קרדיט תמונה FREEPIK

אזור השרון מציע מבחר רחב מאוד של מקומות אשר מציעים שירותי אחסון. בין השאר אפשר למצוא מכולות בשטחי מושבים שפעם שימשו לחקלאות וכיום נמצא להם ייעוד עדכני, וגם בקרבת ערים שונות בשרון מוצבות מכולות וישנם שטחי אחסון מגוונים. חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה נכונה של מקום האחסון, כדי שהרכוש שלכם יישמר בדרך הטובה ביותר ובמקביל תשלמו מחיר נמוך ככל האפשר עבור שירות זה.

מחיר

שירות אחסון תכולת דירה בשרון נדרש כשיוצאים לרילוקיישן, ובמקרה כזה תקופת האחסון תהיה ארוכה יחסית. דוגמה נוספת למצב שמצריך אחסון לכל הרכוש שהצטבר לאורך השנים הוא כשקונים בית חדש אבל המעבר אליו מתעכב ובינתיים עוברים לגור עם ההורים ומן הסתם אין שם מקום לכל התכולה. במקרה כזה האחסון יהיה כמובן לפרק זמן קצר יותר.

בהתאם לתקופת האחסון נקבע גם המחיר, וגם המשקל של פרמטר זה בהחלטה הסופית. בכל מקרה מומלץ להתייחס גם לתועלת ולא רק לעלות.

איכות האחסון

אחסון תכולת דירה חייב להתבצע בתנאים אופטימליים, כך שלא ייגרם נזק לרכוש יקר הערך. לדוגמה, למחסן שלא אטום באופן הרמטי עלולים לחדור מכרסמים וחרקים שיזיקו לרהיטים. טמפרטורה גבוהה מדי ולחות משמעותית עלולים להוביל להתפתחות עובש וגם רמת ניקיון לא מספקת פוגעת באיכות האחסון.

בהתאם מומלץ לוודא מראש את התנאים שבהם יאוחסן הרכוש שלכם, ולהעדיף מקומות שמקפידים על תחזוקה נאותה של כל מכולה ומחסן.

ביטוח תכולה

מרכיב נוסף שלא כדאי להתפשר עליו כשמחפשים שירות אחסון תכולת דירה בשרון הוא ביטוח. מומלץ לבחון היטב את הפוליסה הספציפית בכל מקום, כדי לוודא מה מכוסה מבחינת חברת הביטוח ומה לא. בפרט כדאי לוודא שאירועים כמו שריפה, הצפה או רעידת אדמה לא מוחרגים מהפוליסה.

חשוב לזכור שגם במקומות שבהם תנאי האחסון מוקפדים והסטנדרט גבוה במיוחד ייתכנו תקלות שאינן בשליטת בעלי המקום – ולכן רק ביטוח תכולה רלוונטי מבטיח ראש שקט באמת. ככל ששווי התכולה המאוחסנת גבוה יותר, כך גדלה חשיבות הכיסוי הביטוחי.

שמירה

אי אפשר להתעלם מהיקף הפשיעה באזור השרון, כמו גם אזורים אחרים בארץ, ולכן חברות שמציעות שירותי אחסון דירות מחויבות לספק גם שירותי שמירה על הרכוש. למעשה נדרש שילוב של כוח אדם מיומן עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון מצלמות מעקב, אזעקות ועוד – כך שאף גורם לא רצוי יוכל לחדור לאזור ולהגיע אל תכולת הדירה שלכם.

שירות כולל

המלצה נוספת למי שמחפש שירותי אחסון תכולת דירה בשרון היא להעדיף חברת שמספקות שירות כולל, כלומר גם הובלה וגם אחסון. בדרך זו מובטחת לכם גם הצעת מחיר אטרקטיבית לכל פרק זמן שבו נדרש האחסון ולכל היקף תכולה, ובמידת הצורך החבילה תכלול גם שירותי אריזה שיחסכו לכם זמן יקר. חברת הובלות מיכאל ובוריס מציעה את כל השירותים הנ"ל על בסיס ניסיון של שנים רבות ומחויבות מלאה לכל לקוח ולכל לקוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *