בחופשה בפלורידה חטפתי כוויות שמש רעות שעזרו להרגיע את העור, לחות אותו ולא לקלף, והמשכתי ליהנות מהחופשה שלי בשמש. 5 מתוך 5 על ידי Trish3453 הקלה מיידית נהדרת אני אוהב את המוצר הזה, היה לי כוויות שמש גרועות במשך שנה וזה המוצר היחיד שיכול לכוויות שמש בחנות. זרבובית ריסוס קלה לשימוש והצלחתי לשמור על ניקיון הידיים ולהגיע לאזורים קשים.

אם יש לך שטח גדול של כוויות שמש ואתה זקוק להקלת לחות וכאבים

בקבוק הריסוס הזה יעשה את העבודה. אם אינך זקוק לעזרה מיידית, השתמש בקרם אלוורה כגון Burt Bee Sun. לחות את העור לפני כל סוג של הסרת שיער, שעווה, פינצטה, גילוח וכו '. – ניתן להשתמש בתוכן אלוורה טהור בקרקפת כדי לשמור על בעיות שיער. ניתן להשתמש בתרסיס ECLA אלוורה גם לצורך שעווה, פינצטה והסרת לייזר. ערפל ג'ל אלוורה יכול להיווצר כדי להתאים את השיער ולעזור לבעיות בנשירת שיער.

ג'ל אלוורה סאן מעובה באצות

מה שמעניק לו מרקם רך-משי, קל למריחה ונספג בעור. ספריי אלוורה הוא ג'ל בהיר שניתן למרוח בקלות על שטח גדול כדי להרגיע וללח את העור. Nature Republic מרגיע לחות אלוורה 92% ערפל ג'ל מרגיע המכיל 92% תמצית אלוורה (מקליפורניה) מבטיח לחות, לרענן ולהרגיע את העור. – הנוסחה הטבעית ארוזה בבקבוק ריסוס כדי להרגיע את הגוף ולהרטיב את השיער. השכבה הקטנה של ערפל הפנים עושה את זה טוב יותר לארוז ולהלך. Seven Mineral Aloe Vera Skin and Body Spray הוא מוצר מעולה עם 99% מרכיבים אורגניים. הוא נספג בעור ומעניק הקלה מיידית.

כדי לוודא שיש לך את כל מוצרי השמש אלוורה שאתה צריך לשימוש ביתי ודרך, שקול את התרסיס USDA Aloe Vera Spray ו- Aloe Vera Gel Combo של Seven Minerals. IQ Natural Aloe VERA Mist שלנו הוא ג'ל אלוורה בכבישה קרה טהור, טבעי, לשיער, קשקשים, הגנה על עור בריא ושמש. מיוצר ממיץ אלוורה טהור המופק מצמח האלוורה ומעולם לא מיובש לאבקת אלוורה.

המוצר שלנו

הוא אחד הערפילים המצליחים ביותר שיש, ערפל לחות מרגיע כמו Nature Republics Aloe Gel Mist, שעשוי כולו אלוורה מקליפורניה. בניגוד לערפילים אחרים, המורכבים מ 92% אלוורה, לערפל הג'ל אלוורי שלנו יש עקביות של ג'לי והוא צפוף בהרבה מהנוזל הרגיל.

ניתן לשטוף ולחטא עלי אלוורה לפני מיצוי ג'ל והסרת החלק העליון, התחתון והדפנות של הקוצים והעלים יכולה להיעשות ביד. עור יבש נהנה מהאופי של ג'ל אלוורה ורפובליקת ג'ל אלוורה.
לעוד פרטים מורחבים אודות תרסיס אלופירסט ג\'ל אלוורה ותרסיס אלופירסט ניתן לבקר באתר artmedicalcenter.co.il

מחקרים הראו כי אלוורה מזרזת את תהליך הריפוי של כוויות על ידי גירוי ייצור תאי עור חדשים להחלפתם של פגועים

גליקופרוטאינים ופוליסכרידים באלוורה פועלים יחד לתיקון תאי עור שניזוקים מכוויות שמש ולהפחתת דלקת. אתה לא יכול להשתמש בו רק לכוויות שמש, אלא גם לרפא את השפתיים הפגועות שלך עם טיפת אלוורה.

O'Neill Public Good Burning Good Formula Maui Island Secret אמזון $ 30.99 $ 14.59 עכשיו 53% הנחה על חנות עכשיו בין אם ה- Maui Burning Formula Brown מאיץ את ריפוי הכוויות והגעת החימר על העור או לא נותרה נראה אך

הוא מספק הקלה באור שמש מוגזם בזכות שילוב של מנטול, תה אלוורה ושמן עץ. היברידית ג'ל-קרם נאותה זו, אשר חודרת לעור ומחליקה את פני השטח, מטפלת בכוויות, מקררת ומפחיתה דלקת, לא רק דה-הסלמה, אלא גם בעיות אחרות שיכולות להיות מוטרדות מחשיפה ממושכת לשמש. אם יש חשש לשימוש באלוורה כטיפול חלופי במחלות עור, התייעץ עם רופא. במקום להשתמש בקרם הרגיל שלך, בחר באחד המכיל כמות משמעותית של אלוורה. לא משנה איך זה יקרה, זה יכאב יותר אם זה על האפידרמיס האמיתי שלך, אבל אתה יכול לסמוך על השעות עד שהוא יבריא.

אם זה לא אומר לך כלום, הנה הסבר מפורט וגיקי. תוצרת ארה"ב – הנוסחה שנבדקה שלנו בטוחה ויעילה כתמיד. אין להסתמך על המידע המופיע באתר זה בהחלטות מדיניות בריאות.

יש להגיש בקשה להחזר כספי לבורסה בתוך 7 ימים ממועד המסירה. אם ההחזר אינו אפשרי, התוכן אינו שמיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *