בכל הקשור ליצירת אתר קהילתי, פורומים עולים בראשך בראש. פורומים, שנקראו גם פורומי דיונים, היו מקום המפגש המקורי ברשתות החברתיות באינטרנט. מלוחות ההודעות vbulletin שאכלסו את נוף ה- Web 2.0 ועד לפורומים המודרניים יותר, תוכנת הפורום עשתה דרך ארוכה בשנים האחרונות. בין אם מדובר בתוכנת פורום או בתבניות גרור ושחרר, היא מאפשרת למשתמשים ליצור פורטלים קהילתיים מאפס ללא מאמץ רב.

כדי להפוך את אתר הפורום להצלחה, עליך להבין תחילה שלמשתמשים המצטרפים לקהילה מקוונת יש תחומי עניין ומטרות רבים. הבנת סוגי הקהילות המקוונות המועילות ביותר למותג שלך היא הצעד הראשון בבניית הקהילה שלך, אך ישנם צעדים רבים אחרים שתוכל לנקוט כדי להגדיל את הקהילה המקוונת שלך. ניתן לבנות קהילות מקוונות על ידי מתן מקום לאיסוף, שיתוף פעולה, דיון ושיתוף רעיונות לקהילות. Proboard מספק פלטפורמה ליצירת פורומים מקוונים המסייעים לך ליצור קהילות מקוונות של אנשים עם אותם תחומי עניין.

תוסף הפורום מאפשר לך להקים פורומים באחת הרשתות באתר שלך, וברגע שהגדרת את הפורומים שלך, אתה יכול ליצור פורום לאתר שלך כמו גם לאתרים אחרים ברשת שלך כמו פייסבוק וטוויטר.

פורום מקוון הוא דף דיון מקוון או מקום בו חברים ותומכים יכולים לפרסם הודעות, ואחרים יכולים להציג ולהגיב להודעות אלה. שימוש בפורום מאפשר לך ליצור קהילות מקוונות בנושאים רבים ככל שתרצה, ולאפשר להם לשתף את מחשבותיהם בסביבה מתונה. זוהי דרך נהדרת ליצור פורומים, אך היזהר שלא ליצור יותר מדי או מספר חוטים של דיון. לאחר שיצרת שרשור, אתה אמור להיות מסוגל לעשות זאת בכמה שפחות או שני שרשורים.

לאחר מכן, התקן תוסף לפורום, בחר נושא, התאם את הגדרות הפורום שלך והפעל את אתר הפורום. לאחר מכן, צור פורום חדש על ידי לחיצה על הקישור "פורום חדש" ואז לחיצה על כפתור צור פורום חדש. בחר את הפורומים שאתה רוצה ליצור בהם אשכולות מרשימת הפורומים, הזן את שם הפורום החדש שלך בתיבת הטקסט ולחץ על "שמור הגדרות" כדי להוסיף את הנושאים שברצונך ליצור לפורומים שלך. לאחר שיצרת פורום, לחץ על "צור פורום" ואז בחר "הוסף אשכולות" מהרשימה.

השתמש בתבנית הפורום כדי ליצור את האתר שלך, הוסף את התוכן שקהל היעד שלך אמור לראות, ואז לחץ על "צור פורום".

אם לא, כאשר אתה יוצר תת-פורום, החברים יפרסמו קישורים לפורום שלך משם, ואתה יכול ללחוץ על כפתור הבחירה כדי לנהל הודעות בפורום. כדי להוסיף נושא לפורום שיצרת ושמרת, עבור למסך "פורומים" ומצא את כותרת הפורום.

כל שיחה חדשה שקיים חבר בקהילה מייצרת דף חדש שמנוסף באינדקס. שיטות לא פולשניות כוללות יצירת שמות פורומים המתייחסים לשמות אתרים אחרים, הוספת עדכון RSS המקשר לבלוג שלך בסרגל הפורום או הפניית הפורום שלך לחלק מכתובת האתר הראשית שלך (למשל, forum.com). לאחר שיצרת פורום באתר שלך, עליך להיות נגיש באינטרנט הפתוח.

פורום או פורום דיונים הם דרך נהדרת לעודד מעורבות משתמשים ולבנות קהילה באתר שלך. על ידי הוספת פורום מקוון לאתר שלך, תוכל להרחיב את הקהילה המקוונת שלך ולהגדיל באופן משמעותי את מעורבות המשתמשים שלך.

תוכנת הפורום מאפשרת לך ליצור פלטפורמה קהילתית בה תוכל לשתף את דעותיך בצורה של הודעות והודעות. פורומים, המכונים לפעמים לוחות מודעות, הם דרך נהדרת ליצור קהילות של אנשים בעלי דעות דומות.

עלות בניית אתר פורום משתנה בהתאם לפלטפורמת יצירת האתרים בה אתה משתמש ליצירת האתר, בין אם אתה עושה זאת בעצמך ובין אם תזמין איש מקצוע. כמו בתכונות אחרות של בונה אתרי Wix, הגדרת הפורום שלך היא פשוטה, אינטואיטיבית וחינמית.

היתרונות של קהילות מקוונות בכך שהם מגבירים את אמון הלקוחות, מגדילים את התפוקה ומגדילים את התנועה לאתר שלך, כך שאם אתה מחפש מידע נוסף כיצד ליצור פורום עם קהילת ורינט, המדריך הזה יועיל לך. . כדי לעזור לך להתחיל להשתמש בפורומים, אנו מציגים חמש פלטפורמות מצטיינות שכל אחד יכול להשתמש בהן לבניית קהילה מקוונת. פורום מקוון הוא קהילה בה המבקרים באתר יכולים להשתתף על ידי שאלת שאלות, שיתוף תכנים והחלפת רעיונות. אינך זקוק למשאבי אירוח נוספים כדי להפעיל קהילה מקוונת מצליחה, מכיוון שהיא קוד פתוח וחינמי.

הדבר הטוב ביותר הוא שתוכלו להשתמש ב- BuddyPress ו- bbPress יחד וליצור תכונה – פורום מקוון עשיר. אם אתה רוצה דף פורום קל משקל באתר הנוכחי שלך, פורום אסגארוס הוא בחירה מוצקה. באמצעות Simple Press אנו יכולים ליצור פורום קל לשימוש, קל משקל וקל לשימוש עבור אתר WordPress שלך. ליצירת פורום עם וורדפרס, כללתי במדריך זה גם את פורום Garagos וגם את פורום wpForo עבור b bPress.

 

יצירת פורום ברשת
יצירת פורום ברשת צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *