שואבי אבק תעשייתיים תלת-פאזיים אידיאליים לשילוב במכונות תהליכים המשמשות להתקנות קבועות ויישומים כבדים באופן כללי. שואבי אבק תעשייתיים חד פאזיים משמשים לניקוי רציף באזור הייצור ולניקוי משטחים.

שואבי האבק התעשייתיים שלנו נעים בין שימוש במפעיל יחיד לשימוש במספר מפעילים לניקוי מפעלים שלמים

שואבי אבק Tennant יכולים לעזור לך לגרום למערכת שלך להיראות נהדר, בין אם אתה צריך שואב אבק לתרמילים ולובי במשרד, שואב אבק גדול או שואב אבק שטוח לניקוי שולחנות וריהוט. ל- Powr Flit מגוון עיצובים ואקום תעשייתיים לניקוי שטיחים, פרקט וסוגים אחרים של רצפות.

לא משנה איזו מסעדה אתה מנהל

תצטרך שואב אבק תעשייתי כדי להסיר לכלוך, אבק ולכלוך מהעסק שלך. יש לנו את הכלים הדרושים לך כדי לנקות את השטיח שלך טרי ונקי, בין אם לשואב אבק זקוף או לשואב גב לתרמיל. בחר בין שואבי אבק סטנדרטיים, אפשרויות ללא שקיות או מיכלים מאובזרים בהתאם להעדפות הניקוי שלך.

שואב אבק מיכל זה אידיאלי לניקוי רצפות קשות

שטיחים, רצפות, אביזרים ווילונות. הוא יכול לרדת מתחת לרצפות שהן מחוץ להישג ידו של ואקום זקוף, אך לא רחוק מדי. הזרבובית הנקייה בקצה השרביט הופכת אותו לאידיאלי לניקוי מדרגות, וילונות, תריסים ורהיטים, והמיכל נועד להיות בעל גלגלים לניידות קלה בביתך.

מסלול הניקוי הרחב וכבל החשמל מאפשרים לך לכבוש מספר קומות בפעולה אחת עם ספק הכוח הבלתי מוגבל

אתה יכול להגדיר אותו ולשכוח מזה, לנקות אותו או לבחור ברובוט שואב אבק. תסתכל על מטאטאי הרצפה שלנו, שואבי אבק רטובים ויבשים, מטאטאים, פחי אשפה ושואבי רצפה אחרים.

כאחד מכלי הריצוף הנפוצים ביותר

חשוב לבחור את הסוג (או הסוגים) הטובים ביותר לצמח שלך. שואב אבק מסחרי מתאים ליישומי ניקיון ואזורים שונים מאפשר לעובדים שלך להשיג פרודוקטיביות מוגברת ותוצאות טובות יותר. ישנם סוגים שונים של שואבי אבק בעלי תכונות שונות לפתרון בעיות שונות, מניקוי נקודתי ועד איסוף שאריות רטובות.

שואב האבק במשקל 12 פאונד

הוא בעל משקל בינוני ועמיד שעושה אותו לנייד למלונות ולשואבי ניקוי מקצועיים. עם כבל באורך 30 מטר ושקית של 18 ליטר שיכולה להכיל עד 4,500 רגל מרובע של זבל, הוא מבצע את העבודה. יש לו עיצוב בית ספר ישן והוא בנוי כך שכל חלק אחרון ניתן להחלפה.

חלקי מתכת ופוליקרבונט חזקים שומרים על השימוש בהם בחיי היומיום ובסביבה

שקית שייקר בנפח 18 ליטר ו -30 כלי כבל חשמל זמינים לתחזוקה חינם וחיי מנוע ארוכים הופכים אותה לכלי אמין. ה- Nano קומפקטי ורב עוצמה, הוא הפתרון המושלם לאזורי אבק ויניקה בהם נדרשים מכשירים מוסמכים מסוג ATEX22.

כחלופה למערכות ניקוי בהתאמה אישית יקרות, יחידת הוואקום של IndustrialVac (r) FastVAC (R) משלבת את כל מרכיבי שואב האבק המרכזי (שואב אבק, מפריד ומסנן לכלוך) למסגרת פלדה קומפקטית. .

הדגמים החדשים שנמצאים רחוקים מאוד ממכלי הפלדה הענקיים שרובנו משייכים לשואבי אבק מסחריים הם קומפקטיים יותר

בעלי מגוון תכונות ואביזרים מרשימים וחסכוניים יותר משהיו בעבר. הם יכולים לשמש עם אחד מ -15 מפעילים לניקוי אינטנסיבי עם מערכת מרכזית של צינורות ואקום ורשת מכונות משני הצדדים להסרת גרוטאות והסרת אבק. כל אחד מביא עמו פתרונות ספציפיים ליישומים תעשייתיים.

שואבי אבק זקופים הם גורם הצורה הקלאסי שעליו מסתמכים רוב החברות

אם אתה טכנאי רכב, משחזר, יזם, בעל תיאטרון או מישהו שבבעלותו עסק שאנשים באים והולכים והרצפה הולכת מהר יותר מאשר בבית, תזדקק לשואב אבק מסחרי טוב על מנת להבטיח ניקוי עמוק, יעיל ומהיר. . אם הניידות היא הדאגה העיקרית שלך, אז שואב אבק זקוף או תרמיל יעבוד בקלות.

ה- Proteam (r) Battery Upright Freeflex

הוא אחד משואבי האבק הטובים ביותר בשל יכולתו להשתמש בכבל מונע סוללות למכונות חשמליות. זהו הוואקום הזקוף היחיד ברשימה שלנו שניתן להפעיל באמצעות כבל סוללה למכונה חשמלית. כל שואבי האבק הזקופים מסופקים עם כבל חשמל צהוב רגיל בגובה 50 רגל.

BDC-1133PHC

הוא שואב אבק תעשייתי קטן וקל העשוי מפוליאסטר חזק וקל מספיק לנשיאה, עמיד בפני נזקים וקל לניקוי. מיכל החילוץ והאיסוף הפנאומטי המשולב לשמן משומש הוא אידיאלי להחלפות שמן מנוע מהירות ברכבים. השטיח משתמש במערכת קצף בלעדית עם מערכת ואקום יעילה ביותר.

ליחידת האיסוף יש מתג צף אלקטרוני שעוצר את היניקה כאשר מגיעים לרמה המרבית של המיכל. בלחיצת כפתור פשוטה ניתן לשאוב את אותו תוף מנירוסטה דרך תוף ריק. בעוד שלשואבי אבק יש גבולות בכל הנוגע לניקוי, דייסון מספקת.

הוואקום מסופק עם מערכת הסינון הנדסית מוצקה של דייסון

הלוכדת 99.99% מהחלקיקים, האבק והאלרגנים הקטנים מ -0.3 מיקרון. יש לו יותר כוח יניקה מאשר שואבי אבק אלחוטיים אחרים וזמן פעולה של 60 דקות. ראש הניקוי משנה את ביצועי היניקה בעת ניקוי סוגים שונים של רצפות.

המברשת המאוזנת מתגלגלת ב -65,000 סיבובים לדקה ומוציאה פסולת מהאוק ב -12 מסלולים נקיים. לאורק כוונון קרקע אוטומטי בעזרת ידיות ומנוע מהיר במיוחד.

תומאס קשר בין קונים וספקים תעשייתיים בצפון אמריקה במשך למעלה מ -120 שנה. EBP היא ספקית מובילה של מוצרי ניקיון מסחריים וציוד ניקיון מטפל במשך למעלה מ -100 שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *