כמה צלם גובה עבור תמונות אירוע עדיין משתנה. צלמים מקצועיים ומנהלי אירועים צריכים קצת יותר תקשורת כדי להתמודד עם בעיות תקציב. השווה מחירים וחווה את איכות התמונות והשירותים שאתה זקוק להם. לפני שתגדיר את התשלום היומי עבור הצלמים שלך, שוחח עם צלמים מסחריים מקומיים אחרים לפני שתגדיר את המחיר היומי כדי לקבל מושג על מה החברות מוכנות לשלם. תמיד יש תחרות, אז אל תפחד להיות שקוף לגבי התמונות שלך והתעריפים היומיים שלך אם חברה זקוקה למידע זה לפני שתשתמש בשירותים שלך.

הבאת ציוד

תאורה, ציוד גיבוי, מומחיות ועוד תועיל לקבוע כמה צלם ומארגן מוכנים לשלם מראש. זכור שעליך גם לנהל משא ומתן על פרטים, כגון מספר התמונות שאתה מקבל והאם אתה הבעלים או זכויות יוצרים עליהן. אמנם יש לתעשייה סטנדרטים מסוימים לתמחור תמונות אירועים, אך על הצלמים לקבל כי מחירי השוק הם לא תמיד האפשרות האמינה ביותר או החסכונית ביותר.

העסקת צלם אירועים

היא אחת ההחלטות החשובות שתקבל בעת תכנון האירוע שלך. התחל על ידי מציאת צלם החתונות המתאים לפני שתבטיח את תאריך החתונה שלך. צלמים מנוסים מקבלים הזמנות שנים רבות מראש, ולכן האינטרס שלכם להזמין צלם חתונות ברגע שמצאתם את השילוב הטוב ביותר בין חזון, כישורים, אישיות ומחיר המתאים לצרכים שלכם.

וודא שאתה מבין את אישיות הצלמים וגלה מי הם לפני שאתה הופך לצלם חתונות

באופן אידיאלי כדאי לראיין כמה צלמי חתונות כדי למצוא את השילוב הנכון של איכויות אישיות ומקצועיות כדי להבטיח פעולה חלקה של יום החתונה שלך ותמונות כובשות.

אם אתה משתמש בצלם שאינו מקצועי

לא תקבל תמונות מקצועיות. זכרו שביום חתונתכם הצלם לא רק יצלם עבורכם במשך 8 שעות. אתה גם עורך ומעצב את התמונות שאתה מצלם למשך 30 שעות, מעצב את האלבום, עונה למיילים ומתקשר אליהם ועושה את כל שאר החובות הניהוליות הכוללות בעלות על חברה. אם אינך יכול לאזר אומץ לגבות תשלום עבור התמונות שלך, לא תתפרנס מצלם מקצועי. צלמים ברמת כניסה ומתחילים חצי מקצועיים גובים בין $ 50 ל- $ 150 לשעה או בין $ 25 ל- $ 125 לתמונה. צלמים מקצועיים מהשורה הראשונה, כפי שהם מכונים צלמים מתקדמים, גובים בין $ 250 ל- $ 500 לשעה ובין $ 200 ל- $ 1200 לכל 1200 תמונות.

על פי הסקר שלי בקרב אנשי מקצוע בחתונות

אתה יכול לצפות למחירים בסביבות 3,500 $ עבור צלמים מקצועיים. מחירים אלה משתנים בהתאם למיקום הצלמים וניסיונם. צלמים מקצועיים מובילים – צלמים מקצועיים מובילים, הידועים גם כצלמים יוקרתיים, מקבלים דולרים עליונים עבור עבודתם וניתן לשלם אותם עד 10,000 דולר ליום, תלוי במה שהם עושים באזור ההתמחות שלהם.

צלם החתונות הממוצע בארצות הברית עולה כ -2,000 דולר

אך עלות השירותים בפועל תלויה באורך ובסוג החתונה. הניסיון של Vendora, רמת המומחיות, מספר אורחי האירוע, התאריך והאזור הגיאוגרפי הם גורמים המשפיעים על התמחור. עבור צלמי חתונות המחיר כולל שש שעות של כיסוי בלתי מוגבל.

המחירים לצלמי חתונות משתנים על פי גורמים רבים

כולל מיקום החתונה שלכם (צלמים בערים הגדולות נוטים לעלות יותר מאשר באזורים אחרים), סוג חבילת השירות שאתם מחפשים והניסיון והמומחיות של הצלמים שבחרתם. באופן כללי, המחירים לצלמי חתונות בארה"ב נעים בין 1,150 $ ל -3,000 $, כאשר העלות הממוצעת של צלמי חתונות היא כ -2,000 $. כשאתה חוקר צלמי חתונות, ודא שאתה מגלה אודות חבילות המחירים שלהם מכיוון שהם יכולים להשתנות מצלם לצלם ויכולים להשפיע על מחירי תמונות חתונה.
לפרטים מורחבים בתחום של צלם לאירועים קטנים במחירים זולים מאוד וצלם לברית מומלץ לגשת לאתר photographersolution.com

אם צלם החתונות שלך נמצא במקום החתונה שלך, אינך צריך לשלם הוצאות נסיעה נוספות. עם זאת, אם הצלם שלך צריך לנסוע מרחק משמעותי (מעל 60 מייל), ייגבו עלויות נסיעה נוספות של 3 מייל ומעלה.

תכנן את הצילום שלך עם צלם המציע עד 25 אחוז הנחה. לקבלת הנחה נוספת על צילומי אירוסין, תוכלו להזמין אותם אצל הצלם שלכם כחלק מחבילת תמונות חתונה גדולה יותר.

צלמים עצמאיים הם קבלנים עצמאיים הנשענים על עבודה עונתית ואילו צלמי חברות גובים פחות מכיוון שאינם צריכים לשלם עבור הציוד והביטוח שלהם

צלמים פרילנסרים מחשבים את עלות אחזקת הציוד שלהם ואת הזמן שהשקיעו בעריכת תמונות מקצועיות. בנוסף, צלמים במשרה חלקית עשויים להיות מחוץ לשעות הפעילות במהלך האירועים.

צילום אירועים מתייחס לצלמים המתמחים באירועי חברה

המחירים לצילומי אירועים בדרך כלל נמוכים יותר, מכיוון שככל שהלקוח שלכם גדול יותר כך הוא ידרוש מכם עבודה רבה יותר והסיכויים שלכם להרוויח גדולים יותר. עבור צלמים מקצועיים שעושים צילומי אירועים, זהו מקור הכנסה נוסף.

צלמים המתמחים באירועי חברה הם בעלי ניסיון בסביבות לחץ גבוה עם הרבה חלקים נעים. הם יודעים לנווט בין המונים גדולים ואיך להתמודד עם מנהלים ועובדים. עבודה עם נופים שונים וצילומי טבע דורשת מגוון שלם של מיומנויות וציוד שונים.

צלמי אירועים עובדים יחד עם מסיבות יום הולדת

חגיגות משפחתיות, אירועי חברה וחתונות כדי להציע לאנשים תמונות בלתי נשכחות, תמונות קטנות וזיכרונות של שעה יוצאת דופן. הכללים לאירועים כאלה הם שאתה מקבל צלם ל-6-8 שעות צילומים ו -400-600 תמונות שתוכל לערוך לגלריה מקוונת. בחלק מהאירועים יש נושא או סגנון ספציפי הדורש צלם מוכוון אירועים לדיווח.

צלמי אירועים מדווחים על מגוון אירועים

החל מחגיגות משפחתיות אינטימיות ועד חתונות ענק ותחרויות ספורט. הם מציעים תמונות בעלות ערך תוך דקות ספורות, לאחר ריטוש ובחירה מקצועית של התמונות הטובות ביותר. עלות הצילום באירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע, יחד עם גורמים אחרים.

אנו מציעים מגוון פריטים à la carte כגון אלבומי תמונות נוספים

הדפסי קנבס, צילומי תמונות לפני ואחרי החתונה, זמני כיסוי מופחתים נוספים ואפשרויות התאמה אישית. אנו מציעים חבילת צילומי חתונה לחתונה בת 4 שעות, 8 שעות ו -10 שעות הכוללת הוכחות דיגיטליות, ספרי צילומים 8×8 ו- 10×10 Artvesta.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *