היכונו ליום הערכת העובדים, כי זו אותה תקופה בשנה בכל שנה, ואם אתם עדיין זקוקים לרעיונות מתנה טובים לעובדים שלכם, עיינו ברשימת המתנות לעובדים הטובים ביותר לעובדים בארצות הברית עכשיו! במאמר זה נדון מהן מתנות לחג המולד ונפרט 30 מתנות שתוכלו לקבל עבור כל עובד. אם יש לך הצעות למנהלים ומעסיקים שיכולים לתת לעובדיהם בחג המולד הזה, אשמח לשמוע על כך בתגובות שלך למטה! אם ההצעות שלך נדחות, עיין ברשימה הבאה ובקש ממקבלי המתנה שיעזרו לך לצמצם את הבחירות שלך. בנוסף לרעיונות המתנה לעובדים, כדאי לחשוב על חלופות אחרות למתנה הארגונית. יש מתנות שיכולות להיות אישיות יותר ממתנה – בעוד שאחרות דומות יותר לחברה שמעניקה לקבוצת עובדים או עובדים. להלן מספר דרכים לקבוע מהן המתנות שלך לעובדים אם ברצונך לעשות משהו למען עמיתיך.

שוברים יכולים להיות טובים

אחרי הכל, מתנות נועדו להיות אישיות, כך שאפשר לראות בהן מתנה מתחשבת יותר לייצור כסף. אם אינך בטוח איזו מתנה העובדים שלך הכי אוהבים, שמור על זה פשוט ותן להם כרטיס מתנה עם מספר מותגים. זה תלוי בסוג השובר, אבל תמיד יש סיכוי שיהיה לך עובד שלא יעשה קניות בשבילך.

כל שעליך לעשות הוא להשיג את כרטיסי המתנה הטובים ביותר ולהפיץ אותם לעובדים שלך.

אם אתה מצפה מעובדים להגיע למשרד שלך

כדאי לך לשקול לקבל מתנות קבלת פנים לעובדים שלך בנוסף לחמש שיטות העבודה. בקניית מתנה לעובד, תנו לו בקבוק יין או קופסת מתנה והוסיפו רשימת אבני דרך אליה הגיע העובד עד חג המולד. אחרת, תן את המתנה לצוות במתנה והשאיר אותה על השולחן לפני ההגעה.

מתנות לעבודה צריכות להגיע מהעבודה

מה שאומר שעובדים לא צריכים להרגיש מחויבים לתת מתנות לממונים עליהם. כאשר העובדים מקבלים אותם, הודו להם וודאו כי אתם לא גורמים לאי נוחות לעובדים אחרים בכך שאתם נותנים להם מתנה באירוע מסוים.
למידע מורחב אודות לוגו גיפט ומתנות לעובדים – מה כדאי לקנות? יש לבדוק כאן: logogift.co.il

חשוב לדעת אילו מתנות העובדים שלך רוצים

אך גם להבין מה הם לא רוצים. תכולת מארז השי חשובה לא פחות מתכולת המתנה בקופסה עצמה. ממתק מתוק הוא הדרך החיננית ביותר להראות הערכה למישהו ותמיד מתנה נהדרת לאיש צוות. רעיונות לעבודה ורעיונות ברוכים הבאים שאתה מעלה מוערכים יותר על ידי העובדים, וזה סימן טוב לחברה שלך ולעובדים.

הדרך הטובה ביותר להראות שאתה מעריך את העובדים שלך היא לתת להם מתנה שעוזרת להם להירגע ולהירגע. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לתת משהו שעשוי לגרום לחבר לעבודה להיות לא נוח, אז למה לא לאהוב אותו?

מתנה לעובדים מרחוק יכולה להיות מאתגרת

אך יש עובדים שמרחיקים אותם מהמשרד ואחרים מקלים עליהם את החיים בזמן שהם עושים זאת. אם לעובדים שלך יש ילדים, אתה יכול ללכת לחנות צעצועים עם כרטיס מתנה, או אם אתה צריך לעשות כמה שיפוצים בבית, לקחת את כרטיסי המתנה האלה לחנות החומרה. מתן כרטיסי אשראי לעובדים כמתנה לחג המולד הוא גם דרך נהדרת להבין כיצד הם רוצים להשתמש בהם. זה עוזר לעסוק בעובדים שעובדים מהבית כמו גם לאנשים שלא, וזה לוקח את הערכתם את המתנה לרמה אחרת.

אם אתה רוצה לתת מתנות לעובדים וללקוחות שאתה יודע שהם ישתמשו בהם

שקול לתת להם שובר מתנה לחנות מכולת מקומית או אפילו סתם כרטיסי מתנה ארגוניים. מתנה נוספת היא הצגת תעודת תכנית, המאפשרת לעובדים לקנות את בגדיהם עם הלוגו שלכם.

מתנה פשוטה לעובד היא תמיד דבר טוב והיא יכולה לשמש למגוון מטרות במשרד או בבית. עבור עובדים העובדים מהבית אינך צריך להוציא אותם משולחנותיהם, אך היית מוודא שהם מגיעים לשולחנותיהם.

מה שלא תרצו

שובר לקולנוע הוא מתנה נהדרת לאיש צוות שתמיד יורד טוב. בין אם אתה קונה מתנה לעובד שלך בכסף שלך או באמצעות כרטיס ארגוני, אתה רוצה לוודא שלא תחרוג מהתקציב. אם אין לך סיבה לתת כסף, עליך להשתמש בכסף כדי לקנות מתנות שהעובדים שלך באמת יהנו מהם. זה יכול לשמש מתנה מהנה ומוכרת לעובדים שלך כאשר הם מתרגזים מקניות בסוף השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *