חנות פייסבוק היא תכונה עדכנית שמטרתה להקל על ההפרעה שנגרמה על ידי מגפת ה- COVID-19. כאן אנו מראים לכם את הדרך המסורתית ליצור חנות בפייסבוק ולשלב את חנות Shopify שלכם בפייסבוק.

חנויות פייסבוק מאפשרות לך להציג את המוצרים שלך בעמוד הפייסבוק או בפרופיל האינסטגרם שלך

כדי להציע לך חווית קניות מקורית. הוא מקטלג את המוצרים שלך כאוסף ומאפשר ללקוחות המעוניינים לגלוש, לשמור, לשתף ולקנות את המוצרים שלך ישירות מהאפליקציה. Facebook Shops נותן לך את היכולת ליצור אוספים וקבוצות פריטים בהתאמה אישית במלאי שלך, וזה עוזר להקל על הלקוחות למצוא את המוצרים שלך.

צור חנות פייסבוק במנהל המסחר צור חנות פייסבוק בפלטפורמת המסחר האלקטרוני והוסף אותה לחנות הפייסבוק שלך. בחר צור חשבון חדש ובחר הגדר את מנהל המסחר לקופה של אפליקציה מקורית של חנות פייסבוק.

צור חשבון מנהל עסקים

הוסף את פרטי המוצר שלך וצור קטלוג לחנות הפייסבוק שלך. בנוסף לשימוש בשיווק אורגני ופרסום בתשלום להגברת המכירות המקומיות, שיטת המכירה היעילה ביותר היא כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך בפייסבוק. ברגע שאתה פותח עסק, אתה יכול לרשום את המוצרים שלך ב- Facebook Marketplace וב- Facebook List Partner כדי למכור אותם בקלות בשוק.

בפוסט זה אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת על מכירה בפייסבוק

כולל הקמת חנות פייסבוק שלך להצלחה. אם ברצונך למכור ישירות למשתמשי פייסבוק את המוצרים שלך מבלי שתצטרך לעזוב את הפלטפורמה או האפליקציה, אין שום דרך לעשות זאת מבלי שפייסבוק תעשה עבורך. עם חנות פייסבוק, הלקוחות שלך יכולים לגלות, לשתף ולקנות את המוצרים שלך מבלי לעזוב את הפלטפורמה.

למעשה

אזור חנות פייסבוק רגיל בדף שלך הוא תנאי הכרחי להשתתפות בכרטיסייה חנות פייסבוק בסגנון השוק. פייסבוק עמוד חנויות הוצגו בשנת 2016 והן קודמותיה של פייסבוק שופ. חנות הדפים הישנה של פייסבוק מציעה את אותן התכונות כמו כלי החנות החדש, אך עם כמה הבדלים גדולים.

אם כבר יש לך אזור חנות פעיל בדף הפייסבוק שלך

כדאי לך ליצור דף בדיקה בפייסבוק לפני שתקים את חנות הפייסבוק. לאחר שהקמת את חנות פייסבוק, פייסבוק יוצרת אזור חנות בעמוד שלך כדי להציג את מוצרי Shopify שלך. יצירת חנויות פייסבוק מסירה את כל המוצרים באזור החנויות הקיים ומחליפה אותם במוצרי Shopified שלך.

לקוחות שאוהבים לעשות קניות בפייסבוק יכולים להשתמש במקטע Facebook Shop. הכרטיסייה חנות הפייסבוק ושוק הפייסבוק אינם מתערבבים, שכן שניהם מקומות דמויי קרייגסליסט בהם אנשים רגילים יכולים למכור מוצרים זה לזה בפייסבוק.

חנות פייסבוק

היא הדרך היחידה ליצור חלון ראווה של פייסבוק מבלי להשתמש בכרטיסיה חנות בדף הפייסבוק שלך. הוספת מדור חנות פייסבוק לדף העסקי שלך בפייסבוק היא קלה ותעזור לך למכור לכל העוקבים שלך בפייסבוק. ברגע שאתה מפעיל את אזור החנות בדף החברה שלך, הוא משמש כקטלוג של המוצרים שלך מוכן למכירה בפייסבוק.

מספר קטן של חברות כבר משתמש בכרטיסיה חנות בעמוד הפייסבוק שלהן

כדי לעבור לחנויות פייסבוק, אך הרוב יצטרכו להמתין להשקה העולמית. המשמעות היא שאם אתה גר במדינה בה התכונות של פייסבוק איטיות להגיע, תצטרך לרדת בדרך המסורתית להקמת חנות פייסבוק.

לפי פייסבוק

הקמת חנות היא קלה כמו בשולחן העבודה. ניתן ליצור חנות בעמוד עסקי של פייסבוק או אינסטגרם עם עוקבים בפלטפורמות שולחן העבודה והמובייל, ואז לבקר באותה חנות אוניברסלית בכדי לבצע רכישות מכל אפליקציה בדף. בראש קישור לדף העסקי באינסטגרם, וחנות הפייסבוק משולבת בחשבון העסקי של פייסבוק, המסנג'ר וחשבון העסקים של וואטסאפ כדי לעודד קהל לקנות בכל פלטפורמות הפייסבוק הגדולות.

Facebook Shop

היא חוויית הקניות הראשונה שהושקה בפייסבוק ב -19 במאי 2020, ומאפשרת לעסקים בכל הגדלים ליצור ולמכור חלונות ראווה ב- Facebook Surface בחינם. באמצעות פייסבוק שופ תוכלו להתחבר לקונים פוטנציאליים באמצעות וואטסאפ, מסנג'ר ואינסטגרם, לקבל תשובות ישירות לשאלות, להציע תמיכה ועוד. סרטון הדגמה קצר זה מראה כיצד נראית חנות הפייסבוק ללקוחות בפלטפורמה של פייסבוק עצמה וכיצד הם יכולים לבצע באמצעותה רכישות.

קניות בפייסבוק הוא מונח מטריה המשמש את הקונים לקניות בפייסבוק. פייסבוק מכפילה את עסקי המסחר האלקטרוני שלה בניסיון להפוך את הקניות ליעד מחוץ לאפליקציה הראשית שלה, שם היא פועלת כיום דרך אינסטגרם.

אנו משיקים את Facebook Shop

כדי להשקיע בתכונות באפליקציה שלנו שמעוררות אנשים לקנות ולהקל על קנייה ומכירה. אנו מתחילים היום בהשקת חנות הפייסבוק, שתהיה זמינה בחודשים הקרובים. כדי לבדוק אתנו היום, פייסבוק משיקה כרטיסיית חנות פייסבוק באפליקציה הראשית שלה, בה אנשים יכולים למצוא מוצרים שהם יכולים לקנות ולקנות ישירות בתוך האפליקציה.

Facebook Shops

הוא כלי המסחר החברתי החדש של פייסבוק המאפשר לעסקים קטנים להגיע לשוק עצום וגדל. זו דרך קלה וחינמית לייצר הכנסות דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם. חנויות פייסבוק מקלות על חברות להקים חנות מקוונת אחת אליה הלקוחות יכולים לגשת בפייסבוק ובאינסטגרם.

חנות פייסבוק

היא חלון ראווה וירטואלי המתגורר בדף הפייסבוק או בחשבון האינסטגרם שלכם. אנו עוזרים לך להבין כיצד פועלות חנויות הפייסבוק וכיצד לפתוח את החנות שלך, ואנחנו מספקים השראה משלושה עסקים קטנים שהשתמשו בתכונות הטובות ביותר שיש לחנויות להציע.

אם אתה הבעלים של דף

פייסבוק מציעה לך את ההזדמנות להקים eShop למכור את המוצרים שלך ישירות מדף הפייסבוק שלך. בעוד שרבים דיברו על החשיבות שבבעלות על אתר, מאמר זה ימחיש מדוע זה לא המקרה וכיצד תוכלו להשתמש בחנות של פייסבוק. בעלות על אתר אינה תנאי מוקדם לשימוש בתכונה זו, אך בעל אתר בנוסף ליצירת חנות באתרך יביא יתרונות וחסרונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *