צילום יח"צ

יום הולדת 13 בכותל בירושלים זאת הדרך הכי טובה שבה תוכלו לחגוג לילד שלכם בר מצווה. בכותל יש את כל מה שצריך כדי שתוכלו לחגוג את המספר היפה של 13 לילד. 13 זה י"ג המצוות הבסיסיות של היהדות, מצוות שהילד שלכם יהיה מחויב גם בהן לאחר בר המצווה. בירושלים יש מגוון מקומות לערוך בהם סיור, לוקיישנים לצילומים ביום בר המצווה ולבוק, הרבה מקומות לערוך חגיגה וכמובן המסעדות הכי טובות בארץ, מסעדות שבהם תערכו את סעודת המלכים שבסיום האירוע. בגלל שבירושלים יש את הכול קרוב והכול נגיש, קל יותר לערוך בה אירועי בר מצווה. ככל שקל יותר לערוך אירוע כך הוא זורם יותר חלק ואפשר גם לתת הנחות משמעותיות במחיר.

הכי מומלץ לערוך את בר המצווה בירושלים עם חברה מקומית

אחד הדברים הכי טובים שתוכלו לעשות בשביל האירוע שלכם זה להשכיר את שירותיה של חברת ארגון בר מצוות מירושלים. חשוב שהחברה תהיה דווקא מירושלים, למה? כי חברה מירושלים מכירה כל מקום וכל פינה בעיר. בנוסף, חברה ירושלמית מכירה את כל הספקים הכי טובים שיש בעיר. זה מבטיח לכם שהספק, מפעיל האטרקציות, המסעדה וכל נותן שירות אחר, יהיו הכי טובים שיש בשוק, במחירים הכי משתלמים בשוק. אנחנו חברה שהיא ירושלמית ויש לנו ניסיון של יותר מ-15 שנה בארגון אירועים מ-א ועד ת'. כל הספקים שעובדים איתנו הם הכי טובים בתחום. הספקים יודעים שאנחנו אלה שמספקים להם עבודה כך  שהם מקפידים יתר הקפדה על מתן שירות מצוין ללקוחות שלנו.

מה תקבלו ביום ההולדת של ילדכם

לכבוד יום הולדת 13 בכותל לילד שלכם, אתם תקבלו יום אירוע שכולל הרבה מאוד דברים שהופכים את יום ההולדת לחוויה הכי טובה שהילד ואתם חוויתם. אתם תקבלו חגיגה של תהלוכת נגנים וכיף של אטרקציות. תקבלו את מלוא הרוחניות של עריכת טקס עלייה לתורה בכותל, המקום הכי קדוש ליהודים. אתם תקבלו פייטן מעולה שלא רק יערוך את טקס העלייה לתורה בצורה הלכתית מלאה, הטקס גם יהיה מאוד מעניין לכולם. תוכלו לטבל את האירוע בסיור באחד מהאתרים בירושלים, למשל מנהרות הכותל, חומות ירושלים, משכנות שאננים ועוד. אין אירוע בלי אוכל. תקבלו מאיתנו גם ארוחת בוקר לפתיחת היום עם אנרגיה וגם סעודת מלכים באחת המסעדות שאנחנו עובדים איתן.

צילום יח"צ

נדאג לכם לכל דבר גדול וקטן

צלמים, הסעות, מקום להתארגן לאירוע, שתייה לימים חמים, הצללה, חופה לחתן בר המצווה, מלון אם רוצים שבת חתן, סגירת מקום לסיור, התנהלות מול ספקים, שמירת מקום בכותל ועוד. הכול אנחנו עושים בחבילת אירוע אחת. זה מה שטוב בלערוך אירוע איתנו, אתם לא צריכים לדאוג לכלום, אנחנו עושים הכול בשבילכם, במחיר משתלם אחד. אל תשברו את הראש, אל תוציאו אנרגיות מיותרות, פשוט צרו איתנו קשר ויהיה לכם אירוע מושלם.

אנחנו בכינור דוד נארגן לילד שלכם יום הולדת 13 בכותל שמלא בכל טוב של בר מצווה בכותל. תתקשרו אלינו כבר עכשיו ותתחילו בחגיגות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *