אמנם ישנן וריאציות רבות בגווני העץ, אך ישנם חמישה צבעים עיקריים הנראים טבעיים ומספקים את האיזון הטוב ביותר בין צבע, מרקם ונוחות למגוון רחב של רהיטי עץ. אם אתה רוצה לראות דוגמאות נוספות של צבעי רהיטים, עיין בטבלת הצבעים שלנו עבור צבעי רהיטים. תגלה כי אינך צריך לבחור מספר צבעים בעת בחירת רהיטי עץ לביתך. אלה הם כמה מגווני העץ והריהוט הפופולאריים ביותר וקל ליישום כדי להשלים את העיצוב שלך. חלק מהצבעים הללו אינם כלולים בפלטה של ימינו, אך הם זמינים עבור סוגים רבים ושונים של עיצוב הבית, כגון ארונות מטבח, שולחנות אוכל, כסאות, שולחנות וכיסאות.

לכל מין יש מאפיינים בצבע

בגרגר ובדפוס, וצבעים אלה ניתנים לשינוי על ידי מכתים. ניתן להשתמש בכתמים גם לשינוי צבע העץ, מה שמקל על עץ זול יותר לקבל מראה של עצים יקרים יותר. כתמים פיגמנטיים מעט משפרים את היופי הטבעי של עץ בכך שהם מאפשרים לזריקות גרגרים, מרקם וצבע.

עץ כהה יוצר גם חום בחדרים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות רצפות עץ בהירות

אז אם אתם מחפשים חדר עם תחושה חמימה וחמה, רצפות עץ כהות עובדות באותה מידה. הכניסו לביתכם רהיטי עץ ובחרו מתוך מגוון רחב של צבעים בכדי להעריך את היופי הטבעי של העץ במצבו הטבעי.
לעוד פרטים אודות צבעים איכותיים לעץ כדאי לבדוק כאן: ciranova.co.il
לעוד פרטים על צבעים איכותיים לעץ וסירנובה ישראל ניתן לבדוק כאן: ciranova.co.il

וודאו שאוהבים את מראה התבואה ומבינים את הצבע שיעלה בראשכם בסופו של דבר

בבחירת הצבע לעץ כהה יש לציין כי בבחירת צבעים כהים לרצפות עץ מסחריות נדרש ניקוי קבוע יותר, שכן הצבעים יכולים לחשוף ביתר קלות אבק ולכלוך. עץ ישן הוא בדרך כלל כהה יותר מעץ טחון חדש, לכן וודאו כי אתם אוהבים את המראה והגרגרים והבנו אילו צבעים יהיו לכם בקצוות. אם תבחרו בצבע כהה של עץ מסחרי לריצוף, עליכם לשקול גם את גווני הכתמים המשמשים לשיפור הריצוף.

הוספת צבע נוסף תשלים טוב יותר את העץ הכהה, כלומר העץ יכול לבלוט ולקפוץ יותר. כדי להניע, השימוש בפסי עץ משנה את הצבע ומבליט גם את הדגן היפה.

אם אתה רוצה לערבב צבע ברור יותר עם גוון חום מסורתי

אלון הדובדבן הוא בחירה אידיאלית. אם אתם נמשכים לצבעים העשירים של רהיטי העץ ומעדיפים את הצבע על הקירות מבלי ליצור בהכרח אפקט נועז, עליכם לבחור באלון אלון זהוב, בצבע חום כהה או אפילו חום בהיר. אורן הוא אפשרות טובה נוספת, מכיוון שמדובר בעץ זול ואין הבדל גדול כל כך בצבע בהשוואה לסוגי עץ אחרים. ואם אתם מחפשים אפשרות מגוונת כמו האגוז הקלאסי, אלון הזהב הוא בחירה טובה למי שלא.

דובדבן הוא אחד מרהיטי העץ הטובים ביותר שתוכננו זה שנים ולשהיות משפחתיות, עם צבע חום כהה עשיר וגימור חום בהיר, והוא בחירה טובה לקירות ביתכם.

מצד שני

עצי מחט כגון אורן יכולים לקבל יותר צבע מעצים קשים כגון מייפל, אך בעלי צבע כהה מעט יותר ומשטח כהה יותר מעצים קשים כגון מייפל. זה גם מציע אפשרות לתת לעץ בעל מראה תפל כמו צפצפה באותו צבע כמו רהיטי העץ המוערכים שלו, כמו גם צבע בהיר יותר.

ראשית

הפסיקו לחשוב על גזירת כתמי עץ, חשבו על גיזום COLOR (חום) וחשבו על גזירת COLOR (חום). אם אתה שוקל צבעי כתם עבור גדרות פרטיות, ייתכן שתרצה להיצמד לצבע נפוץ. כדי לעזור לך להחליט איזה מוצר מתאים לך ביותר, בדקנו ורשמנו את כתמי העץ הטובים ביותר לשנת 2021, כמו גם כמה מאפשרויות הצבע הפופולריות ביותר הקיימות כיום. שוחחנו עם מספר מומחים בענף כבישת העץ בכדי לקבוע את אפשרויות הצבע העומדות לרשותך.

אם אתם בוחרים צבע רקע לרהיטים שלכם

בררו מה תוכלו לעשות בכדי לשפר את היופי הטבעי של העץ, בין אם הוא בצבע חום בהיר או בצבע חום כהה. העדפת הצבע היא אישית מאוד, ולכן כל אדם צריך קודם לברר האם רהיטי העץ שלהם מבוססים על צהוב, על בסיס כחול או על בסיס ירוק בהיר, ואז להתאים משם את בחירת הצבע שלהם. לדוגמא, רוב המסורתיים מעדיפים את צבעי העץ הבהירים יותר עבור רהיטים, בעוד שחלקם מעדיפים את הגוונים החומים כהים שכבר הוזכרו. כאשר אתם בוחרים בצבעים, בדים וצבעי שטיח, אתם פועלים ובולטים מהקהל לפי בחירת הצבעים שלכם, במיוחד כאשר אתם בוחרים צבעי רקע לרהיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *