קישוט הבית על פי סגנון עשוי להיות הדבר הטבעי ביותר, יותר מכל, אך מבחר אומנות הקיר הוא אישי מאוד. בין אם אתה יוצר קיר גלריה, סידור א-סימטרי או מערבב סגנונות אמנות שונים, בחר את זה המתאים ביותר לעצמי האמיתי שלך. כשמדובר בהצגת יצירות אמנות בסלון שלך ובקירות קיר, ישנם שני מחנות של אפשרויות עיצוב ועיצוב שנמצאים לרוב בין לבין. כך אתה בוחר קיר אומנות ומקשט אותו כרצונך.

אם ברצונך לשים את עיצוב הסלון שלך על שולחן במקום זאת

תוכל להעלות תמונה או גיליון מוסיקה ל- Shutterfly וליצור מסגרת זכוכית חרוטה המכילה ציטוט או מילים. עם התחשבות בתמונות האהובות עליך, צור ציורי קיר מותאמים אישית שבהם תוכל לקשט את חדרי המגורים בבית, במשרד או במטבח. אם תחליט להציג סגנון של אמנות קיר לאונג ', צעד אחורה ושקול את מה שאתה מחפש בחדר שיכול לקחת עליו. אם אתה מוצא פריט אמנות נהדר או עיצוב סלון בהשראת Ideabook, שמור אותו וצור קשר עם Pro – היה ברור לגבי איזה סוג של רעיונות עיצוב יש לך לבית שלך.

אמנות יכולה להיות יקרה

אך הדפסים דיגיטליים הם משחק הוגן ומציעים דרך נהדרת לקחת את האמנות שלך לשלב הבא תוך תמיכה באמנים עצמאיים. הדפסי קנבס מרובי תמונות ייראו נהדר בסלון שלכם, במיוחד אם יש לכם פינת משחק לילדים, מכיוון שהקנבס גורם לחדר להיראות מזמין יותר. אם אתה אוהב לתלות, אתה יכול גם ליצור הדפסי קנבס בודדים שמוחלים על קולבי חוט וליצור סוג ייחודי של קיר גלריה. זה יכול להיות שהרעיונות החמודים והזולים האלה לאמנות קיר הם אפילו יותר זולים – כי אתה לא צריך כל כך הרבה בד.

פרויקטים של אומנות קיר בגודל DIY עשויים להתממש תוך מספר שעות בלבד, עם מעט זמן והרבה יצירתיות.

תוכלו ליצור קיר גלריה עם תמונות ויצירות אמנות משלכם וליצור עניין חזותי אמיתי על ידי קיבוץ אמנות בגדלים שונים לאחת ממערכות הגלריה הרבות שתוכלו למצוא ברשת

תוכלו לשלב אמנות קיר באותו גודל או להרכיב אותה לאוסף רב-תכליתי של צורות אמנות שונות לקירות הסלון שלכם. תלו מסגרות תמונה גדולות תואמות על הקיר וצרו גלריה מקיר לקיר עם תמונות בגדלים וצורות שונות. צמיגים אלה מעניקים לתצלומים המודפסים תחושה ייחודית השונה מעט מציורי הקיר הרגילים שלך.

קלטת Washi קל להדבקה ולהסרה, כך שתוכל לשנות את אמנות הקיר בסלון כשאתה מוכן למשהו חדש. העמודים הבאים הורכבו בכדי להוציא את איש התערוכה שבכם ולהעניק לחדרכם רענון נחוץ ביותר.

רעיונות דקורטיביים אלה עוזרים לך ליצור קולאז 'קיר קוהרנטי של יצירות אמנות ממוסגרות ממגוון מדיות שונות כגון תצלומים

ציורים, רישומים וקולאז'ים. שימוש בקולאז 'קיר לא רק יעזור באומנות קיר, אלא גם להפריע את זרימת הרעיונות שלכם לקישוט פנים.

כדי להיות יצירתי עוד יותר, אתה יכול לסרוק את תמונות האספנות והמגזינים המועדפות עליך ולהעלות אותן לפוסטר או לקולאז 'תמונות כדי להרכיב אותן. צלם תמונה של הדפס שהורדת שתלית על קיר הגלריה שלך והניח אותה כמסיכת פנים ושם אותה על הקיר.
על מנת לבדוק עוד מידע אודות תמונות קנבס בסלון ואיך לשלב תמונות קנבס בסלון יש לגלוש לאתר decormore.co.il

לעוד פרטים נוספים בתחום של Decor & More כדאי לגשת לאתר decormore.co.il

תמונות אלה יהפכו לקיר עם מגוון צבעים

צורות, גדלים וצבעים שונים. אתה יכול להשתמש בכל דבר, החל ממראות ועד צמחים כדי ליצור עניין ואופי על הקירות שלך, כפי שתראה עם הרעיון הזה. אם אתה משתמש בצבע או טפט כתכונה על הקיר, אתה יכול לעשות זאת גם עבור קיר הגלריה שלך. ניתן למקם קירות גלריה בכל מקום בביתכם, כאשר האזורים הפופולאריים הם לעתים קרובות המסדרון, גרם המדרגות או הסלון. זה לא חייב להיות רק קירות תמונה, כפי שנראה ברעיון לעיל, אלא שזה יכול להיות גם טפטים או אמנות קיר.

אמנות בד DIY זו ממלאת את החלל הריק על הקיר במגוון צבעים, צורות, גדלים וצבעים שונים של ציורי בד. זוהי דרך נהדרת לתלות יצירות אמנות ממוסגרות על הקיר בסלון, במטבח, בחדר האמבטיה, בחדר השינה, במשרד או אפילו בחדר האמבטיה.

פשוט השתמש בצבע ליצירת רקע צבעוני והוסף אפקט נוסף ליצירות האהוב עליך

תוכלו לקשט את הקיר בגווני אומבר אנלוגיים של שבבי צבע, ליצור קולאז'ים או פשוט לשלב בין מה שתרצו, בין אם זה ציור בד, קולאז 'בצבעים שונים, צורות, גדלים וצבעים של ציורי בד. הרעיון הזה של קיר הגלריה הופך את החדר שלכם תוך מספר שעות בלבד ותוכלו לעצב אותו עם צבעים וצ'יפס צבעוניים משלימים. כל שעליך לעשות הוא להשתמש בצבע במגוון צבעים וצורות ליצירת רקע צבעוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *