ד"ר גרי יוסיפוביץ                             קרדיט צילום יח"צ

לרגל יום רופאי השיניים שמצויין היום, 6.3, פגשנו לראיון את ד"ר גרי יוסיפוביץ' מנהל מרפאת כללית סמייל בקניון גבעתיים.

ד"ר יוסיפוביץ' הוא אחד מהרופאים הוותיקים ביותר ברשת מרפאות כללית סמייל שמעסיקה אלפי רופאים. את עבודתו במרפאת כללית סמייל גבעתיים החל ד"ר יוסיפוביץ לפני כמעט 30 שנה, עוד במבנה הישן של המרפאה שהיה ממוקם ברחוב המעורר בעיר. בעשר השנים האחרונות הוא מנהל את המרפאה לאחר שעברה למשכנה הנוכחי בקניון גבעתיים.

"זוהי אחת מהמרפאות הגדולות של הרשת", הוא מספר. "יש לנו צוות נהדר של 20 רופאים בכל התחומים, סייעות, שינניות, אנשי משרד ויחד אנחנו תזמורת שמצליחה לעבוד ו'לנגן' בהרמוניה". עדות לעבודה הטובה המתבצעת בקניון גבעתיים היא העובדה כי המרפאה זכתה מספר פעמים כמרפאה המצטיינת של רשת כללית סמייל בתחרות פנימית שעורכת ההנהלה הארצית מדי שנה".

לצד האתגרים המקצועיים עוסק ד"ר יוסיפוביץ' בספורט מאוד לא אופייני לחום הישראלי, שמזכיר יותר את ילדותו ברוסיה. "בעיר שבה גדלתי הוקי קרח היה פופולרי מאוד. התחלתי לשחק בצורה רצינית כבר בגיל 8, אמנם לא היו אצלנו קבוצות מקצועניות, אבל הייתה נבחרת של העיר לכל קבוצת גיל, ואני הייתי בכל נבחרת כזאת מגיל 9 עד שעליתי לישראל בגיל 16.5", הוא נזכר.

כשהגיע לישראל ענף הוקי קרח לא היה קיים כאן והוא נאלץ "לקחת הפסקה" שנמשכה לאורך השירות הצבאי ולימודי רפואת השיניים בבוקרשט. אל ההוקי הישראלי הוא הגיע במסגרת הקמת נבחרת ישראלית, כאשר בתחילת שנות ה-'90 החלו נציגים של איגודי הספורט לאתר עולים ממדינות חורפיות כמו קנדה ורוסיה. ד"ר יוסיפוביץ' הצטרף לנבחרת ישראל ואף ייצג את המדינה בשנת 1992 באליפות העולם לנבחרות בדרג C בדרום אפריקה.

ד"ר יוסיפוביץ' המשיך לעסוק בהוקי קרח כתחביב במשך שנים עד התפרצות הקורונה שהשביתה את כל הפעילות בענף. "בימים אלה הפעילות מתחדשת ואני חוזר להתאמן כמו פעם", הוא אמר.

לצד הניהול השוטף של מרפאת כללית סמייל בגבעתיים, ד"ר יוסיפוביץ' עוסק בתחום שיקום הפה. "זה התחום שאני מאוד אוהב", הוא מודה. "אני נהנה לפתור בעיות בצורה יצירתית עם בונוס בצורת פידבק חיובי מהמטופלים, שהוא הדבר החשוב לי ביותר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *