קרדיט תמונה FREEPIK

רוצים להשיג ביטוח רפואי פרטי מעולה שיבטח אתכם ואת המשפחה שלכם לשנים רבות? ביטוח רפואי פרטי אולי נשמע לרבים לוקסוס מיותר ויקר שאין בו צורך, אך למעשה לא כך הדבר. ביטוח רפואי פרטי הוא בחירה חכמה לכל משפחה, בוודאי משפחה מרובת ילדים, שמבינה שהבריאות היא הדבר החשוב ביותר. כאשר כולם בריאים, הכל טוב ויפה אך ברגע שאנחנו חולים, רק אז אנחנו מבינים כמה חשוב שיהיו לנו את שירותי הרפואה הטובים ביותר בזמינות מיידית: תורים ראשונים, חדרים פרטיים, ניתוחים ותרופות שלא בסל התרופות הממלכתי והרופאים המומחים הטובים ביותר. ביטוח בריאות פרטי מספק את כל אלה ויותר.

כל מה שצריך לדעת על ביטוח בריאות פרטי – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח בריאות הוא דבר בסיסי שכל אזרח זכאי לו. במסגרת ביטוח בריאות לכל כיס החליטה המדינה לתת לכל אזרח ביטוח רפואי ממלכתי ללא עלות פרט לתשלומי הביטוח הלאומי שהם אלה שלמעשה מממנים את שירותי הרפואה הכלליים שכולנו מקבלים דרך אחת מקופות החולים בארץ. כל אזרח, מרגע שנולד, דרך הוריו וכאשר הוא הופך לאזרח בוגר בעצמו, זכאי ליהנות משירותי רפואה ממלכתיים הכוללים את כל שירותי הרפואה שאנחנו מכירים החל מביקור בטיפת חלב, קופת החולים, חדרי מיון ובתי חולים, דרך שירותי בדיקות במעבדה, חיסונים, תרופות בסיסיות בסל התרופות, רפואה דחופה ועוד עשרות שירותי רפואה נלווים. את כל אנו זכאים לקבל דרך ביטוח הבריאות הכללי ודרך קופות החולים.

ביטוח רפואי פרטי – ליהנות משירותי הרפואה הטובים ביותר

ביטוח רפואי פרטי הוא קפיצת מדרגה מהבחינה הזאת. יש להבדיל בין שלושה סוגי ביטוח באופן כללי: ביטוח בריאות ממלכתי, ביטוח בריאות משודרג דרך קופת החולים, ביטוח רפואי פרטי. רוצים לדעת איזה ביטוח הכי טוב עבורכם ואיזה חברות מציעות את הביטוח הרפואי הטוב ביותר? גלשו עוד באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל, למדו על הנושא, השוו מחירים וקבלו הצעות לביטוח בריאות פרטי ישירות למייל על ידי השארת פרטים. רוצים ליהנות מהביטוח הרפואי הכי טוב במחיר הכי טוב? עשו מחקר שוק והשוואת מחירים מסודרת של כל חברות הביטוח אשר מציעות ביטוח רפואי פרטי ולמדו מה ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל הצעת ביטוח, לצד המחיר שאותו ביטוח עולה לכם.

האם כדאי לעשות ביטוח רפואי פרטי?

כאמור ביטוח רפואי פרטי הוא הביטוח הטוב והמכסה ביותר שיש. לגביי השאלה האם יש צורך לעשות ביטוח בריאות נוסף מעבר למה שאתם מקבלים בביטוח הבריאות הממלכתי? במסגרת ביטוח בריאות לכל כיס תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותי רפואה ללא תשלום נוסף במסגרת הביטוח הממלכתי ורבים מסתפקים בו ובשירותי קופת החולים שהם מקבלים. ייתכן ושירותי הרפואה האלה מספיקים עבורכם וגם אם יש לפעמים צורך להמתין זמן רב לתור ולא תמיד אנחנו מרוצים מרמת השירות בקופה או בבית החולים, אנו צריכים להבין שעל מנת להיות ראשונים בתור ולקבל את שירותי הפרימיום בתחום הרפואי אפשר לשלם עוד כמה שקלים בחודש וליהנות מכך בקלות על ידי עשיית ביטוח בריאות פרטי. האם זה מתאים לכם? החליט לעצמכם עד כמה חשובה לכם הבריאות והאם אתם מוכנים להתפשר על שירות רפואי פחות ממושלם שאתם יכולים ליהנות ממנו במסגרת יתרונות הביטוח הרפואי הפרטי.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל מה שחשוב לדעת על תחום הביטוח בארץ

אין ספק שהבריאות שלנו היא מרכיב מרכזי בחיים שלנו. בריאות טובה היא הבסיס לחיים טובים ועל מנת שנוכל להתקיים כמו שצריך חשוב ביותר להקפיד על אורח חיים בריא. יחד עם זאת חשוב להבין שגם אם נהיה האנשים הכי בריאים בעולם, עדיין כולנו צריכים תחזוקה שוטפת: טיפולי שיניים, בדיקות שגרתיות כל כמה שנים ובמיוחד בהגיענו לגיל 50 ומעלה, נשים שצריכות להיעזר בשירותי רפואה במהלך ההיריון, תינוקות שצריכים את שירותי טיפת חלב, ילדים מתבגרים, קשישים, חולים כרוניים, נכים ועוד. אי אפשר לברוח מכך שכולנו ללא יוצא מין הכלל צריכים להיעזר במערכת הבריאות ולכן כל אחד ואחת צריכים להחליט מה רמת הרפאה שהם רוצים ליהנות ממנה. האם תשלום של עוד כ-50 שקלים בחודש שהביטוח הרפואי הפרטי עולה, שווה את זה או לא. האם אנחנו רוצים ליהנות מהתנאים הכי טובים בכל ביקור רופא ובכל מקרה רפואי או שאנחנו צריכים או שאנחנו מסתפקים בתנאים הרגילים שכולם מקבלים במסגרת חוק ביטוח הבריאות הממלכתי.

מחלקת תיירים, מחלקה עסקית או מחלקה ראשונה – מה אתם בוחרים

אפשר להשוות את שירותי הרפואה שלנו לבחירת אפשרות טיסה: מחלקת התיירים מייצגת את ביטוח הבריאות הממלכתי שכולנו מקבלים כברירת מחדל, המחלקה העסקית מייצגת את הביטוח שאנו מקבלים על ידי שדרוג הביטוח בקופת החולים לביטוח זהב ופרימיום וביטוח רפואי פרטי שמייצג את מחלקה ראשונה. בצורה כזאת קל הבין את ההבדלים בין המחלקות השונות והביטוחים השונים. כמובן שבסופו של דבר כולנו מגיעים לאותו מקום, השאלה היא רק באילו תנאים. ההבדל העיקרי בין טיסה לביטוח רפואי הוא בכך שעלות השדרוג למחלקה עסקית או למחלקה ראשונה יקר בהרבה מזה העולה לשדרג את הביטוח הרפואי שלנו לביטוח פרימיום או ביטוח פרטי.

השורה התחתונה היא: האם תוספת עלות של עוד כ-50 שקלים בחודש, בעזרתם נוכל 'לטוס' במחלקה הראשונה בביטוח הבריאות שלנו, שווה את זה או לא? אחנו בטוחים שהתשובה ברורה…

מוזמנים ללמוד עוד כל סוגי הביטוח בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, להרחיב את הידע שלכם בכל תחומי הביטוח, החיסכון, הפנסיה, ההשקעות, כלכלת הבית והפיננסים ולקבל את ההצעות הטובות ביותר בכל תחום. רק בריאות.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *