קרדיט תמונה FREEPIK

בין אם אתם מתכננים לערוך אירוע קטן ופרטי או טקס ענק ובעל פרופיל גבוה, האוכל שאתם מגישים הוא מכריע. אם אתה רוצה להפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח ולהתבלט מהקהל, אתה צריך להמציא רעיונות קייטרינג בשרי כשר למהדרין יצירתי שישמח  וישביע את המשתתפים. להלן תוכלו למצוא את רעיונות הקייטרינג הטובים ביותר לאירוע שלכם בין אם תבחרו לארח אותו בצהריים, אחר הצהריים או ערב.

 

רעיונות לקייטרינג לארוחת צהריים

ארוחת צהריים פחות או יותר תמיד בראש שלנו. כל אחד יכול להזמין המבורגר, אבל כדי ליצור באמת ארוחת צהריים בלתי נשכחת עבור החברה שלך, אתה צריך לצלול לתוך רעיונות אקסקלוסיביים וטרנדיים לארוחת צהרים  עם קייטרינג בשרי כשר למהדרין .

בעת ארגון ארוחת צהריים לחברה, עליך לקחת בחשבון את הצרכים או ההגבלות התזונתיות, אלרגיות פוטנציאליות למזון, וגם אורחים טבעוניים. המשתתפים יעריכו לראות שמטפלים בהם, ומציעים להם אוכל העונה על הבקשות התזונתיות שלהם.

ישנם רעיונות רבים ושונים לארוחת צהרים חברה, או לארוחת צהרים רגועה יותר או לארוחת צהרים בישיבה. בשני המקרים, יש כמה אפשרויות אוכל שאי אפשר לפספס במשתה שלך. סלטים הם דוגמה. בין אם אתם מציעים סלט פסטה, סלט קיסר או סלט יווני, הם אופציה נהדרת ובריאה עבור אנשים שרוצים לאכול ארוחת צהרים קלה.

פסטה היא אחד המזונות הזולים אך האהובים ביותר שאתה יכול להציע. ישנן דרכים רבות להגיש את הפסטה שלך, אך במקרים רבים, האורחים שלך בוודאי יצללו לתוכה. אתה יכול ללכת על טאקו או נאצ'וס או המבורגר אמריקאי קלאסי עם צ'יפס לעוד אפשרות של ארוחת צהריים כיפית ומותאמת אישית.

 

רעיונות לקייטרינג לארוחת ערב

כאשר מתכננים קייטרינג לארוחת ערב, עליכם לקחת בחשבון שהוא צריך להיות מרגיע יותר, קצת מפואר ורשמי. המשתתפים עשויים לרצות לשבת וליהנות מארוחת הערב שלהם תוך כדי השתתפות באירוע.

עבור סוג זה של אירוע, אתה יכול לבחור מנות מפוארות יותר, תמיד להסתכל על ההגבלה התזונתית של האורחים שלך. לגבי פריטי משקאות, קוקטיילים הם חובה לארוחת ערב, אלכוהוליים או לא אלכוהוליים. אוכל מוכן מיניאטורי הוא טרנד חדש המורכב מפריטים מוכנים לאכילה בביס אחד.

סושי הוא עוד אלטרנטיבה מהודרת שכדאי לכלול ב קייטרינג בשרי כשר למהדרין לארוחת הערב שלך מכיוון שקל לאכול ובריא בו זמנית. מרקים מושלמים גם כמנה או עם תוספת של לחם, והם יכולים להיות מסוגים רבים ושונים כדי לספק את הטעם של כולם.

לבסוף, זה לא ארוחת ערב אם לא מוגש קינוח. בחר מביגנטים או תותי שוקולד ועד טארטים של פירות טריים או טירמיסו.

 

רעיונות לקייטרינג לאוכל קל

כאן תוכלו למצוא רשימה של השראה לקייטרינג קליל אם אתם מחפשים משהו יותר סתמי להציע באירוע שלכם.

 

רעיונות לקייטרינג סנדוויץ'

אוכל קייטרינג בשרי כשר למהדרין הפשוט והמתאים ביותר להציע לאירוע הוא ללא כל ספק כריכים. הם הבחירה הקלה והפחות בררנית להביא לשולחן, כמו גם האפשרות הקלה והבריאה ביותר. אז למה לא לארגן קייטרינג אוכל לאירוע משרדי המבוסס לחלוטין על כריכים?

הם תענוג לאכול והאורחים לא יצטרכו לדאוג לעשות בלגן בזמן האוכל. עם זאת, כריכים יכולים להיות משעממים לפעמים. כדי להימנע מכך, הכינו רשימה של סוגים שונים של כריכים להזמנה לאירוע שלכם. לאחר מכן תחליט אילו אפשרויות סנדוויץ' עובדות הכי טוב, ואילו חלופות מתאימות גם להגבלות תזונתיות.

פלטות מיני לחם וסנדוויצ'ים הן חובה כשמדובר באוכל טעים מבלי להיות מבולגן. הם מתאימים לך ביד, והם קטנים יותר מסנדוויץ' ממוצע.

אם אתה רוצה לשחק בזה בטוח, אתה יכול ללכת על כריכי המשולש הקלאסיים שהם טעימים וזולים גם כן. אם מישהו לא אוהב כריכים, אתה יכול להציע כמה מנות קלילות ורכות מדהימות שתוכל  שניתן לסדר גם על מגש כריכים.

 

רעיונות לקייטרינג לקינוח

קינוחים אף פעם לא יוצאים מהאופנה. חלקם יכולים ללכת בתוך כוס, וחלקם קלים מספיק כדי לאכול אותם גם אחרי ארוחה גדולה. אז, לא משנה מה האירוע, אתה אף פעם לא יכול להחמיץ עם קינוחים.

מהטרנדיים ביותר כמו תותים מצופים בשוקולד ועד לבחירה פופולרית יותר כמו קאפקייקס, קינוחים הם תמיד המפתח לאירוע מוצלח. אם אתם רוצים להעשיר את מזנון הקינוחים שלכם מבלי להיות יותר מדי, קרם ברולה פרווה הוא קינוח מדהים שכדאי לכלול ברשימה. מצד שני, אם אתה רוצה להוסיף אפשרויות קלילות יותר, תמיד יש אפשרות של פירות, או סורבה

 

רעיונות לקייטרינג למסיבה

לא משנה מועד האירוע הבא שלכם, יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כשזה מגיע למסיבה.

תפריט משקאות למסיבה צריך לכלול מגוון רחב של משקאות. עדיף להציע סוגים שונים של משקאות, אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, כדי לספק את האורחים שלך.

ה"פינגר פוד" הוא אלטרנטיבה ברמה הבאה שתאפשר למשתתפים לטעום אוכל טעים בביס אחד בלבד מבלי לעשות בלגן. דוגמה יכולה להיות ברוסקטה, ביס מיני המבורגר, כנפי עוף או מיני פיצות, הכל כדי ליהנות בביס אחד.

 

רעיונות לקייטרינג לפיקניק

כולם נהנים מפיקניקים, בין אם עם עמיתים או עם חברים. פיקניקים מאפשרים לכם לבלות קצת זמן איכות תוך כדי צינון. זו הסיבה שלארח מסיבת פיקניק צריך להיות רק ליהנות ממזג האוויר ולהירגע עם אוכל פשוט אך טעים.

כדי להפוך אותו למיוחד עוד יותר, יש לנו כאן כמה הצעות לקייטרינג בשרי כשר למהדרין הפיקניק שלך שישמח את כולם. קודם כל, משקאות לפיקניק. כאשר אתה מבלה שעות רבות תחת השמש והחום, אתה צריך להישאר לחות. משקאות בריאים ומרעננים כמו מיץ תפוזים, תה קר או לימונדה הם אפשרויות פשוטות וזולות שכולם אוהבים.

בין שלל רעיונות האוכל לפיקניק, הפופולריים והאהובים ביותר יהיו תמיד טוסטים וסנדוויצ'ים, אבל אם אתה באמת רוצה לתת לפיקניק שלך נופך מהודר, כדאי מאוד ללכת עם לוחות שרקוטרי.

 

רעיונות לקייטרינג בחוץ

קייטרינג בחוץ הוא הרעיון המושלם עבור העובדים שלכם לצאת מהמשרד ולהיפגש יחד בחלל חיצוני. זה מתאים לכל מצב, בין אם מסיבה מזדמנת יותר או אירוע רשמי. המשתתפים שלך יהיו מרוצים מקצת אוויר צח ומאוכל טוב בזמן שהם נמצאים במקום מרוחק חברתית טבעית.

ישנן אפשרויות רבות לתכנון אירוע קייטרינג בשרי כשר למהדרין בחוץ. אתה יכול לבחור ברביקיו קלאסי או אפילו לשחק בבטחה עם משאיות האוכל או המזנון הגדול שיגיש מאכלים שונים כדי לעורר את העניין של כולם. המשקאות לעולם לא צריכים להחמיץ כשמדובר באירוע בחוץ. מכוס יין מבעבעת ועד מיץ מרענן, כדאי לכלול את שני סוגי המשקאות כדי לרצות את כולם.

 

רעיונות לקייטרינג משרדי או תאגידי

זה נהדר עבור העובדים שלך להתכנס כדי ליהנות מארוחת צהריים ולקבל הזדמנות לשוחח ולהכיר אחד את השני טוב יותר. קייטרינג לפגישות הוא דרך להראות הערכה לצוות שלך, מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת אם זה לא עם ארוחת צהריים? האינטראקציה החברתית עם הצוות שלך תעזור להם להתחבר ולקיים יחסי עבודה טובים יותר, מה שיועיל לעסק שלך בטווח הארוך.

מטבח מקסיקני כמו נאצ'וס או קערות מקסיקניות, המשלבות אורז, בצל וגבינה היא אופציה טעימה נוספת שתעשה את כולם מרוצים.

אם אתה רוצה ללכת על משהו יותר מפואר אבל עדיין בריא, אתה יכול להגיש קערות פוקה המשלבות אורז, טונה, תיבול ירקות ורטבים.

 

רעיונות לקייטרינג אביב

כשהאביב מגיע עם מזג האוויר החם שלו, אנו מקדמים בברכה גם מסיבות ופעילויות בחוץ. אף אחד לא רוצה לבלות במטבח בהכנת ארוחות מסובכות ולהילחץ. במקום זאת, תנו לאורחים שלכם להירגע ולהפיק את המיטב מהמרכיבים הטריים והעונתיים ביותר כמו אספרגוס, תרד ועוד.

קישים וסלטים יצירתיים טריים יכולים להיות המנה העיקרית שלכם, בליווי משקאות מבוססי נענע כדי להפוך אותם למרעננים יותר. מרקים קרים עם לחם פריך או פסטה קרה עם ירקות הם עוד אפשרות קלה להרכבה כדי לרצות את האורחים.

עבור המשקאות, הצעת מימוזה או הוספת פירות כמו אננס ופירות יער לקוקטיילים אחרים יכולים להפוך את הדברים למעניינים יותר.

 

רעיונות לקייטרינג בקיץ

קיץ פירושו אוכל קל, משקאות נהדרים וזמנים טובים. במיוחד בקיץ, אולי תעדיפו להציג את כל הטעמים של העונה, מבלי להציע אוכל כבד מדי או קשה לאכילה.

שמירה על רעננות וקלילה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. פירות הם לעתים קרובות ה"מנה העיקרית" במהלך הקיץ. אתה יכול להגיש אותם בדרכים שונות כמו סלט פירות, מכוסה בשוקולד, או עם קוקטיילים.

קיץ אומר גם ללכת על אוכל טרי וקליל כמו דגים ופסטה קרה. עם זאת בחשבון, כמה רעיונות יכולים להיות סושי בר, ​​אינסלטה קפרזה, סלט פירות, פוקצ'ות טריות או מתאבנים.

 

רעיונות לקייטרינג בסתיו

סתיו פירושו חום, נעימות וטעמים עשירים. כשמארגנים קייטרינג, אולי תנסו לתרגם אותם גם לאוכל. מרכיבים כמו קינמון, דלעת, תפוח וערמונים עולים לראש מיד.

האפשרויות הן אינסופיות ואתם יכולים ללכת עם פסטה דלעת פשוטה אך טעימה, עוגות תפוחים או לחמניות קינמון עם ציפוי קרמל. המפתח הוא לבחור במרכיבים סבירים שתוכלו לאפות ולשלב עם דלעת ותבלינים.

 

רעיונות לקייטרינג לחורף

מזג האוויר בסוודר עם טמפרטורות קרות וירידות שלג לא אמור למנוע מכם לארח שירות קייטרינג בהשראת החורף. כשהטמפרטורות יורדות, עדיף לבחור באוכל חם ושתייה כדי לחמם את כולם.

אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של מרקי חורף עם לחם קלוי, פשטידות ופסטות מכל הסוגים. עבור משקאות, אתה לא יכול להשתבש עם יין חם טעים וחם עם תו נהדר של קינמון.

לקינוחים שוקולד פרווה עשיר וטעים הוא האהוב על כולם . אתה יכול להגיש אותו עם פירות או בראוניז שוקולד, או אפילו רק משקה שוקו חם עם מרשמלו.

 

קרדיט צוות קייטרינג גורמה פריים גלאט כושר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *