כן, אפשר לארגן אירוע על הים, בלי להביא קייטרינג, בלי לדאוג יותר מדי והכי חשוב, בלי להתפשר. מנות שף יוקרתיות, לצד נוף הים וצלילי הגלים, זה הכי חלומי שתפגשו. ביסטרו 56 מקום לאירועים קטנים בשרון שהם גם וגם (וגם).

רגע, מה זה ביסטרו 56 בעצם?

ביסטרו 56 היא מסעדת שף כשרה, המעניקה חוויה קולינרית איכותית משנת 2004. עוד לפני שהכירו את המטבחים הפתוחים, הביסטרו 56 תוכננה באופן כזה שהמטבח יהיה פתוח ויקח חלק במראה ועיצוב המסעדה. מאז ועד היום, ביסטרו 56 חרטה על דגלה חדשות ויצירתיות, לצד פשטות והבטחה לחומרי הגלם הטובים ביותר.

בשביל האוכל, הנוף והאווירה

תחת ניצוחו של השף טל שריקי, תפריט המסעדה עשיר ומבוסס על בשר ודגים. התפריט מציע מגוון של מנות, במגוון טעמים שונים. חומרי הגלם שלנו נבחרים בקפידה רבה מדי יום, על מנת להגיש לאורחים שלנו וגם לאורחים שלכם, את האוכל הטוב והטעים ביותר שאפשר להציע.

לצד האוכל הטעים והאיכותי, הנוף והאווירה מעניקים תחושה של חופשה במקום רחוק. הבריזה הנעימה המגיעה מהים, צלילי הגלים ומראה הסירות העוגנות במרינה בצבעוניות מגוונת, נותנים לרגע אחד תחושה שאתם נמצאים במעין ציור.

החוויה הרב חושית, תיתן לאורחים שלכם חוויה שהם יזכרו לעוד הרבה זמן וזה בסוף מה שכל מארח רוצה, לא?

איזה אירועים אפשר לארגן בביסטרו 56?

אירוח כל סוגי אירועים בחוף הים, אירועים קטנים ואינטימים, ימי הולדת, בר או ברת מצווה וכמובן גם חתונות, כי איזה זוג לא ישמח להתחתן מול הים? השילוב הקסום בין האווירה של הים והנוף, לצד אוכל יוקרתי מתאים לכלל סוגי האירועים.

האירועים בביסטרו 56 מתאימים לאירועים הנעים בין 20-200 אורחים ואפשר לארח בחלקים של המסעדה או במסעדה כולה, תלוי בגודל האירוע. את המנות מכינים ומגישים צוות המסעדה ובכך ניתן להבטיח את איכות האוכל והשירות.

ששש..החדר הפרטי שלנו מחכה לכם

מכירים את המצב שבו אתם רוצים לחגוג עם חברים במסעדה, אבל לא בא לכם להיות שולחן ענקי באמצע המסעדה ולהרגיש שכולם מסתכלים עליכם. החדר הפרטי שלנו בדיוק מה שאתם מחפשים. מיועד לאירועים קטנים, ביסטרו 56 מציעה לכם חדר פרטי, אינטימי ושקט, בו תוכלו לבחור תפריט פיקס וליהנות מאירוע קטן ופרטי.

מרפסת הקסם של הביסטרו

עם נוף עוצר נשימה של המרינה המהממת, המרפסת היא ללא ספק אחד הלוקיישנים הנחשקים. לאלו שרוצים ליהנות מארוחה טובה, כוס יין משובח, צלילי הגלים ושירות ברמה שלא הכרתם, המרפסת של ביסטרו 56 מושלמת לאירוע החלומות שלכם.

איך אפשר ליצור קשר בנוגע לאירוע?

הצוות בביסטרו 56 זמין עבורכם, לענות לשאלותיכם ולהרכיב את האירוע שאתם חולמים עליו, בדיוק כמו שאתם רוצים. לאירוע חלומי, דברו איתם:

טלפון – 072-334-1869 | מייל – office@bistro56.co.il

קרדיט: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *