קרדיט לתמונה: pexels

האוזניים שלנו מהוות מקום נוסף לשחק עם תכשיטים ובשנים האחרונות טרנד הפירסינג עלה מתרבות הרחוב גם אל נשים וגברים שלא מתביישים לענוד מגוון רחב של עגילים לכל אורכה של האוזן, ללא קשר לגיל או למעמד. אם חשקה נפשכם בעגיל זהב במעלה האוזן, הנה כל מה שצריך וחשוב לדעת על פירסינג מסוג הליקס.

היכן ממוקם פירסינג הליקס?

הליקס ממוקם בסחוס החיצוני של האוזן. ישנן כמה אפשרויות לסוג התכשיט המתאים לפירסינג הליקס, החל מפירסינג צמוד ועד לסליל קדמי, אחורי או כפול.

כמה כואב לבצע פירסינג הליקס?

צריך לקחת בחשבון כי בשונה מעגיל בתנוך האוזן, שהינו אזור רך ונטול עצבים, הרי שהסחוס הינו מקום בו יהיה מעט כואב יותר. המחט לא עוברת רק דרך העור, אלא גם דרך הסחוס, ולכן, אתם צריכים לתת את הדעת לגבי סף הכאב שלכם. יחד עם זאת, אתם לא אמורים להרגיש כאב יתר על המידה, אלא תחושה של צביטה קלה. מאחר ואמנם מדובר בסחוס, אך זהו סחוס דק. כמובן, שהניסיון והמיומנות של הפירסר חשובה בהיבט זה, ככל שהפירסר מיומן יותר כך פחות יכאב לכם.

כמה עולה עגיל הליקס?

המחיר בעבור פירסינג הליקס משתנה, בהתאם לסוג העגיל שבוחרים. מחיר החירור עצמו נע בין 50 עד ל-100 שקלים, והעגיל בהתאם לסוג העיצוב, החומר והאבן.

מה מרגישים לאחר ביצוע פירסינג?

סביר להניח שתחושו אי נעימות קלה, ותיתכן אדמומיות סביב האזור, נפיחות קלה או דימום. לרוב מדובר בסימפטומים תקינים שעוברים כעבור מספר שעות. במידה והכאב או הנפיחות מתגברים, מומלץ להתייעץ עם הפירסר על מנת שיראה את האוזן או רופא.

כמה זמן לוקח לפירסינג מסוג הליקס להחלים?

לרוב, משך ההחלמה של פירסינג הליקס הוא בין שלושה לשישה חודשים. יחד עם זאת, אם לא תטפלו כפי שצריך לאחר החירור, אז משך ההחלמה יהיה ארוך יותר. כמו כן, זיהום או צלקות אלו שני דברים שצריך להימנע מהם על מנת שהאזור המחורר יחלים. לכן, עקבו היטב אחר הוראות הטיפול.

איך מטפלים בפירסינג הליקס?

לאחר ביצוע החור יש לשטוף את האזור עם תמיסת מלח או סבון אנטי בקטריאלי. חשוב מאוד שלא לגעת בעגיל ולהימנע מגירוי או גירוד שלו. מומלץ להחליף את ציפית הכרית בכל יום על מנת למנוע התפתחות של זיהום. בנוסף, היזהרו מחפצים שונים שעלולים לגרום לפירסינג שלכם לזוז, כמו שימוש באוזניות, וכמובן שלא לגעת בו עם היד או לשחק איתו. יש להקפיד כי האוזן תישאר יבשה, במידה וחפפתם את השיער הקפידו לייבש היטב ובזהירות את האזור את מטלית נקייה או צמר גפן בעדינות רבה. כמובן שיש לעקוב היטב אחר הוראות הטיפול שתקבלו מיד לאחר שביצעתם את הפירסינג.

איזה עגיל הליקס מומלץ לבחור?

ישנם סוגים שונים של עגילים שיתאימו לפירסינג הליקס, חלקם יהיו רק מזהב או טיטניום ואחרים ישלבו בתוכם אבן חן או יהלום. כמובן שחשוב מאוד לבחור עגיל שעשוי מחומר מתאים על מנת למנוע התפתחות של זיהום באזור, ועל כן, עגילי זהב יתאימו במיוחד. יש צורך כמובן לבחור בעגיל ייעודי לפירסינג ולא לעשות שימוש בכל סוג של עגיל.

איך מחליפים עגיל?

לאחר תהליך ההחלמה ניתן להחליף את העגילים, לרוב באופן עצמאי וללא כל בעיה ובהתאם לצורת הסגירה של העגיל. תמיד תוכלי להגיע לחנות מקצועית על מנת שיעזור לך לבצע את ההחלפה של העגיל, בין אם מדובר בעגיל עם סגירה רגילה או סגירת לחץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *