מדי פעם, כמה מארחים בעיר שאנחנו חברים איתם מתמודדים עם סכסוך הזמנות שבו הם צריכים ללכת למסיבה פרטית או שהם צריכים כיסוי ללילה השבועי שלהם על הבר. כאשר רוברטו נכנס לתפקיד המארח, הוא הבין מהר שהוא די טוב בזה.

בכל פעם שהלכתי לקריוקי לנסות את זה

נראה שמעולם לא ראיתי שזה מצליח. אורך זה כמובן שש דקות ומכיל כמה קטעי אינסטרומנטל ארוכים, וכמו בגרסאות הקריוקי הגרועות ביותר, מעולם אין קולות גיבוי בקטעי אופרה מכריעים. עכשיו אני מודע לכך שרוב האנשים שמעו את השיר הזה עשרות פעמים בבר, אבל צריך אנשים מיוחדים כדי להיות לצדך.

קריוקי

הוא דרך נהדרת לבלות בבית ולשיר עם חברים ובני משפחה. הדבר הנהדר בקריוקי החלל הפרטי, לעומת זאת, הוא שהוא מעודד שירה ולא הופעות בודדות על הבמה. אתה לא צריך להיות אחד על אחד כדי לשמור על תחושת האודישן המפחידה של קריוקי בסגנון מערבי.

תלוי בתקציב ובשטח שלך, תחנת הקריוקי שלך יכולה להיות מורכבת או פשוטה כמו שאתה רוצה. באחת מהשיטות הללו תוכלו להקים מפרק קריוקי מרשים בבית.

ציוד הקריוקי הנכון יכול להכריע באיזו מידה הולכת המסיבה שלך

ראשית, אתה זקוק לאפליקציית מכונת קריוקי לסמארטפון שלך. הדבר הכי טוב באפליקציה הוא שבזכות אמזון Fire Fire, Google Chromecast ו- Apple AirPlay תוכלו לשלוף טקסטים על גבי המסך של הטלוויזיה החכמה שלכם.

RedKaraoke מיועד לטלפון או לטאבלט שלכם ותוכלו לסנכרן אותו עם רמקולים אלחוטיים

כדי לספק חוויית קריוקי בתחזוקה נמוכה. ניתן גם לשלם תשלום חודשי למנוי לשירים, תוכנה ושירותים עבור קריוקי אדום, קאראפון וגרסת הקריוקי. על מנת להזמין אוכל ושתייה, טלפון לקבלה מחובר ברוב התיבות.

ישנם מועדוני קריוקי בכל רחבי הארץ במספר ערים מרכזיות

ישנם מקומות המתמחים בציוד קריוקי, וקריוקי אייס הוא נקודת מוצא טובה למציאת ציוד קריוקי. ברים של קריוקי מיושנים, בהם האורחים שרים במסגרות פרטיות, נמצאים לרוב במחוזות בילוי.

הזמינו את החברים והמשפחה להתכנס סביב הטלוויזיה ולהפוך את הסלון שלכם לבר קריוקי

אם יש לך תקליטורים או תקליטורי DVD שבהם ברצונך להשתמש, יש לך את שיטת המכונה הקלאסית, שלדעתי היא מיושנת בשלב זה. הרדד את המחשב והשתמש בתוכנת שיר שתוכננה במיוחד לשירת קריוקי.

הורד את אפליקציית Karafun למחשב הנייד

הטאבלט או הסמארטפון שלך ושלם 6 $ עבור גישה ל 35,000 שירים במשך יומיים. תוכלו לצפות בתוכניות כמו המועדפים עליכם במשך שעות ולהשתמש בהן כהשראה למציאת השיר המושלם החדש שלכם. קריוקי סמולה וסטארמייקר שרים שירי קריוקי קריוקי שרים שירים ללא הגבלה.

עקוב אחר Cheapskate ב- YouTube, שיש בו עשרות אלפי סרטונים בחינם לעיון. אם ל- YouTube אין את הצד B King King Crimson האהוב עליכם, הורידו את אפליקציית Youka בחינם והיא הופכת את הקליפ לגרסת סינג-אאנג של קריוקי.

הדרך המהירה ביותר להשתמש ב- Apple TV שלך לקריוקי בבית היא לשקף אותו במכשיר שלך. מכשירי Apple משקפים את Apple TV, כך שאם אתה משתמש באפליקציה כמו YouTube, אתה יכול לשקף אותה בטלוויזיה שלך.

המיקרופונים האלה לא חייבים להיות בסלון, אבל הם יגרמו למסיבת הקריוקי שלכם להרגיש יותר חוקית ומהנה. מיקרופוני גיבוי הם שימושיים אם ההפרעה הראשונה מתרחשת, נופלת לקרקע או נכשלת לחלוטין.

הדבר החשוב ביותר לציין הוא איכות הצליל של מכונת הקריוקי. אם יש שיר מסוים שאתה רוצה לעשות אך לא מוצא גרסת קריוקי, ודא שאתה יודע להסיר שירה מהשיר.

הרמקולים המובנים שונים באיכותם ובמחירם, אך איש אינו חסר איכות. אם אתם מחפשים צליל ספציפי, לכו על מכונת קריוקי איכותית עם רמקולים איכותיים. ניתן גם לקנות מכונת קריוקי לילדים ולהשתמש במכונה המיוצרת במיוחד לילדים.

לדוגמא

מכונת הקריוקי לילדים עם 2 מיקרופונים וחצובות מתכווננות היא בחירה מושלמת לילדים קטנים ובני נוער צעירים לחגוג את המסיבה שלהם. התכונות העדכניות ביותר ואפשרויות קלט ופלט צדדיות מבטיחות חווית קריוקי מספקת. מכונות הקריוקי הנפוצות ביותר הן אלה שתוכננו במיוחד לילדים, בהירות ותוססות, מוארות וקלות לשימוש.

קריוקי

הוא שירה של שיר בליווי מוסיקה וטקסטים מסונכרנים המוצגים על גבי המסך. זהו בילוי דמוי קריוקי שממנו נהנים אנשים בכל הגילאים ביפן ומהווה פעילות מעניינת עבור תיירים המחפשים לילה של בילוי. קריוקי יכול להיות גם תזמורת ריקה ששרה בשיר ללא מוזיקת רקע.

מתקני קריוקי מודרניים מורכבים ממספר חדרים פרטיים עם ארגזי קריוקי המצוידים בנגן קריוקי ומיקרופון

קונסולות ערבוב משלבות 2 מקורות סאונד או יותר כדי לשלוח לסט רמקולים יחיד. ההתקנה הנוכחית שלי מוציאה את YouTube, מוסיקה וטלוויזיה למערכת הקול של הקולנוע הביתי שלי, ואיכות הצליל המשמשת את רמקולי הקריוקי והמיקרופון מוצגת.

אם אתה רוצה לשלוח מיקרופון לצלילי טלוויזיה לרמקול הקול שלך או לרמקולים הקולנוע הביתי

תזדקק למיקסר קריוקי. ניתן לחבר מיקרופון נייד VEBK למכשיר התומך ב- Bluetooth ולשני רמקולים מובנים של 6 וואט להפקת סאונד 360 מעלות. בכמה קונסולות ערבוב קריוקי יש גם פקדי קול והד, אשר שימושיים להתאמה אישית של פלט המיקרופון והשמע לחדרכם.

אם אתה רוצה ליצור מצב רוח אך אינך רוצה שכל ביתך יריח אש

פרחים או נרות ללא עשן בצורת לב, זוהי דרך הגונה לעשות זאת. למנורה שלושה מצבי תאורה, מה שאומר שתוכלו לסנכרן את האורות עם המוזיקה. אם בר קריוקי שווה את זמנכם, אורות דיסקו בסלון שלכם הם אורות דיסקו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *