קרדיט תמונה FREEPIK

מתן תרומה לחיילים בצבא ההגנה לישראל, הינה אחת התרומות המשמעותיות ביותר שאנו יכולים לבצע. בסופו של דבר מדובר בתרומה שמגיע לחיילים בודדים או לחיילים מעוטי יכולת. אשר זקוקים לתמיכה באמצעות כסף, ביגוד, ריהוט, אוכל וכל דבר נוסף לו אותם חיילים זקוקים. תרומה לחיילים בודדים היא דרך נפלאה לתמוך בחיילים שלנו, לנערים, הגברים והנשים ששומרים עלינו בכל יום. על מנת לתמוך בהם ולהראות להם שלמרות הקושי, ישנם אנשים שמכבדים ומעריכים את פועלם. באמצעות תרומה לחיילים בודדים.

חיילים בודדים

חיילים בודדים הינם גברים ונשים שהוריהם אינם חיים בארץ או שהוריהם נפטרו. בזכות הרוח היהודית בכל שנה מגיעים מאות צעירים מכל העולם לשירות צבאי. אך רבים מהם אינם זוכים או אינם מסוגלים לאפשר לעצמם את התנאים הבסיסיים, של מזון, מגורים, ריהוט וציוד חיוני.
על כן קיימת תרומה לחיילים בודדים, אשר אמורה להיכנס לוואקום של חוסר בחייהם של אותם חיילים בודדים. ולספק להם את כל התנאים להם הם זקוקים להמשך שירותם הצבאי. ובעיקר על מנת שידעו שישנם אנשים שדואגים ומעריכים את מה שהם עושים.

סיבות שונות למה כדאי לכם לתת תרומה לחיילים

ישנם מספר סיבות עיקריות לתת תרומה לחיילים בודדים:

  1. תחושת סיפוק- כל תרומה ובמיוחד תרומה לחיילים פשוט תגרום לכם להרגיש טוב יותר. אלטרואיזם יכול להיות סם ממכר ביותר, במיוחד כשזה נוגע לילדים ששומרים עלינו.
  2. תרגישו שאתם חלק מהמאמץ המלחמתי – תרומה לחיילים היא תרומה לאנשים ששומרים עלינו ובמצבים מסוימים מקפחים את חייהם למען ביטחוננו. באמצעות התרומה לחיילים אתם יכולים להחשיב את עצמכם כבורג משמעותי במערכת. אשר דואג לתמוך בכוח הצבא שלנו, על ידי הספקת כל הצרכים של חיילים מעוטי יכולת.
  3. מצווה- תרומה לחיילים היא מצווה חשובה מאין כמוה. על כן המסורת היהודית לדאוג לעני וליתום.

תרומות ציוד, כסף וריהוט

במקרים של חיילים מעוטי יכולת וחיילים בודדים, ישנו צורך חיוני בהספקת כל הציוד והאמצעים הדרושים לאותם חיילים. על מנת שיוכלו להמשיך בשירותם על הצד הטוב ביותר, מבלי לחשוש שצרכיהם הבסיסיים אינם מסופקים. תרומה של כסף עוזרת לחיילים מעוטי יכולת להתנהל באופן יעיל יותר, ללא חששות לגבי מאיפה תגיע הארוחה הבאה שלהם. בנוסף תרומת כסף לחיילים מעוטי יכולת מאפשרת להם ליהנות מפעילויות טבעיות לבני גילם. כגון יציאה עם חברים לאכול פלאפל, יציאה לימי גיבוש עם החברים ליחידה ועוד.

באמצעות תרומה של ציוד וריהוט אתם בעצם מספקים לאותם חיילים את הכלים הדרושים, להמשך השירות הצבאי ולרמת חיים סבירה. חלק מהחיילים שלהם תתרמו, לא יכולים להרשות לעצמם ריהוט בסיסי. הכולל מיטות, ארונות, שולחנות, שידות ואפילו ציוד כמו מצעים. על כן תרומה לחיילים מספקת את המענה המושלם, שדואג לממש את אותם הצרכים של חיילים בודדים.

מאיר פנים

מאיר פנים הינו מפעל חיים, שמתמחה במתן תרומות לקבוצות אוכלוסייה נזקקות. מאיר פנים  מזמינים אתכם לקחת חלק במערך התרומות שלנו לחיילים בודדים. כדי שנוכל לעזור ולחבק את אותם אנשים, שלמרות קשייהם הכלכליים עושים כל שביכולתם לשרת את המדינה. מאיר פנים הינו ארגון ללא מטרות רווח אשר מאגד מספר תחומים שונים של תרומה וצדקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *