים זורמים בלחץ רגיל, בדקו את שאר הברזים אם יש לכם צינורות קפואים נוספים. לאחר גילוי זה תוכלו לקבוע אם לצינור יש פרץ או לא. אם מתגלה דליפה, כבה את צינור המים הראשי והחלף את הצינור.

אם אתה פותח את הברז ויוצא רק טפטוף, ייתכן שיהיה לך צינור קפוא. האזור הנפוץ ביותר עבור צינורות קפואים נמצא לאורך הקירות החיצוניים באזורים לא מחוממים. כאשר הצינורות הקפואים שלך מתחילים נמס, מים או קיטור יזרמו לאזור הקפוא.

הדרך הטובה ביותר להפשיר את הצינורות שלך

היא לבודד את החלק הקפוא של הצינור במגבת עבה ולתעל דרכו מים חמים. מים זורמים יעזרו למנוע הצטברות לחץ תוך כדי ניסיון להפשיר את הצינורות. חממו את האזור הקפוא בעזרת כרית חימום חשמלית, מייבש שיער, מגבת ספוגה במים חמים או תנור חלל נייד בכדי להבטיח שתתרחקו מחומרים דליקים.

אם אתה יכול להפשיר את הצינור הקפוא עם מייבש שיער

וודא שאתה לא עומד במים. אל תשתמש במקור חום של להבה פתוחה, מכיוון שחום גבוה עלול לפגוע בצינור ולהצית אש. לעולם אל תנסו להפשיר צינור עם לפיד או להבה פתוחה אחרת, מכיוון שזה עלול לגרום לסכנת שריפה. התחל בחימום הצינור בברז במהירות האפשרית ועבוד על החלק הקר ביותר של הצינור. סגרו את המים הקרים הנכנסים למיכל וסגרו את השסתום הממוקם על "צינור המים הקרים" המזין את חלקו העליון של המיכל.

סגור את השסתום על צינור המים הקרים המוביל לראש המיכל וכל שאר שסתומי כיבוי המים בביתך על ידי סיבוב בכיוון השעון

בדיוק כמו שתכבה מים מברז רגיל. וודאו שמשפחתכם יודעת מתי שסתום הכיבוי הראשי בבית פתוח ומתי יש לסגור אותו. אם לדוד המים שלך יש מנוף לסוג זה של שסתום כיבוי מים קרים, סובב אותו 90 מעלות למצב הפתוח וסגר אותו ידנית.

צינורות המים המשמשים את ביתכם יום יום

יום עלול להפוך לגייזרים זועמים כאשר טמפרטורות סוערות מתחת לאפס מוצאות את דרכן אל הקירות, הרצפות והחללים המשתפים את מערכות האינסטלציה של ביתכם. כתוצאה מכך, הצינורות יכולים להתפוצץ, להיקרע ולאפשר אספקה אינסופית של מים לספוג את האלמנטים ואת ביתכם בדרך. אם דוד המים שלך דולף, זה עשוי להצביע על סדק בתנור, שסתומי טמפרטורה לקויים או שחרור לחץ (T / P).

בעזרת מעט תכנון תוכלו להגן על עצמכם מפני השרייתם ונזקי המים הקרים כתוצאה מכך

ניתן להשתמש בקלטת לעטוף צינורות באזורים שאינם מבודדים בביתך כמו עליית גג ומרפסות, מה שעלול להוות סכנת שריפה. סיכוני שריפה גדולים נוספים מתעוררים כשאתה מנסה בכל כוחך למנוע את קפיאת הצינורות שלך בחורף.

לעולם אל תנסו לצאת עם להבה פתוחה מטעמי בטיחות ולעולם אל תשתמשו בצינורות קפואים

ישנן מספר סיבות מדוע צינורות יכולים להתפוצץ, במיוחד בתנאי אקלים קשים כמו טמפרטורות קרות. ללא קשר לסוג הצינור, בין אם מתכת או פלסטיק, צינורות יכולים להתרחב ולהתפוצץ ולגרום נזק למים בביתכם. חשוב לנקוט באמצעי בטיחות כדי למנוע צינור פרוץ. כאשר הטמפרטורות של האוויר הקר עולות, קרח יכול להתמוסס וצינורות יכולים לנוע ולגרום לנזק ולנזילות וקרעים פוטנציאליים. אם אתם חווים קרע בצינור מים בביתכם, תוכלו לבצע תיקון חירום זמני כדי למזער או למנוע נזק נוסף עד שהגיע מומחה.

תלוי בגודל וכמות הנזק, תיקון צינורות יכול להימשך מספר שעות. הזמן הממוצע לפגיעה בצינור בטמפרטורות נמוכות מאפס הוא 4 עד 5 שעות. אתה יכול לכבות את אספקת המים הראשית לצינור ללא סכנת נזק.

אוויר סופר קר ומונע על ידי רוח יכול לגרום לצינורות קפואים רבים

אך הבעיה היא כי טיוטות יכולות להקפיא צינורות לא מבודדים בתוך שעות. מצא וזיהוי אזורי עיצוב לאורך קירות חיצוניים, חללי זחילה ומרתפים כדי למנוע צינורות קפואים.

זה מונע כניסת מים רבים יותר למערכת

מערם יותר קרח ובמקרה הגרוע ביותר, פורץ את הצינורות. הפתח מאפשר לאוויר חם להסתובב בבתים, ומונע קפיאה של צינורות חשופים. זה לא עוזר הרבה אם הצינורות מוסתרים מאחורי קירות או תקרות, אך בחלק מהבתים זה יכול לעצור את תנועת המים ולהגביל את ההשפעות המסוכנות של תנאים קפואים.

עבור עוד מידע על איתור במצלמה תרמית יש לגשת לאתר mghs.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *