הלווה יקבל 9,650 דולר בעת מימון ההלוואה עבור הלוואה של 10,000 דולר, תקופת פירעון לשלוש שנים, ריבית של 7.99%, דמי ייצור של 3.50% ו- אפריל 11.51% וישלם 36 תשלומים חודשיים של 31,332 דולר. בהנחה שתשלומים דייקניים, עמידה מלאה בתנאי הסכם ההלוואה, ללא תוכנית הנחות רשומה, וכולל אפריל וריביות לאורך תקופת ההלוואה, ישלם הלווה סך של 112,792.43 $. תשלומים חודשיים בהלוואה בסך 100,000 דולר משתנים בהתאם לשיעור הריבית ותקופת ההלוואה.

קח לווה שלוקח הלוואה של 100,000 דולר לדוגמא עם ריבית של 10% וטווח פירעון של חמש שנים ו -60 חודשים

אם זו הייתה הלוואה לטווח קצר (נניח, שלוש שנים), התשלום החודשי היה 32,672 דולר. תוכלו לקבוע את התשלומים החודשיים עבור הלוואה באמצעות מחשבון ההלוואות האישיות של פורבס.

הלוואות אישיות הן סוג של אשראי המאפשר לצרכנים לממן רכישות גדולות כגון שיפוצים או לאחד חובות בריבית גבוהה למוצרים אחרים כגון כרטיסי אשראי

שיעורי ההלוואה האישית יכולים לנוע בין 6% ל -36%, תלוי במלווה, בכדאי האשראי של הלווה ובהיסטוריה הפיננסית. הלוואות אישיות מציעות ריבית נמוכה יותר ברוב המקרים מאשר כרטיסי אשראי, ובאמצעותן ניתן לאחד חובות בשיעור חודשי נמוך יותר.

הריבית הממוצעת על הלוואות אישיות נמוכה מהריבית הממוצעת בכרטיסי אשראי שהייתה 17% לפי הפדרל ריזרב בנובמבר 2019

לא תמיד קל לזכות בהלוואה אישית עם ריבית. של 5% בלבד. שיעור הריבית שלך נקבע על סמך רישום האשראי שלך, היסטוריית אשראי, הכנסה וגורמים אחרים כגון גודל האשראי ובשלותך.

לפני שאתה קונה הלוואה בריבית נמוכה או כרטיס אשראי

זכור שהבנקים מחפשים לווים אמינים שמשלמים בזמן. קרא עוד על מה שאתה צריך לדעת על שיעורי הלוואות אישיות. הבן את תנאי האשראי שלך, כיצד תחזיר אותם ואילו עמלות תחויב, כגון דמי מקור ותשלום מאוחר.

הריבית הממוצעת על הלוואה אישית הינה 9.41%

על פי נתוני Experian לרבעון השני של 2019. הלוואות אישיות הן סוג של אשראי סגור הקובע תשלומים חודשיים לאורך פרק זמן מסוים (בדרך כלל שלוש, ארבע או חמש שנים). שיעור הריבית על הלוואות אישיות מתבטא באחוז מהסכום שאתה לווה (הון).

עם ריבית קבועה

אתה מבטיח את הריבית למשך תקופת ההלוואה, מה שאומר שהתשלומים החודשיים שלך אינם משתנים, מה שמקל על תכנון התקציב שלך. מרבית ההלוואות האישיות משתמשות בריבית חודשית או תקופתית, המושגת על ידי חלוקת הריבית השנתית הנומינלית ב- 12. הריבית שצוינה לעיל היא הריבית השנתית, ושיעור הריבית המופעל מדי שנה על הלוואתך כולל עמלות ועלויות אחרות. , אך לא העלויות הנלוות לאפקט הדחיסה של האינפלציה.

אם אתה מקבל את הסכם ההלוואה עם אפריל קבוע, אין כל ערובה שהריבית והשיעור החודשי יהיו קבועים לאורך כל תקופת ההלוואה. אפריל, תעריף חודשי וסכום אשראי תלויים בהיסטוריית האשראי ובזכות האשראי שלך.

לפני נטילת הלוואה, המלווה מבצע חקירת אשראי קפדנית ודורש יישום מלא הדורש הוכחת הכנסה, זהות, כתובת ועוד. המלווה יביא בחשבון את סכום האשראי שביקשתם, את הסיבות שבגללן ברצונכם ללוות, ויקבע את הריבית.
למידע נוסף על הלוואה לכל מטרה ללא ערבים ומה הריבית של הלוואה לכל מטרה ללא ערבים נא להעיף מבט ב- loan4u.co.il

במקרה של הלוואות אישיות

הריבית מחושבת בדרך כלל באחת משלוש שיטות: ריבית פשוטה, תוספת או ריבית רגילה פשוטה. חלק מהמלווים מאפשרים ללווים למחזר איתך הלוואות אישיות, וחלק מהלווים, כמו אחרים, יכולים למחזר הלוואות אצל מלווה אחר. אם אתה יכול לקבוע ריבית נמוכה יותר על ידי מימון מחדש של הלוואה אישית, תוכל לשפר את יכולת האשראי שלך ולהפחית את החוב שלך כשתתחיל ללוות שוב.

מרבית ההלוואות הפרטיות אינן מובטחות

מה שאומר שההלוואה אינה מכוסה על ידי נכסים שהמלווה יכול לקחת במקרה של מחדל. הלוואות לא מאובטחות המגובות בכושר האשראי שלך קשורות לריביות גבוהות יותר, המשקפות את הסיכון הנוסף שלוקח המלווה. על אף שהערבויות הן כניסה חדשה יחסית לשוק הלוואות שאינן מובטחות, אין זה יוצא דופן לדרוש מהערבים לחתום על צורות אחרות של חוזים פיננסיים כגון חכירת דיור לצעירים [1]. בענף המשכנתאות, ניתן להשתמש בערבויות כדי לעזור לאנשים להשיג משכנתאות שאחרת הם עשויים לסרב לנוכח סיכון האשראי.

ישנם מלווים המגבילים הלוואות אלו מעט יותר מאחרים ואוסרים על השימוש בכספים

בין היתר, למימון מחדש של חובות קיימים, החזר שכר לימוד או מימון תוכנית פנסיה. הלוואות אישיות אינן דורשות בטחונות להבטחת החוב ובעלות תקופות פירעון קצרות יותר וריבית קבועה. לקיחת הלוואה על שם מישהו אחר ולהשתמש בה כצורת הימורים, כולל השקעה, היא איסור מוחלט.

SoFi

היא פלטפורמת הלוואות מקוונת המתמחה בהלוואות אישיות לא מאובטחות שבין 5,000 ל 100,000 דולר. הלוואות קיימות במדינת מיסיסיפי, ולווים יכולים ליהנות מתנאי הלוואות של בין שנתיים לשבע שנים, כאשר הריבית מתחילה בשיעור של 6% ועולה עד 20%. לווים פוטנציאליים יכולים להשתמש ב- SoFi ככלי מקדים להסמכה מקוונת כדי לראות לאיזו ריבית הם זכאים.

LendingClub הוא אחד המלווים הפרטיים הבודדים המאפשרים למועמדים להגיש בקשה לחתימה משותפת, מה שיכול לשפר את הסיכויים לקבל הלוואה בריבית נמוכה יותר.

לפני שאתה לוקח הלוואה

השתמש במחשבון ההלוואות האישי שלנו כדי להעריך כמה תשלם בחזרה. הזן את התקופה בה תצטרך להחזיר את הלוואתך בכל שנה, את סך התשלומים, סך הריבית, התשלומים החודשיים בגין ההלוואה וכמה זמן תשלם את הריבית החודשית הכוללת לאורך תקופת ההלוואה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *